Oznámenie 2886 - MSS

Obsah

2886 - MSS
Vestník č. 37/2013 - 21.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Michalovce
IČO: 00325490
Nám. osloboditeľov 30, 071 01 Michalovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad, Námestie osloboditeľov 30, 071 01 Michalovce
Kontaktná osoba: Ing. Darina Čornejová
Telefón: +421 566864174
Fax: +421 566443520
Email: darina.cornejova@msumi.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.michalovce.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Miestna samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytovanie stravovania zamestnancom verejného obstarávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mestský úrad, Námestie osloboditeľov 30, 071 01 Michalovce
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výber dodávateľa na zabezpečenie stravovania zamestnancom verejného obstarávateľa prostredníctvom stravných poukážok v požadovanej nominálnej hodnote v zmluvných stravovacích zariadeniach uchádzača akceptujúcich stravné poukážky uchádzača. Hodnota a množstvo stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien týkajúcich sa schváleného rozpočtu na príslušný rok alebo zmien počtu zamestnancov. Presné množstvá a hodnoty stravných poukážok verejný obstarávateľ uvedie podľa potreby v samostatných objednávkach bez vopred určených časových intervalov. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie stravných poukážok do 48 hodín od obdržania objednávky na miesto dodania.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30199770-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
predpokladaný počet stravných poukážok je cca 24 500 ks s nominálnou hodnotou 3 €,
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 75 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzač musí mať právnu subjektivitu. Verejný obstarávateľ bude požadovať od skupiny, ktorej ponuku prijme, vytvorenie právnych vzťahov pred uzatvorením zmluvy na predmet zákazky, vzhľadom k tomu, že je to potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní v originálnom vyhotovení alebo v úradne overených fotokópiách týchto dokladov. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením úradne overenej fotokópie potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania ponuky. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, osobné postavenie záujemcov predkladá každý člen skupiny osobitne. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní : určenie taxatívne v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
- podľa §27 ods. 1 písm. a) zákona o VO - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie , posúdzované obdobie je kalendárny rok 2012 - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho úradne overená kópia. Výpis z účtu nenahrádza požadovaný doklad. Spolu s vyjadrením banky (bánk) predloží čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom, že v iných bankách nemá záväzky. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádza finančnú stabilitu a platobnú schopnosť pre zabezpečenie samotnej realizácie a schopnosti riadneho plnenia zmluvných pomienok.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO- zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní , dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ má možnosť posúdiť splnenie požadovaných a zadefinovaných podmienok na predmet zákazky a zároveň posúdiť jeho skúsenosti a spoľahlivosť pri dodávaní požadovanej služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží zoznam o poskytnutých službách rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V zozname uvedie predchádzajúce tri roky t.j. 2010, 2011 a 2012. Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie). Zoznam, ktorý uchádzač predkladá za poskytnutie služby musí byť doplnený dôkazmi o plnení predmetnej služby a dôkaz potvrdený v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO alebo ak to nie je možné, verejný obstarávateľ môže uznať aj Vyhlásenie uchádzača o poskytnutí služby v zozname uvedenej dodávky s nasledovnými informáciami : názov (obchodné meno) a adresu sídla uchádzača a odberateľa, objektívny dôvod, pre ktorý nebolo možné preukázať dôkaz o plnení v zozname uvedenej dodávky potvrdením odberateľa. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie na daný predmet zákazky v celkovej hodnote spolu za požadované obdobie rokov 2010, 2011 a 2012 minimálne 70 000 € bez DPH.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Výška provízie v % účtovaná dodávateľom z nominálnej hodnoty jednej stravnej poukážky 3, 0 € - 70
2. Počet zmluvných stravovacích zariadení akceptujúcich stravné poukážky uchádzača na území mesta Michalovce - 30
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: bližšie informácie budú súčasťou súťažných podkladov
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
OIaG č. VO/04/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.03.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
19.03.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.03.2013 11:30
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Záujemca si môže vyžiadať súťažné podklady písomne alebo elektronicky na uvedených kontaktných adresách. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady iba elektronicky, preto žiadame , aby záujemca vo svojej žiadosti o súťažné podklady uviedol e-mailovú adresu.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
15.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité