Oznámenie 2900 - MSP

Obsah

2900 - MSP
Vestník č. 37/2013 - 21.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Zoologická záhrada
IČO: 00179710
Mlynská dolina 1, 842 27 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Zoologická záhrada Bratislava
Kontaktná osoba: zodpovedná za predmet zákazky: Ing. Miloslava Šavelová, E-mail: savelova@zoobratislava.sk, Kontaktná osoba zodpovedná za verejné obstarávanie: Ing. Helena Polónyi
Mobil: +421 905826576
Telefón: +421 260102121
Fax: +421 265421868
Email: polonyi@orangemail.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nerezová kovová sieť na prekrytie vonkajšieho výbehu orangutanov sumatranských
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Zoologická záhrada Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK010
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Realizácia stavebných prác spojených s demontážou pôvodnej siete a montážou nerezovej kovovej siete na prekrytie vonkajšieho výbehu Orangutanov Sumatranských ZOO Bratislava, nakoľko ide o naliehavé riešenie chovných podmienok ohrozeného druhu. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45236220-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45261000-4, 45340000-2, 44313200-9, 45223100-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1.Statický výpočet, na ktorého základe je možné navrhnúť oceľovú konštrukciu, základovú časť a prípadné zosilnenie stávajúcich budov, s ktorými je voliéra spojená. 2.Statický výpočet vlastnej priestorovej samonosnej membránovej konštrukcie v rôznych kombináciách zaťaženia (dodávateľ sietí je povinný doložiť vlastný statický výpočet v špecializovanom programe umožňujúcom analýzu nelineárnych membránových konštrukcií a nerezových sietí, napr. v programe EASY alebo ekvivalentnom software umožňujúcom analýzu nelineárnych membránových konštrukcií a nerezových sietí) 3.Prepočítanie výsledných síl na dimenzii OK konštrukcií
4.Demontáž stávajúcich sietí a ostatných konštrukcií špecifikovaných v technickej správe
5.Montáž pomocného a priestorového lešenia
6.Betonárske práce
7.Dodávka + montáž kompletnej konštrukcie vrátane lešenia a mechanizmov (žeriav...)
8.Dodávka a montáž nerezových sietí
9.Dodávka dokumentácie vrátane vypracovaného priestorového modelu 3D vo formáte DWG
10.Demontáž pomocného a priestorového lešenia
11.Likvidácia vzniknutých odpadov
Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 362 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 6
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je požadovaná vo výške 18.000.- €. Podrobnosti o jej zložení sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Financovanie je zabezpečené z vlastných zdrojov.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá, nemusí vytvoriť určitú právnu formu, ale musí stanoviť lídra skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny od verejného obstarávateľa za všetkých členov skupiny, a ktorý bude konať v mene všetkých ostatných členov skupiny.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 a 4, alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 1 až 6 alebo ich úradne osvedčených kópií: 1. výpis/y z registra trestov, alebo rovnocenný/é doklad/y vydaný/é príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie starší/staršie, ako tri mesiace, ku dňu predloženia ponuky, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny 2. výpis/y z registra trestov, alebo rovnocenný/é doklad/y vydaný/é príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie starší/staršie, ako tri mesiace, ku dňu predloženia ponuky, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, Poznámka: podnikateľ - fyzická osoba predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov, podnikateľ - právnická osoba predloží výpisy z registra trestov, alebo rovnocenné doklady vydané príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa. 3. potvrdenie príslušného súdu, alebo rovnocenný doklad, vydaný príslušným súdom, alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol na uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku, alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; ani nie je v obdobnom konaní, podľa zákonov a predpisov platných v krajine svojho sídla; predložené potvrdenie musí byť aktuálne a musí ním preukazovať skutočný stav vo vzťahu k termínu predloženia ponuky, 4. potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní, v ktorej/ktorých je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 5. potvrdenie Sociálnej poisťovne, resp. príslušnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov nemocenského, dôchodkového, úrazového a garančného poistenia, a poistenia v nezamestnanosti, ako aj do rezervného fondu solidarity nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky na povinnom poistnom, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 6. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 7. doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce. Uchádzač, zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadované v bodoch 1 až 7 nahradiť predložením úradne overenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže niektorý z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadovaný v bodoch 1 až 7 nahradiť čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine jeho sídla požadovaný doklad nevydáva. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu III.2.1 za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, ak krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1 až 7. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením, podľa predpisov platných v krajine svojho sídla. Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika a ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Odôvodnenie primeranosti a potreby: vyplýva priamo z § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
nevyžaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. b): V zmysle § 28 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ požaduje preukázať zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (2007, 2008, 2009, 2010, 2011), potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, ktorý bude doplnený potvrdeniami (referenciami) o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ; bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, čestným vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení
Z dôkazu o uspokojivom vykonaní stavebných prác plnení musí byť zrejmé, že objednávateľ (iný verejný obstarávateľ alebo odberateľ) bol s realizáciou stavebných prác spokojný z hľadiska kvality ako aj z hľadiska splnenia zmluvných podmienok (najmä dodržanie lehoty odovzdania diela, dodržanie zmluvnej ceny). Podmienka bude splnená, ak zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky, uskutočnených v rokoch 2007 až 2011 bude súhrnne za uvedené obdobie v minimálnej výške 300 000,00 eur bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa budú považovať iba práce súvisiace s výstavbou samonosných voliér z nerezových sietí pre ľudoopov.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Predmetná podmienka vyplýva z § 28 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní prác rovnakého alebo podobného charakteru. Rozsah zmluvného plnenia vo výške 300 000,00 eur je primeraný vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Podmienka podľa § 28 ods. 1 písm. b) bude splnená, ak zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky, uskutočnených v rokoch 2007 až 2011 bude obsahovať stavby súhrnne za uvedené obdobie v minimálnej výške 300 000,00 eur bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2013/VO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.02.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.03.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.03.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Administratívne priestory ZOO Bratislava (vstupný areál)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z OR/ŽR. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, výpisom z OR/ŽR a overeným splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Elektronická komunikácia vrátane žiadosti o súťažné podklady je možná iba prostredníctvom mailovej adresy polonyi@orangemail.sk. Žiadosti o súťažné podklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie žiadosti o súťažné podklady aj v českom jazyku.
Súťažné podklady budú predkladané iba v elektronickej forme v slovenskom jazyku. Časť B1 Podrobný opis predmet zákazky technická a projektová dokumentácia bude predložená v českom jazyku.
V žiadosti o súťažné podklady je potrebné uviesť identifikáciu uchádzača (obchodné meno, sídlo, IČO, kontaktnú osobu, č. tel. /fax, mailovú adresu).
Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej verejný obstarávateľ v e-maile stanoví spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný použiť stanovený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu na adresu polonyi@orangemail.sk verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení žiadostí o súťažné podklady, pri ich poskytovaní a vysvetľovaní, pri vysvetľovaní ponuky, pri oznámení o neprijatí ponuky, pri oznámení o vylúčení a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
15.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité