Oznámenie 2848 - MST

Obsah

2848 - MST
Vestník č. 37/2013 - 21.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská časť Bratislava - Ružinov
IČO: 00603155
Mierová 21, 827 05 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestská časť Bratislava - Ružinov
Kontaktná osoba: Ing. Ľubomír Holík
Telefón: +421 248284280
Fax: +421 243335509
Email: ruzinov@ruzinov.sk; lubomir.holik@ruzinov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ruzinov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodávka, montáž, demontáž a oprava dopravného značenia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Mestská časť Bratislava - Ružinov. Konkrétne miesto plnenia bude bližšie špecifikované v objednávkach
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodanie tovaru a súvisiacich prác - Dodávka, montáž, demontáž a oprava dopravného značenia a dopravných zariadení zvislých a vodorovných v rozsahu, špecifikovanom verejným obstarávateľom počas plnenia zákazky a v súlade so špecifikáciou jednotkových cien prác a tovaru.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34992200-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233290-8, 50230000-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Názov dopravnej značky P.č.Zn plech, so zahnutým lisovaným okrajom s použitím fólie s retroreflexnou úpravou triedy Ref1 a R1, Rozmer, Počet* 1.A1-A12, A15 - A24, A31-34, P7, 900 5ks 2.B 1 - B 39, P10, C1 - C18, 700 92 ks 3.P9, P11, IP1, IP2, IP3b -IP 5, IP8- IP11, II1a - II13, E15500x500 41 ks 4.IP12 - IP23b500x700 44ks 5.IP24 - IP27, IP301000x1500 15ks 6.E13, P14, P15700x500 54ks 7.IP281000x750 2ks 8.IP3a900x200 4ks 9.E1, P12, P13, E9 - E12500x500 20ks 10.E2 - E8, 500x150 4ks 11.cyklosmerovka450x150 30ks Zn plech, so zahnutým lisovaným okrajom s použitím fólie s retroreflexnou úpravou triedy Ref2 a R212.P1, P4 - P6, A13,A14,A25,A26900 20ks 13.P2700 3ks 14.P8, IP6 500x500 37ks Nosné konštrukcie15.Stĺpik Zn d=60 bm532 16.Objímka D61 (Zn) d=60 ks403 17.Objímka Bandimex (pre kompletné uchytenie na stĺp VO) ks78 18.Krytka stĺpika ks153 Montážne práce19.Montáž maloplošnej dopravnej značky na stĺpik ks327 20.Demontáž maloplošnej dopravnej značky zo stĺpika ks127 21.Montáž maloplošnej dopravnej značky na VO, stenu ks50 22.Demontáž maloplošnej dopravnej značky z VO, zo steny ks7 23.Osadenie stĺpika s betonážou ks183 24.Demontáž stĺpika s úpravou komunikácie ks39 25.Montáž dopravnej značky 1000/1500 ks1 26.Demontáž dopravnej značky 1000/1500 ks1 27.Iné nešpecifikované montážne práce (napr. otočenie značky do smeru, vyrovnanie stĺpika)hod80 28.Prelepenie a dolepenie symbolu E15 ks42 Dodávka a montáž dopravných kolov so zabezpečením proti vykývaniu pred zatvrdnutím betónu ( krížové ukotvenie vspodnej časti dopravného kola)29.Dodávka dopravný kôl s guľou ks9 30.Dodávka dopravný kôl čierno-žltý d=60 ks26 31.Dodávka dopravný kôl čierno-žltý d=90 ks1 32.Kompletná montáž dopravného kola ( osadenie, betonáž) ks33 33.Demontáž dopravných kolov s úpravou komunikácie ks2 Dodávka a montáž zábradlia trubkový profil, farba červeno - biela34.Zábradlie nízke 750x330 ks1 35.Zábradlie dvojmadlové 1500x1300 ks38 36.Zábradlie dvojmadlové 1500x700 ks1 37.Montáž zábradlia ks40 Vodorovné značenie38.Vodorovné dopravné značenie, biele reflexné 820m2 39.Vyznačenie parkovacieho boxu 2,5x5m ks78 40.Vodorovné dopravné značenie, farebné reflexné 82m2 41.Odstránenie vodorovného značenia 40m2 Dodávka a montáž dopravných prahov42.Realizácia DP Z6a jeden stredový diel (dĺžka dielu 0,5m) výška 50 mm ks111 43.Realizácia DP Z6a - jeden koncový diel - výška 50 mm ks20 44.Oprava DP Z6a - dodávka, montáž, demontáž jedn.dielov ks134 Dodávka dopravných zariadení 45.Z 1 ks22 46.Z4a,b,c ks15 47.podstavec 28kg ks15 48.univerzálna autopapuča ks15 *Predpokladaný počet jednotiek je orientačný - odhadnutý z minulých období a verejný obstarávateľ sa nezaväzuje toto množstvo objednať
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 90 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
15.04.2013
Ukončenie
31.12.2014
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 3 000,-€
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa formou bezhotovostného styku. Nebude poskytnutý preddavok ani záloha. Fakturácia bude po vykonaní a prevzatí tovarov a prác na základe čiastkových objednávok. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa prevzatia tovaru po potvrdení rozsahu uskutočnených prác.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť zástupcu skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z.: a)výpis, resp. výpisy z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z , b)potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona č. 25/2006 Z. z., c)potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z., d)potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z., e)potvrdenie miestne príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z., f)doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s § 26 ods. 2 písm. e) zákona č. 25/2006 Z. z., Doklady podľa písmena a), b), c), d) a e) nesmú byť ku dňu lehoty na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované v bodoch a), b), c), d), e), a f) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 3 a ods. 4 zákona č. 25/2006 Z. z.. Doklady musia byť predložené v originálnych vyhotoveniach alebo úradne overených kópiách. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Predmetná podmienka vyplýva z § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.. 1.Vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky za obdobie od 1.1.2011 do 31.12.2012. Vo vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a že bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. K vyjadreniu uchádzač priloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani záväzky. Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie a nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dnu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Podmienka vychádza z predpokladu, že uchádzač má dostatočnú finančnú disciplínu a zároveň sa tým preukazuje jeho solventnosť uhrádzať prípadné pohľadávky. 2.Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. Túto skutočnosť preukáže písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu 2) súťažných podkladov za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Prehľad o dosiahnutom minimálnom ročnom obrate min. 130 000 EUR a to za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2010, 2011, 2012. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2010, 2011, 2012. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov. Výkazy musia byť preložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Podmienka finančného obratu za obdobie troch rokov dáva predpoklad, že uchádzač je už stabilným dodávateľom prác na trhu z rozsiahlymi skúsenosťami, ktorú sú pri realizácii predmetu zákazky nevyhnutné. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Predmetná podmienka vyplýva z § 32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača a ročným obratom uchádzač tiež preukazuje svoju pozíciu na trhu.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.. zoznamom dodávok tovaru uskutočnených za predchádzajúce dva roky s uvedením cien, lehôt a odberateľov; ak odberateľom: - .bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - .bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. takéto vyhlásenie je možné využiť len vo výnimočných prípadoch, keď z objektívnych dôvodov nie je možné predložiť potvrdenie odberateľa. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za roky 2011 a 2012 v celkovej hodnote za rok minimálne 30 000 eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznamom dodávok tovaru a ich potvrdeniami odberateľov uchádzač preukazuje spôsobilosť dodať verejným obstarávateľom požadovaný tovar. Referenčná cena je primeraná hodnote zákazky a je stanovená nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk prostredníctvom administrátora elektronickej aukcie zašle všetkým uchádzačom s platnými ponukami Výzvu na účasť v elektronickej aukcií min. 2 pracovné dni pred jej uskutočnením, v ktorej budú v zmysle §43 ods. 7 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní podané informácie oindividuálnom pripojení, dátum začiatku a skončenia elektronickej aukcie s jej možným predlžovaním vrátane hodnôt o min. a max. zmene ceny. Súčasne budú uchádzači informovaní o spôsobe zadávania zmeny svojej ponuky pri zverejnení najlepšej ponuky bez identifikácie uchádzača a ponuky s ich aktuálnym relatívnym umiestnením v elektronickej aukcií
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
CS 7696/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.03.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
20.03.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
V mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Hodnota: 3
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.03.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Miestny úrad Mestskej časti Bratislava Ružinov, miestnosť č. B2
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Neverejné § 43ods. (3)
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Verejný obstarávateľ umožňuje osobné vyzdvihnutie si súťažných podkladov na adrese:Miestny úradBratislava - Ružinov, Mierova 21, 827 05 Bratislava. V prípade osobného vyzdvihnutia kontaktovať:Ing. Bohumil Flimel, Telefón: +4212 48 284 405, bohumil.flimel@ruzinov.sk; pondelok až piatok od 08:00 hod. do12:00 hod.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
15.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité