Oznámenie 2707 - MSS

Obsah

2707 - MSS
Vestník č. 36/2013 - 20.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Nemocnica s poliklinikou Sv. Lukáša Galanta, a.s.
IČO: 44452519
Hodská 373/38, 924 22 Galanta

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Riaditeľstvo NsP Sv. Lukáša Galanta a.s.
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Saková
Telefón: +421 317833111
Fax: +421 317833859
Email: nspga@nemocnica-galanta.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nemocnica-galanta.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Pranie a chemické čistenie
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: NsP Sv. Lukáša Galanta, a.s.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytnutie služieb pranie a chemické čistenie
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Pranie 64570 kg, Chemické čistenie 1350 kg, Leasing bielizne 42000 kg.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 130 364,3000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 6500,- EUR, spôsobom uvedeným v § 36 zákona č. 25/2006 Z.z.
o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon). Podrobné informácie o
zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť vedúceho člena skupiny dodávateľov. Všetci členovia skupiny dodávateľov musia udeliť písomné splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov (vedúci člen skupiny), konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov, prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní a konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Uchádzač priloží k návrhu zmluvy o poskytnutí služieb kópiu dokladu súhlas príslušného Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na pranie infekčnej bielizne v zmysle Vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR č. 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia. Úradne overeny doklad podľa uvedenej vyhlášky č. 553/2007 Z.z. sa bude požadovať až v prípade uzatvárania zmluvy s úspešným uchádzačom.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti je nevyhnutné predložiť doklady podľa § 26 ods. 1, 2, resp. ods. 4,
5, alebo § 128 Zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: § 26 Zákona je vymedzený taxatívne a verejný obstarávateľ má povinnosť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia požadovať v plnom rozsahu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejný obstarávateľ požaduje podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloženie vyjadrenia banky (všetkých bánk) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár, že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré nesmie byť staršie ako jeden mesiac ku dňu predkladania ponuky. K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za predchádzajúce 3 roky (rok 2010, 20011, 2012). Dôkazný prostriedok 1) výkaz ziskov a strát (podnikateľ - právnická osoba) za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdený miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (podnikateľ fyzická osoba) - potvrdený miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo overených kópií. Z predložených dokladov musí byť zrejmý jednoznačný obrat zvýraznený farebne, napr. zvýrazňovačom. Ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzača poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma ekonomickú silu a finančnú stabilitu uchádzačov. Taktiež z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú schopní si plniť finančné záväzky, sú ekonomicky stabilní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Podmienkou účasti uchádzača je výška obratu za roky 2010, 2011 a 2012 alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti spolu minimálne 390 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene. V prípade obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom hospodárskom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 písm. a) zoznam dodávok tovaru uskutočnených v rokoch 2010, 2011, 2012 s uvedením ich cien, lehôt dodania, odberateľov v prípade ak: - odberateľom bol obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený obstarávateľom odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osoba iná ako obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii. § 28 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzača poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti verejný obstarávateľ stanovil striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž a aby uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodávku predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal minimálnu požadovanú úroveň štandardov: 1. zoznamom podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktorý musí obsahovať minimálne jednu dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, ktorých hodnota jednotlivo za roky 2010, 2011, 2012 je 130 000,- Eur bez DPH, alebo spolu kumulatívne za všetky tri predchádzajúce roky 2010, 2011, 2012 spolu je minimálne 390 000,- Eur bez DPH. Poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky je pranie a chemické čistenie. V prípade, že cena za poskytnutie služby je i v inej mene ako Euro, uchádzač vykoná prepočet na menu Euro a to podľa kurzového lístka k 31.12. roku, v ktorom boli služby poskytnuté.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 Zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v
súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.02.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
20.03.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.03.2013 10:30
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Z dôvodu uskutočnenia elektronickej aukcie sa § 41 zákona o verejnom obstarávaní nepoužije, t.j . otváranie ponúk bude neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v procese verejného obstarávania predložené uchádzačom musia byť originály alebo ich úradne overené kópie.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
16.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité