Oznámenie 2838 - MST

Obsah

2838 - MST
Vestník č. 37/2013 - 21.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4, 821 01 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odbor verejného obstarávania
Kontaktná osoba: Ing. Ján Mlynarčík
Telefón: +421 248234957
Fax: +421 248234798
Email: jan.mlynarcik@unb.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.unb.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Základné potraviny
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia sa rozumie miesto dodania tovaru. Miestom plnenia je Bratislava, v mieste na adrese sídla organizačných zložiek verejného obstarávateľa. Miesto plnenia bude dohodnuté v uzavieranej zmluve.
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 400 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka a dovoz balených (vrecovaných, sáčkovaných a konzervovaných) potravín a potravinárskych výrobkov s určením pre účelové zariadenia hromadného stravovania verejného obstarávateľa a jeho organizačných subjektov (ďalej len kupujúci), v predpokladaných objemoch a v sortimente v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B. Opis predmetu zákazky, súťažných podkladov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15800000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15240000-2, 15330000-0, 15411000-2, 15610000-7, 15830000-5, 15840000-8, 15850000-1, 15860000-4, 15870000-7, 15890000-3, 15980000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V predpokladanom objeme cca 1,4 mil. EUR bez DPH za obdobie 24 mesiacov, t.j. za obdobie platnosti rámcovej dohody.
Hodnota 1 400 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 10.000,00 € (slovom: desaťtisíc EUR).
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu predávajúceho a kupujúceho, na základe zmluvy s finančným plnením (čiastkové kúpne zmluvy alebo objednávky), uzavretej za podmienok dohodnutých v rámcovej dohode.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy, podpísať spoločné vyhlásenie každého z členov, že zotrvá v skupine počas celej doby postupu zadávania zákazky a aj počas realizácie zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže: 1. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z., že, a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 2. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku; 3. potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 5. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 6. Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodu 1.1. až 1.5. bude z verejného obstarávania vylúčený. 7. Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. 8. Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 9. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. 10. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie požiadavky Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti v súlade s platnou legislatívou.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže: 1. Doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky/všetkých bánk, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má uchádzač vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky v nasledovnom znení: Uchádzač .... je schopný plniť svoje finančné záväzky, Zároveň záujemca predloží čestné vyhlásenie, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke nemá žiadne záväzky. Odôvodnenie: Na preukázanie schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať. 2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. za obdobie 2010, 2011 a 2012. Dôkazný prostriedok - výkaz ziskov a strát - úradne overená kópia potvrdená príslušným správcom dane v zmysle zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch (podnikateľ - fyzická osoba) - úradne overená kópia potvrdená miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Z predložených dokladov musí byť zrejmý a jednoznačný obrat (príjem v prípade podnikateľa - fyzickej osoby) - zvýraznený farebne, napr. zvýrazňovačom. 3. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi tejto osoby. Túto skutočnosť preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 4. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie dokladom požadovaným verejným obstarávateľom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný. 5. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ stanovuje podmienku na preukázanie finančného postavenia, aby minimálna výška obratu v priebehu každého účtovného roka (roky 2010, 2011 a 2012) nebola nižšia ako 1 milión. € alebo ekvivalent v inej mene (v danom prípade uvedie prepočet pôvodnej meny na EUR, pri použití prepočítavacieho kurzu podľa údajov Národnej banky Slovenska, platného v čase dodávky). Ak prevádzkovanie činnosti je kratšie ako tri roky, tak prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti; aj v tomto prípade však platí požiadavka na obrat minimálne 1 milión € za každý hospodársky rok. Odôvodnenie: Predpokladaný ročný objem predmetu zákazky predstavuje čiastku 700 tis. Bez DPH. Výška ročného obratu uchádzača musí odpovedať minimálne stanovenej hodnote, aby bola preukázateľná schopnosť a kapacitné možnosti uchádzača realizovať dodávky tovarov a služieb minimálne v stanovených objemoch ročného obratu, keď zároveň platí, že verejný obstarávateľ nie je a nebude jeho jediným odberateľom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje odbornú a technickú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky v súlade s § 28 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže: 1. Podľa § 28 zákona ods. 1 písm. a) zákona zoznamom zmlúv o poskytovaní služieb rovnakého charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou ako je predmet zákazky (predaj základných balených potravín a dodávka do miesta plnenia, vrátane súvisiacich služieb spojených s dodávkou) uzavretých alebo platných v predchádzajúcich troch rokoch (2010, 2011 a 2012) s uvedením celkových cien za zmluvu, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, Dôkazný prostriedok: Potvrdenia odberateľov/odberateľa, resp. v zákonom stanovenom prípade vyhlásenie uchádzača s uvedením zoznamu zmlúv o predaji a dodávke základných balených potravín, uzavretých alebo platných v predchádzajúcich troch rokoch, s uvedením celkového finančného objemu realizovaných dodávok v predchádzajúcich troch rokoch. 2. Podľa § 28 zákona ods. 1 písm. d) zákona opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality, vrátane osobitných podmienok súvisiacich so skladovaním a prepravou potravinárskych výrobkov. Uchádzač predloží minimálne: 2.1. platné potvrdenie - doklad Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Sloven skej republiky (ďalej len ŠVPS SR), prípadne Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky, o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu ŠVPS SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín, 2.2. platné potvrdenie - doklad Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky (ďalej len ŠVPS SR), prípadne Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky o evidencii veľkoobchodného skladu potravín uchádzača, 2.3. platné potvrdenie doklad ŠVPS SR na preukázanie spôsobilosti motorových vozidiel uchádzača k preprave potravín a potravinových výrobkov. V prípade, ak dodávka tovaru bude vykonávaná so zmluvným prepravcom, predloží overenú kópiu zmluvy s takýmto prepravcom, vrátane platného potvrdenia ŠVPS SR o spôsobilosti vozidiel prepravcu. Odôvodnenie: Za účelom preukázania spôsobilosti technického vybavenia uchádzača plniť špecifické požiadavky na skladovanie a prepravu a dodržiavania hygienických a iných noriem súvisiacich s predajom a distribúciou potravinárskych výrobkov. 3. Podľa § 28 zákona ods. 1 písm. l) bod 2. zákona ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim. Uchádzač predloží minimálne: 3.1. Čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané potraviny spĺňajú predpísané požiadavky v zmysle Potravinového kódexu SR a Výnosov ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR, ktorými sa vydávajú príslušné hlavy potravinového kódexu. Doklady musia byt aktuálne a musia odrážať skutočný stav čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady predkladá v origináloch alebo ako úradne overené kópie. Odôvodnenie: Za účelom preukázania splnenia požiadaviek kvality dodávaného tovaru v súlade s platnou legislatívou SR. 4. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Súčet zmluvných cien podľa zoznamu zmlúv o predaji a dodávke základných balených potravín uzavretých v predchádzajúcich troch rokoch (2010 až 2012), ktorých súčet cien na základe takýchto zmlúv bol najmenej 2,5 mil. EUR s DPH alebo ekvivalent v inej mene (v danom prípade uvedie prepočet pôvodnej meny na EUR, pri použití prepočítavacieho kurzu podľa údajov Národnej banky Slovenska, platného v čase realizácie dodávky ). Uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období rokov 2010 až 2012 mal uzavretú alebo platnú zmluvu s minimálne jedným zmluvným partnerom, u ktorého objem realizovaných dodávok predstavoval čiastku minimálne 500 tis. € s DPH za jeden rok. Odôvodnenie: Za účelom preukázania skúseností a spôsobilosti uchádzača s realizáciou rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky a schopnosti komplexného opakovaného zabezpečenia služieb spojených s dodávkou základných balených potravín pre viacerých odberateľov, resp. jedného alebo viacerých významných odberateľov dohodnutej kvalite a dohodnutých termínoch a k preukázaniu, že uchádzač má zvládnutý komplexný logistický systém distribúcie a predaja a má dostatočné kapacitné možnosti dodávať tovar a poskytovať služby v požadovanom rozsahu, keď platí, že verejný obstarávateľ nie je jeho jediným odberateľom.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1. Cena za predmetu zákazky - 95
2. 2.Šírka ponúkaného sortimentu - 5
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pre zadanie zákazky verejný obstarávateľ, po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk, použije elektronickú aukciu, za účelom zostavenia poradia ponúk automatizovaným spôsobom. Elektronická aukcia 1 Na účasť v elektronickej aukcii budú vyzvaní všetci uchádzači, ktorých ponuka bola zaradená do vyhodnotenia ponúk podľa bodu 29.1, t.j. vyhoveli podmienkam účasti vo verejnom obstarávaní a splnili všetky požiadavky verejného obstarávateľa kladené na predmet zákazky. 2 Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je pre účely tohto verejného obstarávania opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien tovarov a služieb a/alebo nových hodnôt, upravených smerom nadol. 3 Účelom e-aukcie je zostavenie poradia ponúk automatizovaným vyhodnotením po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. 4 Predmet e-aukcie je zhodný s predmetom zákazky uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch verejnej súťaže. 5 Administrátorom verejného obstarávateľa (ďalej len administrátor) je osoba, ktorá v rámci on-line e-aukcie vyzýva uchádzačov na predkladanie nových cien upravených smerom nadol. 6 Elektronická aukčná sieň (ďalej len e-aukčná sieň) je prostredie umiestnené na určenej adrese verejnej dátovej siete Internet, v ktorom uchádzači predkladajú nové, smerom nadol upravené ceny a hodnoty. 7 Priebeh e-aukcie: 7.1 E-aukcia bude vykonávaná na elektronických zariadeniach prostredníctvom verejnej dátovej siete Internet. 7.2 Administrátor elektronickými prostriedkami vyzve na účasť v e-aukcii všetkých uchádzačom zaradeným do vyhodnotenia súčasne. 7.3 Výzva obsahuje 7.3.1 všetky informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, 7.3.2 dátum a čas začatia a ukončenia medzikola, 7.3.3 dátum a čas začatia súťažného kola a spôsob ukončenia e-aukcie, 7.3.4 minimálny a maximálny krok zníženia nových cien, 7.3.5 vzorec/vzorce na určenie automatizovaného prehodnotenia poradia na základe nových cien. 7.4 Súčasťou výzvy bude výsledok celkového vyhodnotenia príslušnej ponuky podľa bodu 29.2 tejto časti súťažných podkladov a prihláška do e-aukcie. Vyzvaný uchádzač prihlášku vyplní a elektronickými prostriedkami obratom doručí administrátorovi. 7.5 Po doručení vyplnenej prihlášky, bude uchádzačovi obratom doručený desaťmiestny prístupový kľúč, s použitím ktorého mu bude umožnený prístup do e-aukčnej siene. 7.6 Lehota platnosti prístupového kľúča bude uvedená vo výzve na účasť v e-aukcii a po uplynutí tejto lehoty sa uchádzač nebude môcť do e-akčnej siene prihlásiť. 7.7 Elektronická adresa administrátora: jan.mlynarcik@unb.sk. 7.8 E aukcia bude prebiehať v dvoch kolách: 7.8.1 Medzikolo e-aukcie je časť postupu, v ktorom bude uchádzačovi sprístupnená e-aukčná sieň a uchádzači sa oboznámia s e-aukčným prostredím, pred zahájením e-aukcie, - po sprístupnení e-aukčnej siene, sa umožňuje uchádzačovi vykonať kontrolu správnosti vstupných údajov z vlastnej ponuky z dokumentu Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktoré do e-aukčnej siene zadal administrátor (uchádzačovi bude sprístupnená iba jeho ponuka), - uchádzač bude oboznámený s priebehom a pravidlami e-aukcie, údajmi o minimálnom kroku (t.j. znižovania cien smerom nadol), pravidlom predlžovania súťažného kola a s lehotou platnosti prístupových kľúčov, - v medzikole uchádzač nemôže svoju ponuku zmeniť. 7.8.2 Súťažné kolo e-aukcie je časť postupu, v ktorom prebieha on-line e-aukcia, vzájomné porovnávanie cien upravovaných uchádzačmi prihlásených do e-aukcie a automatizované vyhodnocovanie ponúk v limitovanom čase, - uchádzač môže upravovať/meniť smerom nadol jednotlivé jednotkové ceny tovarov a služieb v ľubovoľnom počte krokov a to v jednom kroku najmenej o 1,0 % oproti aktuálnej cene danej položky uchádzača (zmena ceny nesmie byť na úkor kvality, tzn. že uchádzačom ponúknutá nová cena musí byť cenou za rovnaký predmet zákazky ako bol špecifikovaný v ponuke uchádzača, predloženej v lehote na predkladanie ponúk), - všetkým uchádzačom budú súčasne zverejňované informácie, ktoré im na základe takto upravených/zmenených jednotkových cien smerom nadol umožnia, na základe automatizovaného vyhodnocovania ponúk výhradne podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk zverejnených v oznámení a v súťažných podkladoch, zistiť v každom okamihu ich relatívne (aktuálne) umiestnenie (poradie ich ponuky), - súťažné kolo bude trvať 20 minút (základný časový limit), - keď v priebehu poslednej minúty dôjde k akejkoľvek zmene ceny vyššie uvedeným spôsobom, trvanie súťažného kola (základný časový limit) sa automaticky predĺži o ďalšiu minútu, - e-aukcia skončí, keď žiaden z uchádzačov v tejto (predĺženej) dobe súťažného kola (t.j. v poslednej minúte), vyššie uvedeným spôsobom neupravil smerom nadol žiadnu z aktuálnych cien niektorej z položiek tovarov a služieb. 7.9 Po ukončení súťažného kola si môže každý uchádzač vytlačiť protokol priebehu e-aukcie. 8 Proti priebehu elektronickej aukcie a jej automatizovanému vyhodnoteniu ponúk nie je možné podať námietku (§ 140 ods. 1 písm. c) zákona). 9 Požiadavky na použité elektronické zariadenia, podmienky a špecifikácie technického pripojenia: 9.1 funkčné pripojeniu počítača k verejnej dátovej sieti - Internetu, 9.2 inštalácia niektorého z podporovaných webových prehliadačov (Microsoft Internet Explorer verzia 7.0 a vyššia, Mozilla Firefox 2.0 a vyššia a pod.), 9.3 v prehliadači zapnuté cookie (návod ako povoliť cookie vo webovom prehliadači nájdete na http://support.proe.biz/, v sekcii Podpora / Nastavenia).
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
R3-8/01-10/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.03.2013 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 09.04.2013 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.05.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.04.2013 10:00
Miesto: Univerzitná nemocnica Bratislava Riaditeľstvo Pažítková 4, Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie podľa § 43 ods. 1 písm. b) zákona, na otváraní obálok s ponukami sa uchádzači nemôžu zúčastniť, V súlade s § 43 ods. 3) zákona sa § 41 zákona nepoužije. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať alebo osobne vyzdvihnúť v sídle verejného obstarávateľa, v pracovných dňoch od 08,00 hod. do 15,00 hod.; a to vždy len na základe písomnej žiadosti o účasť. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemca doručí na adresu sídla verejného obstarávateľa osobne, poštou, faxom alebo elektronickou poštou, najneskoršie v lehote určenej v bode IV.3.3. tohto oznámenia. Žiadosť doručenú elektronickou poštou alebo faxom musí potvrdiť aj poštovou zásielkou.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4 , 821 01 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 248234957
Email: jan.mlynarcik@unb.sk
Internetová adresa (URL): http://www.unb.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Presné informácie o lehotách na podávanie žiadostí o nápravu a na podávanie námietok: Podľa § 136 až 138 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.02.2013

Profil Obstarávateľa


Dôležité