Oznámenie 2861 - MST

Obsah

2861 - MST
Vestník č. 37/2013 - 21.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Zbehy
IČO: 00308668
Zbehy 69, 951 42 Zbehy

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Zbehy
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Habiňák
Telefón: +421 377793048
Fax: +421 377793047
Email: obec@zbehy.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zbehy.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Vladislav Omelina-VOMA
IČO: 41061560
Vinohrady 569 , 951 35 Veľké Zálužie

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Vinohrady 569
Kontaktná osoba: Ing. Vladislav Omelina
Mobil: +421 903740983
Telefón: +421 376592002
Fax: +421 377793047
Email: vladislavomelina@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. VCladislav Omelina-VOMA
IČO: 41061560
Vinohrady 569 , 951 35 Veľké Zálužie

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Vinohrady 569
Kontaktná osoba: Ing. Vladislav Omelina
Mobil: +421 903740983
Telefón: +421 376592002
Fax: +421 377793047
Email: vladislavomelina@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup veľkoobjemových ekologických plastových kompostérov pre obec Zbehy
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Zbehy, Obecný úrad 69, 951 42 Zbehy
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup veľkoobjemových ekologických plastových kompostérov pre obec Zbehy
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39234000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodávka 785 ks ekologických plastových kompostérov z vysokohustotného HDPE materiálu a 15 ks veľkoobjemových ekologických plastových kompostérov z vysokohustotného HDPE materiálu
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 89 050,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 6
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 4.000 EUR (slovom: štyritisíc eur).
Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Ak doklad o zložení zábezpeky nebude súčasťou ponuky, resp. ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodu 15.3.1 SP alebo ak banková záruka nebude obsahovať náležitosti podľa bodu 15.3.2 SP , bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.Ďalšie informácie sú v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z Environmentálneho fondu a z rozpočtu Obce Zbehy
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa prevzatia tovaru.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právny vzťah v súlade s §31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Vzhľadom k tomu, že zákazka je financovaná z Environmentálneho fondu, kúpna zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť až po písomnom oznámení z EF o schválení dotácie a následnom podpise zmluvy o poskytnutí podpory z Environmentálneho fondu formou dotácie medzi verejným obstarávateľom ako príjemcom dotácie a Environmentálnym fondom ako poskytovateľom dotácie. V prípade neschválenia podpory formou dotácie z EF si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo verejnú súťaž zrušiť.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO a preukázať ich splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 ZVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona, a to v súlade s § 19 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods.3 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6
ZVO : Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v
zmysle § 26 zákona a z § 32 ods. 1 ZVO.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladmi podľa § 27 ods. 1 písm. a) a d) alebo podľa § 27 ods. 3, resp. podľa
§ 27 ods. 2 ZVO
2.1. § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk//ekvivalentný doklad
na území Slovenskej republiky, alebo zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk vtedy, ak uchádzač má
otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní
voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si
záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky.
2.2. § 27 ods. 1 písm. d) ZVO - Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné
tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
2.1. V predmetnom vyjadrení/ekvivalentnom doklade (ďalej len vyjadrenie) banka potvrdí, že uchádzač nie je v
nepovolenom debete, v prípade splácania úveru záujemca dodržuje splátkový kalendár a že bežný účet záujemcu nie je
predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia
predkladá nemá vedené účty ani záväzky. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej
banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách.
Vyjadrenie banky (bánk) nesmie/nesmú byť v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponuky staršie ako tri
mesiace.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Preukázanie skutočnosti, že
uchádzač v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne
splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy/zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v
súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu/zmluvy ako dôkazy, že v predchádzajúcom období mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom postačujúcim pre úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má
zabezpečený prístup k finančným úverovým prostriedkom alebo iným aktívam, vo výške postačujúcej/potrebnej na
riadne plnenie takejto zmluvy. Požiadavka na predloženie dokladov nie starších ako 3 mesiace odzrkadľuje požiadavku
na predloženie platných dokladov a preukázanie, že uchádzač je spoľahlivý obchodný partner.
2.2. Prehľadom o dosiahnutom obrate vo výške min. 150 000,- EUR (alebo ekvivalent v inej mene) celkom za posledné
tri uzatvorené hospodárske roky. Uchádzač požadovaný obrat preukáže: a) výkazom ziskov a strát alebo výkazom o
príjme a výdavkov za posledné tri uzatvorené hospodárske roky. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača ako
súčasť predložených výkazov, overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a
poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych
predpisov platných v krajine jeho sídla alebo pokiaľ má povinnosť overovať účtovnú závierku audítorom, tak overenú
účtovnú závierku audítorom. Verejný obstarávateľ neuzná doklad, ktorý bude predložený len s podpisom štatutárneho
zástupcu uchádzača ani inú formu predloženého dokladu. b) Uchádzač predloží čestné vyhlásenie štatutárneho zástupcu
uchádzača alebo splnomocnenej osoby oprávnenej konať v mene uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží aj
originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie) o tom, že obrat celkom za posledné tri
uzatvorené hospodárske roky mal najmenej vo výške 150 000,- EUR (alebo ekvivalent v inej mene).
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom.
Vzhľadom na uvedené, obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový
obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
2.3. Ak uchádzač nedokáže s objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi,
obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.4. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 - 2.3 za všetkých členov skupiny spoločne.
2.5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v tejto časti
Oznámenia.
2.6. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby
podľa § 27 ods. 2 zákona, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie
využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a
ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje
majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.
1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
2.7. Ekvivalent finančnej sumy uvedený v inej mene ako EUR bude prepočítaný podľa kurzu NBS z inej meny na EUR k 31.12. príslušného roku.
2.8. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia
byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) ZVO Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
3.2.§ 28 ods. 1 písm. k) zákona - Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač dodávajúci tovar v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) ZVO Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
3.2.§ 28 ods. 1 písm. k) zákona - Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač dodávajúci tovar v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
3.1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2010 - 2012). Údaje o každej zákazke v zozname musia mať minimálne tento rozsah: - cena zákazky, - lehota dodania zákazky, - odberateľ. Ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. Ako tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať zákazky na dodanie kompostérov. Uchádzač musí preukázať dodanie minimálne 3 zákaziek, každá v hodnote aspoň 60 000,- EUR s DPH. V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť zoznam dodaného tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v predkladanom Zozname a Referenciách prepočítal u každej položky, t.j. poskytnutej služby údaje uvedené v slovenských korunách (SKK) na EUR konverzným kurzom (t.j. 1 EUR = 30,1260 SKK) a údaje uvedené v inej mene ako EUR a SKK výmenným kurzom tejto meny voči EUR stanoveným NBS a platným ku dnu zverejnenia tohto Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku úradu. Referencie o poskytnutých službách potvrdí uchádzačovi odberateľ podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona o VO. Verejný obstarávateľ Vyhlásenie uchádzača o ich poskytnutí bude akceptovať len vo výnimočných prípadoch ako je napríklad zánik danej spoločnosti odberateľa bez právneho nástupcu, alebo by išlo o zahraničnú spoločnosť, ktorá požadované potvrdenie vzhľadom na svoju zemepisnú vzdialenosť nemohla z objektívnych časových dôvodov v stanovenej lehote záujemcovi doručiť, t.j. z dôvodov, ktoré poskytujú dostatočnú mieru objektivity a preskúmateľnosti tak, že aj verejný obstarávateľ je schopný si tieto dôvody overiť. Verejný obstarávateľ požaduje, aby Referencie boli uchádzačovi predložené v originálnom rovnopise alebo v úradne overenej kópii.
3.2. Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, ktoré predpokladá riešiť subdodávkami, doložené vyhlásením subdodávateľa, že má k dispozícii kapacity na plnenie subdodávky, tým nie dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy.
Uchádzač túto požiadavku preukáže na samostatnom liste, podpísaným štatutárnym orgánom, alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v jeho mene v záväzkových vzťahoch,
resp. osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28
zákona. Podmienka je potrebná na informovanie verejného obstarávateľa o tom, či uchádzač bude zabezpečovať dodávky vlastnými kapacitami, alebo prostredníctvom subdodávateľov.
3.3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 3.1 3.2 za všetkých členov skupiny spoločne.
3.4.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, če táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.5.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štá.tnom jazyku
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a následne vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.02.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 20,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: V pokladni na adrese podľa prílohy A1,alebo prevodom na účet , alebo peňažnou poukážkou
na číslo účtu: 0856179001/5600 PRIMA banka a.s. Uchádzač pri vyzdvihnutí sútažných podkladov výpisom zo svojho účtu alebo ústrižkom poukážky, preukáže uhradenie uvedenej sumy
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.03.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.03.2013 16:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude v súlade s ustanovením §43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti.
2.Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vrátane predkladania žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
3.Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť elektronicky na adresu vladislavomelina@gmail.com alebo poštou na adresu podľa prílohy II.Žiadosť by mala obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/obchodné meno, adresu, IČO,DIČ/, kontaktnú osobu s kontaktnými údajmi určenú pre toto verejné obstarávanie
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
15.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité