Oznámenie 2883 - MSS

Obsah

2883 - MSS
Vestník č. 37/2013 - 21.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl.mesta SR Bratislavy
IČO: 00179663
Junácka 4, 831 04 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl. m. SR Bratislavy, Junácka č.4,831 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Zlatica Čemanová
Telefón: +421 244373259
Fax: +421 244373426
Email: cemanova@starz.sk; kmetova@awes.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.starz.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poisťovacie služby
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
6
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miesto predmetu zákazky je : - Zimný štadión Harmincova ul. 2, 841 01 Bratislava - Zimný štadión Ondreja Nepelu s tréningovou halou, ul. Odbojárov 9, 831 04 Bratislava - Riaditeľstvo STaRZu, Junácka ul. 4, 831 04 Bratislava - Plaváreň a sauna Pasienky, Junácka ul. 4, 831 04 Bratislava - Sauna a kúpalisko Delfín, Ružová dolina 11, 821 09 Bratislava - Sauna a kúpalisko Rosnička, ul. Schn.-Trnavského 2, 841 01 Bratislava - Športovo - rekreačný areál Harmincova ul. 2, 841 01 Bratislava - Areál zdravia Zlaté piesky, Senecká cesta, 821 04 Bratislava - Kúpalisko a Posilňovňa Tehelné pole, ul. Odbojárov 7, 831 04 Bratislava - Kúpalisko Krasňany, Černockého ul., 831 05 Bratislava - Kúpalisko Rača, Knižkova dolina, 831 06 Bratislava - Kúpalisko Lamač, ul. Pod Násypom, 841 03 Bratislava - Pavilón Bradáčova ul., 851 02 Bratislava - Detský areál Veľký Draždiak, Tematínska ul. - 851 05 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie poisťovacích služieb na poistenie majetku proti komplexným živelným rizikám, poistenie pre prípad odcudzenia veci, poistenie prerušenia prevádzky, poistenie strojov a elektroniky, poistenie skla, poistenie zodpovednosti za škodu, poistenie motorových vozidiel povinné zmluvné poistenie, poistenie motorových vozidiel havarijné poistenie, poistenie osôb prepravovaných v motorových vozidlách.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66515000-3, 66514110-0, 66512100-3, 66515100-4, 66515200-5, 66516100-1, 66519200-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
110 000,00
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 110 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohu.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2,4,5 zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, prípadne vyjadrenie banky o schopnosti plniť finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač doloží originál alebo úradne osvedčená kópia (ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu III.2.2.: Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru apod.). Odôvodnenie určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje, vzhľadom na obsah a rozsah predmetu obstarávanej zákazky, ekonomicky spoľahlivého obchodného partnera. Požadované vyjadrenie banky má potvrdiť základnú spoľahlivosť uchádzača v obchodných vzťahoch.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 28 ods. 1, písm. a) - zoznamom poskytnutých služieb podobného charakteru za predchádzajúce tri roky / 2010 až 2012/ s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov : ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak to nie je možné,
vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu III.2.3: Uchádzač predloží zoznam obdobný ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, t.j. 2010, 2011, 2012 s uvedením: s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby finančný objem za uvedené obdobie (2010 2012) bol spolu v hodnote minimálne 270 000,00 EUR bez DPH. Odôvodnenie: Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné skúsenosti uchádzača v segmente obdobný ako je predmet zákazky a je primeraná nakoľko požadovaný celkový objem plnení za predchádzajúce tri roky nedosahuje ani trojnásobok predpokladanej hodnoty predmetu zákazky.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu podľa zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
228/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.03.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.03.2013 08:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.03.2013 08:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl. m. SR Bratislavy, Junácka č.4,. 831 04 Bratislava, zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Štatutárny orgán uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Záujemcovi sa poskytnú súťažné podklady na základe podpísanej žiadosti zaslanej poštou alebo doručenej do podateľne verejného obstarávateľa, v ktorej okrem poštovej adresy uvedie aj svoju e-mailovú adresu. Záujemca v žiadosti uvedie spôsob prevzatia súťažných podkladov, t.j. zaslanie poštou alebo osobné prevzatie. Súťažné podklady si možno osobne prevziať na kontaktnom mieste - pani Marta Jančovičová, počas pracovných dní v pondelok a v piatok v čase od8:00 do10:00 h.. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
16.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité