Oznámenie 2539 - MSS

Obsah

2539 - MSS
Vestník č. 35/2013 - 19.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Umelecký súbor Lúčnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164828
Štúrova 6, 811 02 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Umelecký súbor Lúčnica, Štúrova 6, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Mobil: +421 903520052
Telefón: +421 903520052
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.lucnica.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.lucnica.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Umelecký súbor
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: kultúrna a umelecká činnosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
„Organizačné zabezpečenie medzinárodných vystúpení Umeleckého súboru LÚČNICA “
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 3
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 330 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených so zabezpečením medzinárodných vystúpení umeleckého súboru, vrátane súvisiacich služieb spojených s prepravou osôb, hudobných nástrojov, zvukovej techniky a krojov. V rámci požadovaných služieb verejný obstarávateľ požaduje aj kvalifikovaného a jazykovo zdatného delegáta prítomného v danej destinácii počas celej doby turné súboru. Delegát bude zabezpečovať všetky formality spojené s leteckou a pozemnou prepravou ( osôb a carga ) a bude sa spolupodieľať na celkovej organizácii a produkcii zájazdu do danej destinácii.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60410000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60440000-4, 63510000-7, 55110000-4, 55120000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazkou na účely tohto postupu zadávania zákazky je Rámcová dohoda uzavretá medzi verejným obstarávateľom na jednej strane a úspešným uchádzačom na strane druhej, ktorej predmetom je poskytnutie služby podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení a v súlade § 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Hodnota 330 000,0000 EUR
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Na plnenie zmluvy nebude poskytnutý preddavok ani záloha. Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, písm. a) až e) zákona o verejnom obstarávaní predložením: originálnych dokladov požadovaných v bodoch 1. až 6. alebo ich úradne osvedčených kópií, ktoré musia byť súčasťou ponuky a musia byť predložené v listinnej podobe,
V zmysle ustanovenia § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní úrad vedie zoznam podnikateľov, ktorí preukázali spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie požiadali. Zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 potvrdením úradu. Potvrdenie o zápise v zozname podnikateľov bod 7
1.Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny a že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
a) podnikateľ - fyzická osoba predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
b) podnikateľ - právnická osoba predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenné doklady vydané príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa.
2.Potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že voči uchádzačovi nie je vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku. (Potvrdenie súdu príslušného na konkurzné a vyrovnávacie konanie - § 9 Konkurzné a vyrovnávacie súdy a ich obvody zák. č. 371/2004 Z. z. o sídlach a obvodoch súdov SR a o zmene zákona č. 99/1963 Zb. Občiansky súdny poriadok v znení neskorších predpisov a potvrdenie príslušného okresného súdu, že nie je v likvidácii). 3. Potvrdenie Sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov sociálneho poistenia a starobného dôchodkového sporenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
4.Potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej/ých je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
5.Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
6.Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
7.Podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením úradu. Uchádzač splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní preukáže predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak počas platnosti zápisu podnikateľa v tomto zozname dôjde k zmene člena štatutárneho orgánu podnikateľa, pričom tento vo svojej ponuke, resp. žiadosti o účasť predloženej v procese verejného obstarávania nepredloží výpis z registra trestov predmetného nového člena štatutárneho orgánu, pričom ani nesplnil svoju povinnosť podľa § 132 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, predložené potvrdenie o zápise do zoznamu podnikateľov vedeného úradom v takomto prípade nepreukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Nesplnenie predmetnej povinnosti má súčasne za následok rozhodnutie úradu o vyčiarknutí zo zoznamu podnikateľov podľa § 134 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, pričom opätovne zapísať podnikateľa do predmetného zoznamu možno v takomto prípade až po uplynutí troch rokov od jeho vyčiarknutia. 8.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
9.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
10.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, podľa bodu 1 až 6 alebo bodu 7 časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov týchto súťažných podkladov, za všetkých členov skupiny osobitne.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii tohto dokumentu, nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk), v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet; v predmetnom vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač v časovom období posledných dvoch rokov (2011 a 2012) nebol a ani v súčasnosti v roku 2013 nie je v nepovolenom debete, jeho bankový účet nebol predmetom exekúcie, že uchádzač je schopný plniť svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár. 2.Zároveň uchádzač pripojí čestné vyhlásenie, že v ďalších bankách ako v banke, ktorá vydala potvrdenie, nemá záväzky súvisiace so splácaním úveru po lehote splatnosti, potvrdenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Odôvodnenie podmienky účasti: podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Predmetná podmienka vyplýva z § 32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010,2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
Doklady na preukázanie: 1.Uchádzač predloží zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru za roky 2010, 2011 a 2012 potvrdený odberateľom služby , že zabezpečoval poskytnutie služieb spojených s organizačným zabezpečením domácich a medzinárodných vystúpení umeleckých súborov v celkovom súhrnnom zmluvnom objeme zákazky 150 000 € bez DPH. 2.Uchádzač kópiou minimálne jednej zmluvy z minulých období ( alebo ekvivalentom ) preukáže verejnému obstarávateľovi, že zabezpečoval a organizoval rovnaké alebo podobné služby ako služby, v zmysle časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Odôvodnenie podmienky účasti: Predmetná podmienka vyplýva z § 32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním predmetu zákazky zo strany úspešného uchádzača.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Celková cena prepravy súboru na turné/ z turné bez DPH - 10
2. Odplata za služby uchádzača ( servisný poplatok) v % z celkovej ceny predmetu zákazky - 30
3. Odplata za poskytnuté služby a prítomnosť delegáta počas turné súboru bez DPH - 30
4. Odplata za prepravu boxov - cargo na turné / z turné bez DPH - 30
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2013/ME
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.03.2013 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.04.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 01.07.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.04.2013 15:00
Miesto: Umelecký súbor Lúčnica , Štúrova 6, Bratislava
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzači, ktorí predložili súťažné ponuky v termíne na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité