Oznámenie 2890 - MSS

Obsah

2890 - MSS
Vestník č. 37/2013 - 21.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Krajská prokuratúra v Prešove
IČO: 17069807
Masarykova 16, 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Krajská prokuratúra Prešov, Masarykova 16, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Mária Pašková
Telefón: +421 517722406
Fax: +421 517734196
Email: maria.paskova@genpro.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.genpro.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Verejný poriadok a bezpečnosť
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovania
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Krajská prokuratúra Prešov, Masarykova 16, 080 01 Prešov, Okresná prokuratúra Prešov, Masarykova 16, 080 97 Prešov, Okresná prokuratúra Bardejov, Kellerova 7, 085 53 Bardejov, Okresná prokuratúra Humenné, Štefánikova 1900/69, 066 42 Humenné, Okresná prokuratúra Kežmarok, Michalská 2493/8A, 060 01 Kežmarok, Okresná prokuratúra Poprad, Štefánikova 11, 058 55 Poprad, Okresná prokuratúra Stará Ľubovňa, Obrancov mieru 18, 064 01 Stará Ľubovňa, Okresná prokuratúra Svidník, Sovietskych hrdinov 200, 089 01 Svidník, Okresná prokuratúra Vranov nad Topľou, Námestie slobody 5, 093 80 Vranov nad Topľou.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných lístkov pre zamestnancov Krajskej prokuratúry Prešov a zamestnancov okresných prokuratúr v pôsobnosti Krajskej prokuratúry Prešov
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55500000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
52 200 ks stravných lístkov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 198 360,0000 EUR
II.2.2. Opcie
Ak áno, opis týchto opcií: Zmluva sa uzatvára na obdobie jedného roka s možnou opciou - predĺžením až do vyčerpania finančného limitu 199 990 € bez DPH
Hodnota: 2
Hodnota/Od: 1630
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nepožaduje
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: V prípade rovnosti bodov (kritérií na vyhodnotenie) u viacerých uchádzačov sa stane úspešnou ponuka uchádzača,ktorá bola doručená skoršie.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 1. § 26 ods.1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace 2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace 3. § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace 4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace 5. § 26 ods.1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace 6. § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu dokladom o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou 7.§ 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované finančné a ekonomické postavene uchádzač preukáže v súlade s § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní týmito dokladmi : - § 27 ods. 1, písm. a) preukáže vyjadrením banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorých je uchádzač klientom, a ktorú/é uvádza vo svojom návrhu obchodných podmienok. Vyjadrenie musí obsahovať údaj, že uchádzač v predchádzajúcich troch rokoch (2010, 2011, 2012) nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete, a že jeho podnikateľský účet v predchádzajúcich troch rokoch (2010, 2011, 2012) nebol a ani súčasnosti nie je predmetom exekúcie. Vyžaduje sa predloženie všetkých originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Doklady musia byť aktuálne, nesmú byť staršie ako 3 mesiace. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje finančné a ekonomické postavenie spoločne. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: dokladom si verejný obstarávateľ overuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu a dĺžku zmluvného vzťahu stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienky sú primerané a vychádzajú z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, schopným bezproblémovo plniť predmet zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť preukáže v súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznam minimálne 3 zmlúv o poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru v približnom finančnom limite ako je tento predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012). Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o Verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne tieto informácie: obchodné meno alebo názov odberateľa, telefonický kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť, názov predmetu plnenia zmluvy a stručný popis (pomenovanie služby), zmluvná cena v EUR bez DPH ( v prípade inej meny použiť konverzný kurz ECB platný dňa 31.12.2012), zmluvný termín a skutočná lehota dodania. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov uvedených podľa tohto bodu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca/uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi/uchádzačovi poskytnuté.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1. Najnižšia provízia dodávateľa (uchádzača) - 98 % -
2. 2. Najkratšia lehota dodávky - 1 % -
3. 3. Najvyššia sankcia za porušenie lehoty dodávky za každú začatú 1/2 hodinu meškania dodávky - 1 % -
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných pokladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2 Spr 36/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.02.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.03.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.03.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Neverejné otváranie obálok s ponukami sa uskutoční na adrese: Krajská prokuratúra Prešov, Masarykova 16, 080 01 Prešov, v zasadačke č. 133, I. poschodie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami sa zúčastní len komisia menovaná na otváranie a vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o VO. Po prvotnom vyhodnotení ponúk verejný obstarávateľ vyzve postupujúcich uchádzačov, aby sa zúčastnili elektronickej aukcie. Do elektronickej aukcie budú zaradené tie ponuky, ktoré spĺňajú vyhlásené kritériá verejného obstarávateľa na osobu dodávateľa a predmet zákazky uvede-né v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch. Ostatné ponuky uchádzačov budú z verejnej súťaže vylúčené. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky bude zaslané oznámenie, či splnili alebo nesplnili určené podmienky vo verejnej súťaži a postupujú alebo nepostupujú do elektronickej aukcie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne na adrese: Krajská prokuratúra Prešov, Masarykova 16, 080 01 Prešov, resp. na e-mailovej adrese: maria.paskova@genpro.gov.sk a tieto sa budú zasielať elektronicky resp. poštou alebo osobne na adrese verejného obstarávateľa (osobne v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod.). V prípade nejasnosti (potreby objasnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení, prostredníctvom ktorého bol vyhlásený postup verejného obstarávania alebo v súťažných pokladoch alebo inej sprievodnej dokumentácií poskytnutých obstarávateľskou organizáciou v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek z uchádzačov požiadať o ich vysvetlenie priamo u odborne spôsobilej osoby na adrese: Ing. Mária Pašková, Krajská prokuratúra Prešov, Masarykova 16, 080 01 Prešov alebo e-mail: maria.paskova@genpro.gov.sk. Za včas doručenú požiadavku uchádzača o vysvetlenie súťažných pokladov sa po- važuje požiadavka doručená najneskôr do 12.3.2013 do 14.00 hod. Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie súťažných pokladov bude e-mailom zaslaná všetkým známym záujemcom.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
15.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité