Oznámenie 2889 - MSS

Obsah

2889 - MSS
Vestník č. 37/2013 - 21.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Martin
IČO: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 036 49 Martin

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Martin, Námestie S.H.Vajanského 1,036 49 Martin
Kontaktná osoba: Ing. Marta Kohútová
Mobil: +421 908740339
Telefón: +421 434204157 / 434131431
Fax: +421 434132483 / 434132304
Email: marta.kohutova@martin.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.martin.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.martin.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rozvoz teplých jedál - obedov na území mesta Martin
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Územie mesta Martin
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je denný rozvoz teplých jedál obedov v obedároch zo stanovených miest rozvozu klientom, ktorí požiadali o dovoz obedov na území mesta Martin počas pracovných dní na území mesta Martin.Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" súťažných podkladov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55521100-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Priemerný denný počet rozvezených jedál je do 450 obedov. Poskytovateľ počas trvania zmluvy zodpovedá za požadovanú kvalitu poskytovanej služby splnenie požadovanej čistoty motorového vozidla, presnosť, včasné doručenie pripravenej stravy ku klientovi, dobrý technický stav vozidla a profesionalita vodiča ( rýchla orientácia v meste, bezpečná jazda).
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 150 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nepožaduje zloženie zábezpeky.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z bežného rozpočtu mesta Martin v zmysle zákona č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky a zálohy. Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným prevodom v zmysle platných prepisov. K fakturácii musí byť priložená evidencia prevádzky motorových vozidiel za príslušný mesiac podľa skutočne najazdených kilometrov, mesačná fakturácia musí byť doručená na Mestský úrad, odboru spoločenských služieb do 5 pracovných dní po ukončení fakturovaného mesiaca.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vykonať úhradu za vykonaný rozvoz vždy do 10-ich pracovných dní od doručenia faktúry.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak predloží ponuku skupina dodávateľov, nemusí táto skupina vytvoriť právne vzťahy do predloženia ponuky (s právnou subjektivitou alebo bez právnej subjektivity). Na riadne plnenie zmluvy skupina dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, je povinná vytvoriť do termínu podpísania zmluvy právnu formu s právnou subjektivitou v súlade splatnou legislatívou najneskôr k termínu podpisu zmluvy tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy (napr. zmluvu medzi členmi skupiny o tom, že zodpovedajú spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi podľa § 293 Obchodného zákonníka a určia lídra skupiny).
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti v zmysle § 26 ods. 1 písm. f) Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní doklad o oprávnení poskytovať službu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytnutie služby vzťahujúcej sa k tejto zákazke: aktuálny výpis živnostenského oprávnenia alebo výpis zo živnostenského registra ( predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ ), alebo aktuálny výpis z obchodného registra ( predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri ) alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov. Doklad o oprávnení poskytovať službu musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže a musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overená kópia. 1.2 Uchádzač predloží v zmysle § 26 ods. 2 písm. a) a b) Výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine sídla uchádzača nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky , že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo trestný čin založenia , zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny. Fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov, Právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu uchádzača. 1.3Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa ustanovenia § 26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 1.4 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla niektoré z dokladov požadovaných v bodoch 1.1. a 1.2. nevydáva, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.5 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musí splniť každý člen skupiny samostatne a to tým, že predloží doklady podľa § 26 ods. 2 alebo § 128 za splnenia podmienky podľa § 155 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní každý za seba osobitne . Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí splniť podmienky účasti v zmysle § 27 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne: Ich splnenie preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich overených fotokópií nie starších ako tri mesiace ku dňu odovzdania súťažných podkladov požadovaných v bodoch 2.1 a skupina dodávateľov aj bod 2.2, ktoré musia byť súčasťou ponuky: 2.1 písm. a) vyjadrenie banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (2009, 2010 a 2011). Dátum vydania dokladu nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vo vyjadrení musí byť uvedené, že zostatok na účte uchádzača nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. Okrem vyjadrenia banky(bánk), predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno požadovať o uchádzačov alebo záujemcov vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým sa rozumie prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru záujemcovi. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň vzhľadom na výšku predpokladanej hodnoty zákazky a spôsobu financovania predmetu zákazky. 2.2Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky finančného a a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje skupina spoločne. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 31 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní: 3.1 podľa § 28 ods.1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb v oblasti rozvozu stravy za predchádzajúce tri roky ( 2010, 2011 a 2012 ) s uvedením cien s DPH, lehôt poskytnutia služieb a odberateľov; ak odberateľom a)bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Na splnenie podmienky uchádzač musí preukázať, že v uvedenom období za predchádzajúce tri roky 2010, 2011 a 2012 zrealizoval minimálne 3 zákazky s požadovaným predmetom zákazky (rozvoz stravy ) v celkovom objeme zákazky 70 000,00 EUR s DPH za predchádzajúce tri roky 2010, 2011 a 2012. Zoznam poskytnutých služieb bude v hlavičke obsahovať: a)názov / obchodné meno odberateľa, b)sídlo / miesto podnikania odberateľa, c)typ zmluvy a dátum jej uzavretia a platnosti, d)predmet zmluvy, e)zmluvnej lehoty poskytnutia služby f)kontaktné adresy odberateľov vrátane telefónnych čísel, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií. Zoznam bude opatrený odtlačkom pečiatky a podpisom štatutárneho zástupcu (zástupcov) uchádzača. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať všetky hore uvedené požadované údaje. V prípade, že zoznam nebude obsahovať požadované údaje, verejný obstarávateľ ho nebude akceptovať a uchádzač bude z verejnej súťaže vylúčený. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Zoznamom predložených poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Uchádzač v ponuke predloží dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. 3.2 Predloženie čestného vyhlásenia, že uchádzač bude mať k dispozícii prostriedky na plnenie zmluvy o poskytovaní služby. Odôvodnenie primeranosti určených podmienok vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázanie technickej spôsobilosti tejto požiadavky verejného obstarávateľa je zistenie technických možností uchádzača pre plnohodnotné poskytnutie požadovanej služby. 3.3. V zmysle § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením dokladu: a) Platného osvedčenia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle Potravinového kódexu SR alebo rovnocenný doklad preukazujúci hygienickú spôsobilosť dopravného prostriedku, za každé vozidlo osobitne . Súčasťou čestného vyhlásenia budú fotokópie dokladov, preukazujúce ich vlastníctvo, resp. zmluvy o ich nájme. b) Súčasťou bude i predloženie potvrdenia o zdravotnej a odbornej spôsobilosti vodičov motorových vozidiel, ktorí budú zabezpečovať rozvoz jedál a predloženia dokladov o technickej spôsobilosti motorových vozidiel (STK). Odôvodnenie primeranosti určených podmienok vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázanie technickej spôsobilosti tejto požiadavky verejného obstarávateľa je zistenie technických možností uchádzača pre plnohodnotné poskytnutie požadovanej služby. 3.4.Vybratý poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi potvrdenie o poistení posádky motorových vozidiel používaných na rozvoz teplých jedál obedov ku dňu začatia poskytovania služby. Odôvodnenie primeranosti určených podmienok vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázanie technickej spôsobilosti tejto požiadavky verejného obstarávateľa je, aby uchádzač mal poistenie spojené s prevádzkou motorových vozidiel podľa zákona č. 381/2011 Z. z o povinnom zmluvnom poistení za škodu spôsobenú prevádzkou motorových vozidiel pri poskytovaní požadovanej služby. 3.5 podľa § 28 ods. 1. písm. k) - uchádzač predloží a uvedie v ponuke podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám poskytujúcim službu, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, ktoré predpokladá riešiť subdodávkami, doložené vyhlásením subdodávateľa, že má k dispozícii kapacity na plnenie subdodávky po dobu platnosti zmluvy, tým nie dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetnú podmienku účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 1 písm. k ) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 3.6.Podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy . V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1. Predmet e-aukcie je zhodný s predmetom zákazky uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch podlimitnej verejnej súťaže. Uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti a predložia cenovú ponuku v súlade s poskytnutými súťažnými podkladmi, budú vyzvaní na účasť na predkladanie ponúk prostredníctvom elektronickej aukcie. Predpokladaný termín sprístupnenia elektronickej aukcie: 27.2013 o 09:00 hod. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie: 27.03. 2013 o 09:00 hod. Predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie : 27.03. 2013 o 09:30 hod. (v prípade posúvania času predpokladaný). Podrobnosti o priebehu a konania elektronickej aukcie sú popísané v súťažných podkladoch v časti F. AUKČNÝ PORIADOK a zároveň ďalšie informácie budú zverejnené vo Výzve úplné znenie k predkladaniu ponúk prostredníctvom elektronickej aukcie . 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, ak v stanovenej lehote bude predložená iba jedna cenová ponuka a uchádzač splní podmienky účasti stanovené vo vyhlásení verejného obstarávania, môže komisia menovaná primátorom mesta na vyhodnotenie cenových ponúk takýto návrh vyhodnotiť ako víťazný a úspešný. Elektronická aukcia sa v takomto prípade nemusí uskutočniť.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
6/2013/SL, 19564/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.02.2013 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.03.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.03.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov a predložených cenových ponúk sa uskutoční dňa 22.03.2013 o 11,00 hodine miestneho času. na adrese : Mesto Martin, Mestský úrad Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49 Martin, kancelária č. 111, I. posch.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 41 zákona o verejnom obstarávaní . Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady na základe zaslanej písomnej žiadosti záujemcu alebo uchádzača na adresu verejného obstarávateľa uvedenej v bode 1 . Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj zaslanú žiadosť o súťažné podklady faxom alebo e-mailom, ale súčasne ju záujemca alebo uchádzač doručí poštou alebo osobne (na žiadosti žiadame uviesť kompletné údaje spoločnosti). Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby si požiadali o poskytnutie súťažných podkladov z dôvodu, aby im verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky v tejto verejnej súťaži. 2. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je stanovená do 28.02.2013 do 11,00 hod. miestneho času. Súťažné podklady možno získať v pracovných dňoch v čase od 09,00 do 13,00 hod. na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode 1. - kancelária 207, II. posch. v termíne od 21.02.2013 do 28.02.2013 do 11,00 hod. miestneho času. 3. V prípade, že nebude predložená ani jedna ponuka, alebo všetky ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné alebo nebola predložená žiadna žiadosť o účasť a za predpokladu, že sa pôvodné zmluvné podmienky podstatne nezmenia, bude verejný obstarávateľ postupovať tak, že prejde do rokovacieho konania bez zverejnenia v zmysle § 58 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z dôvodov uvedených v § 46 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o vykonaní rozvozu obedov v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade: ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, ak v stanovenej lehote bude predložená iba jedna cenová ponuka a uchádzač splní podmienky účasti stanovené vo vyhlásení verejného obstarávania, môže komisia menovaná primátorom mesta na vyhodnotenie cenových ponúk takýto návrh vyhodnotiť ako víťazný a úspešný. Elektronická aukcia sa v takomto prípade nemusí uskutočniť.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
15.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité