Oznámenie 2884 - MSS

Obsah

2884 - MSS
Vestník č. 37/2013 - 21.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Mobil: +421 918919521
Telefón: +421 552341597
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.upjs.sk/univerzita/verejne-obstaravanie-a-obchodne-sutaze/podlimitne-zakazky-2013
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie leteniek a služieb súvisiacich s prepravou osôb
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
3
Hlavné miesto poskytovania služieb: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s viacerými uchádzačmi
Predpokladaní účastníci rámcovej dohody
Počet: 3
Hodnota: 18
Hodnota 190 000,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je zabezpečenie leteniek a služieb súvisiacich s leteckou prepravou osôb do zahraničia pre zahraničné pracovné cesty zamestnancov Univerzity Pavla Jozefa Šafárika.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60410000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60440000-4, 63000000-9, 98341000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Množstvo a rozsah predmetu zákazky vyplynie z priebežných potrieb verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia množstva predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 190 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 18
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nepožaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Financovanie bude realizované bezhotovostným platobným stykom po splnení dodávky uvedenej v samostatnej objednávke. Splatnosť faktúr je do 15 dní pri úhrade z vlastných zdrojov, z dotácie zo štátneho rozpočtu a pri úhrade z nenávratného finančného príspevku (NFP) odo dňa ich doručenia. Platobné podmienky sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých kupujúcemu na základe Zmluvy o NFP, bude predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby. b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby. c) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby. d) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. e) Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskej únie.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. a) až e) a ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich úradne overených kópií. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie môže uvedené doklady nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania:
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač vyjadrením banky/bánk preukazuje, že je schopný platiť si svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že v posledných dvoch rokov nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete, a že v posledných dvoch rokov jeho účet nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
§ 28 ods. 1 písm. j) - údaje o strojovom a technickom vybavení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam úspešne splnených zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky t.j. 2010, 2011, 2012 (dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) musí byť doplnený potvrdeniami odberateľov o ich realizácii (referenčné listy), ktoré musia obsahovať nasledovné údaje identifikačné údaje odberateľa, obchodné meno odberateľa, sídlo podnikania, IČO, kontaktné adresy vrátane telefónneho čísla, u ktorých je možné overenie predložených informácií, predmet zmluvy a skutočný opis predmetu zmluvy, zmluvný termín a skutočný termín poskytnutia služieb s odôvodnením rozdielu termínov dodania, zmluvná cena a skutočne uhradená cena za poskytnuté služby s odôvodnením rozdielu cien.
Verejný obstarávateľ za referencie rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky, bude považovať referencie týkajúce sa poskytovania služieb súvisiacich s dodaním predmetu zákazky s minimálnym finančným objemom poskytovaných služieb 190 000,00 Eur za požadované obdobie.
§ 28 ods. 1 písm. j) uchádzač predloží vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré bude mať k dispozícii na poskytnutie služby. Vo vyhlásení uvedie názvy medzinárodných rezervačných systémov, ku ktorým má prístup a predloží potvrdenie od prevádzkovateľa medzinárodného rezervačného systému (napr. Amadeus, Galileo) o povolení uchádzača na vstup do medzinárodného rezervačného systému a povolení vystavovať letenky, uchádzač musí dokladom preukázať možnosť celosvetového on-line vyhľadávania low-cost leteckých spojov a celosvetového on-line systému vyhľadávania a rezervovania leteniek a doklad preukazujúci členstvo v medzinárodnom združení na základe, ktorého je oprávnený vystavovať cestovné doklady (napr. IATA - International Air Transport Association)
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní využiť technické a odborné kapacity inej osoby , bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú kapacity uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod.. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 písm. a) a l) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
R-31/VO-2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.03.2013 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
19.03.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 15.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.03.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 19. marca 2013 o 10.00 hod. stredoeurópskeho času na adrese: Rektorát Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Slovensko, I. poschodie, malá zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Názov projektu: Inovácie pre vedomostnú spoločnosť (IRES), kód výzvy: OPV 2011/1.2/03-SORO, kód ITMS: 26110230075, číslo zmluvy: 017/2012/1.2/OPV,
Názov projektu: Modernizácia programov doktorandského štúdia v prírodných a humanitných vedách na UPJŠ (DOKTORAND), kód výzvy: OPV-2009/1.2/01-SORO, kód ITMS projektu: 26110230013, číslo zmluvy: 001/2010/1.2/OPV,
Názov projektu: Kvalita vzdelávania a rozvoj kompetencií doktorandov a postdoktorandov UPJŠ (KVARK),kód výzvy: OPV2011/1.2/03-SORO, kód ITMS: 26110230084, Číslo zmluvy: 020/2012/1.2/OPV,
Názov projektu: Rozvoj vedomostí a zručností zamestnancov a študentov UPJŠ s akcentom na medziodborové kompetencie a integráciu do medzinárodných výskumných centier (SOFOS), kód výzvy: OPV-2011/1.2/04-SORO, 4Názov projektu: Rozvoj inovatívnych foriem vzdelávania a podpora interdisciplinarity štúdia na Univerzite Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach (RIFIV), kód výzvy: OPV-2012/1.2/05-SORO,
Názov projektu: Progresívna technológia prípravy mikrokompozitných materiálov pre elektrotechniku , kód výzvy: OPVaV-2009/2.2/04-SORO kód ITMS projektu: 26220220105, číslo zmluvy: 119/2010/2.2/OPVaV,
Názov projektu: Centrum excelentnosti pre výskum faktorov ovplyvňujúcich zdravie so zameraním na skupinu marginalizovaných a imunokompromitovaných osôb (CEMIO), kód výzvy: OPVaV- 2009/2.1/03-SORO, kód ITMS projektu: 26220120058, číslo zmluvy: 060/2010/2.1/OPVaV,
Názov projektu: Centrum excelentnosti biomedicínskych technológií (CEBT), kód výzvy: OPVaV-2009/2.1/03-SORO, kód ITMS projektu: 26220120066, číslo zmluvy: 064/2010/2.1/OPVaV,
Názov projektu: Centrum excelentnosti pre elektromagnetické polia v medicíne (CEEPM), kód výzvy: OPVaV-2009/2.1/03-SORO, kód ITMS projektu: 26220120067, číslo zmluvy: 061/2010/2.1/OPVaV,
4.1.10 Názov projektu: Univerzitný vedecký park TECHNICOM pre inovačné aplikácie s podporou znalostných technológií, kód výzvy: OPVaV-2012/2.2/08-SORO.
VI.3. Ďalšie informácie
Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a vysvetlení medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávateľa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxu, elektronickými prostriedkami , doručením osobne na adresu verejného obstarávateľa alebo ich kombináciou. Ak záujemca doručí žiadosť o súťažné podklady faxom alebo elektronicky, musí túto žiadosť doručiť aj osobne resp. poštou na adresu: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice. V prípade komunikácie faxom alebo elektronickými prostriedkami záujemca/uchádzač túto informáciu potvrdí aj písomne doručením poštovou zásielkou alebo osobne najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania týchto informácií, až na základe týchto písomne doručených informácií verejný obstarávateľ poskytne záujemcovi súťažné podklady resp. vysvetlenie. Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 08:00 hod do 11:00 hod. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie sa bude považovať požiadavky o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr do 06. 03 2013 do 11:00 hod. miestneho času. Rozhodujúci je dátum doručenia na adresu verejného obstarávateľa. Písomnosti v listinnej podobe sú v priebehu procesu obstarávania zasielané Doporučene a s Doručenkou. Ak nebol záujemca/uchádzač v postavení adresáta písomnosti zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržuje, doručovateľ ho zákonným spôsobom upovedomí, že má zásielku uloženú na pošte alebo na orgáne obce. Ak si adresát zásielku do piatich dní od uloženia nevyzdvihne, považuje sa posledný deň tejto lehoty za deň doručenia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
15.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité