Oznámenie 2526 - MST

Obsah

2526 - MST
Vestník č. 35/2013 - 19.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Technická univerzita v Košiciach
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397610
Letná 9, 042 00 Košice-Sever

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Technická univerzita v Košiciach, OHSaE, oddelenie verejného obstarávania, Vysokoškolská 4, 042 00 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Branislav Ľoch
Telefón: +421 556024326
Fax: +421 556024333
Email: branislav.loch@tuke.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.tuke.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Prístroje a zariadenia - VUKONZE
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Technická univerzita v Košiciach, Park Komenského 10, 040 01 Košice
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Prístroje a zariadenia pre aktivity 1.4, 2.1 a 2.2 projektu VUKONZE podľa nasledovnej kvalitatívnej špecifikácie: - konštrukčné a technologické zabezpečenie pre podzemnú akumulačnú nádrž, - akumulačný zásobník s príslušenstvom, - rozvod potrubia ÚK s izoláciou, - rozvod potrubia ÚK s izoláciou pre prepojenie technologických zariadení s aktivitami 1.1-1.6, - rozdeľovač zdrojov tepla, - zberač zdrojov tepla, - kombinovaný rozdeľovač a zberač, - aktívna (mobilná) klimfasáda, - zemný vzduchový kolektor, - klimatizačná jednotka s príslušenstvom, - tepelné čerpadlo vzduch - voda s príslušenstvom, - tepelné čerpadlo vzduch-vzduch s príslušenstvom, - obehové čerpadlo, - nabíjacie čerpadlo, - uzatvárací ventil DN 50, - armatúry ÚK DN 50 s pripojením, - armatúry ÚK DN 40 s pripojením, - armatúry ÚK DN 25 s pripojením, - poistný ventil DN 40, - fyzikálny model spotrebiteľa energií, - sálavé plochy podlahy, - sálavé plochy zvislých stien, - sálavé plochy stropu, - vzduchotechnické prvky klimatizácie a vetrania, - iInfračervená kamera, - jednotky fan-coil, - teplovodné vykurovacie radiátory a - tepelné čerpadlo - systém voda/voda. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky bude uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44164310-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39717000-1, 42131140-9, 42511100-2, 42511110-5, 42512000-8, 44000000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Prístroje a zariadenia pre aktivity 1.4, 2.1 a 2.2 projektu VUKONZE podľa nasledovnej kvantitatívnej špecifikácie: - konštrukčné a technologické zabezpečenie pre podzemnú akumulačnú nádrž - 1 ks, - akumulačný zásobník s príslušenstvom - 1 ks, - rozvod potrubia ÚK s izoláciou - 1 ks, - rozvod potrubia ÚK s izoláciou pre prepojenie technologických zariadení s aktivitami 1.1-1.6 - 1 ks, - rozdeľovač zdrojov tepla - 1 ks, - zberač zdrojov tepla - 1 ks, - kombinovaný rozdeľovač a zberač - 1 ks, - aktívna (mobilná) klimfasáda - 1 ks, - zemný vzduchový kolektor - 1 ks, - klimatizačná jednotka s príslušenstvom - 1 ks, - tepelné čerpadlo vzduch - voda s príslušenstvom - 1 ks, - tepelné čerpadlo vzduch-vzduch s príslušenstvom - 1 ks, - obehové čerpadlo 10 ks, - nabíjacie čerpadlo - 2 ks, - uzatvárací ventil DN 50 - 14 ks, - armatúry ÚK DN 50 s pripojením - 10 ks, - armatúry ÚK DN 40 s pripojením - 25 ks, - armatúry ÚK DN 25 s pripojením - 30 ks, - poistný ventil DN 40 - 8 ks, - fyzikálny model spotrebiteľa energií - 1 projekt, - sálavé plochy podlahy - 1 projekt, - sálavé plochy zvislých stien - 1 projekt, - sálavé plochy stropu - 1 projekt, - vzduchotechnické prvky klimatizácie a vetrania - 1 projekt, - iInfračervená kamera - 1 ks, - jednotky fan-coil - 1 projekt, - teplovodné vykurovacie radiátory - 1 projekt a - tepelné čerpadlo - systém voda/voda - 1 ks.
Hodnota 327 850,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 14
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 15 000,00 € (slovom: pätnásťtisíc Eur). Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Podmienky zloženia zábezpeky budú bližšie určené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR, operačného programu Výskum a vývoj a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zákazky preddavok ani zálohové platby. Úhrady sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe vystavených faktúr a priložených dodacích listov. Lehota splatnosti faktúr je maximálne 30 dní od doručenia dokladu.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Každý člen skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku, musí mať právnu subjektivitu. Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, z dôvodu uzavretia zmluvy, riadneho plnenia predmetu zákazky a komunikácie je skupina povinná zmluvne určiť lídra skupiny dodávateľov. Skupina dodávateľov, ktorá bude úspešná v tejto súťaži, musí do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy vytvoriť právny vzťah v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky, ktorý bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní predložením: 1.1.1 výpisu z registra trestov, nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, a že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 1.1.2 potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že voči uchádzačovi nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, 1.1.3 potvrdenia Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.1.4 potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.1.5 dokladu o oprávnení dodávať tovar, poskytovať služby a uskutočňovať stavebné práce. 1.2 Podľa § 128 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov. 1.3 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.4 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. 1.5 Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.6 Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) Zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ. Odôvodnenie: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 Zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 uchádzač musí splnenie minimálne požadovaného štandardu na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa bodu 2.1 preukázať predložením: a) prehľadu o dosiahnutom celkovom obrate sumárne za posledné tri hospodárske roky, za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, b) prehľad podľa písm. a) bude uchádzačom potvrdený priloženými výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentnými dokladmi za každý z posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Doklad podľa písm. a) musí byť predložený ako originál, podpísaný oprávnenou osobou / ( osobami ) uchádzača, alebo splnomocnenou oprávnenou osobou ( v takom prípade uchádzač predloží aj splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie v originálnom vyhotovení ). Doklady podľa písm. b) musia byť predložené ako originály, alebo fotokópie, osvedčené miestne príslušným správcom dane alebo auditorom. 2.2 uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27, ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 2.3 ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27, ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. 2.4 skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1 uchádzač prehľadom o dosiahnutej výške celkového obratu a priloženými výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentnými dokladmi za každý z posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti preukáže splnenie podmienky, že bol schopný dosiahnuť obrat sumárne za posledné tri hospodárske roky vo výške minimálne 1 000 000 EUR s DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Ak bude obrat uvedený v inej mene ako v EUR, použije sa pri prepočte inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený NBS, platný v posledný deň príslušného hospodárskeho roka. Pre prepočet zo SKK na EUR sa použije konverzný kurz za rok 2008: 1 EUR = 30,1260 SKK. 2.2 odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: požadovanou podmienkou, ktorá vyplýva z § 27 ods. 1 písm. d) verejný obstarávateľ chce zabezpečiť, že plnenie zmluvy bude zabezpečované z pohľadu ekonomického a finančného postavenia spôsobilým zmluvným partnerom, schopným riadne plniť uvedený predmet zmluvy vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky, stanovenej lehote splatnosti faktúr a ostatným ekonomickým a finančným náležitostiam. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ vybrať ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne si plniť svoje zmluvné záväzky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 uchádzač musí splnenie minimálne požadovaného štandardu na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 3.1 preukázať predložením: a) zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 uchádzač zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov preukáže splnenie podmienky, že bol schopný v rokoch 2010 až 2012 zrealizovať zákazky, ktoré sa týkali dodávok v oblasti prístrojov a zariadení kvalitatívne špecifikovaných v bode II.2.1 tohto oznámenia, minimálne však v rozsahu 10. ľubovoľných rôznych položiek špecifikovaných v bode II.2.1 tohto oznámenia. V prípade, ak ceny prístrojov a zariadení budú uvedené v inej mene ako v EUR, použije sa pri prepočte inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený NBS, platný v posledný deň príslušného hospodárskeho roka. Pre prepočet zo SKK na EUR sa použije konverzný kurz za rok 2008: 1 EUR = 30,1260 SKK. 3.2 odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: požadovanou podmienkou, ktorá vyplýva z § 28 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ chce zabezpečiť, že plnenie zmluvy bude zabezpečované z pohľadu technického a odborného postavenia spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite, preverí si, či uchádzač má skúsenosti s dodávkou predmetu zákazky. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ vybrať spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne si plniť svoje zmluvné záväzky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
014/NZ/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.03.2013 10:00
Cena: 10,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Uvedenú sumu je potrebné uhradiť v hotovosti do pokladne verejného obstarávatela na adrese: Technická univerzita v Košiciach, Rektorát, Letná 9, 042 00 Košice alebo uhradiť na účet verejného obstarávateľa: Štátna pokladnica., číslo účtu: 000000-7000151409/8180, variabilný symbol: 190301. K žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca priloží kópiu dokladu o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.04.2013 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.04.2013 10:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Názov projektu: Centrum výskumu účinnosti integrácie kombinovaných systémov obnoviteľných zdrojov energií operačný program: výskum a vývoj prioritnáos 2: Podpora výskumu a vývoja opatrenie 2.2: Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom a vývojomdo praxe výzva: OPVaV-2009/2.2/02-SORO Podpora aplikovaného výskumu, vývoja a transferu technológií voblasti energie a energetiky. ITMS: 26220220064.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité