Oznámenie 3268 - MSS

Obsah

3268 - MSS
Vestník č. 42/2013 - 28.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Bardejovský podnik služieb BAPOS, mestský podnik
IČO: 00619621
Štefánikova 786, 085 01 Bardejov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bardejovský podnik služieb, BAPOS mestský podnik, Štefánikova 786, 085 01 Bardejov
Kontaktná osoba: Petr Cingel
Mobil: +421 911420115
Telefón: +421 544860500 / 544860500
Fax: +421 544748113
Email: bapos@bapos.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bapos.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podnik založený mestom Bardejov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): služby pre mesto Bardejov
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Stravovanie zamestnancov formou stravovacích poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bardejov a jeho mestské časti
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok v zmluvných zariadeniach akceptujúcich tieto stravné poukážky. Počet poukážok cca 3250 mesačne, č.j. 39 000 ročne.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55523000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55330000-2, 55500000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Počet poukážok cca 3 250 mesačne, č.j. 39 000 ročne.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 120 900,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
z rozpočtu obstarávateľa
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
právna subjektivita
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 26, ods. 1
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27, ods. 1, písm. c (súvaha)
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28, ods.1 - min. 5 dodávok stravných lístkov v obdobnom množstve vykonaných v roku 2012. S uvedením cien, lehôt dodania s potvrdením odberateľom Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: Podmienka je stanovená na zabezpečenie odbornej a technickej zodpovednosti uchádzača.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena za jednu stravovaciu poukážku v hodnote 3,10 € dodanú do sídla obstarávateľa včítane všetkých ostatných nákladov uchádzača, t.z. cena, ktorú zaplatí obstarávateľ za 1 ks takejto poukážky - 80
2. Počer prevádzok poskytujúcich stravovanie formou stravných poukážok v meste Bardejov a jeho mestských častiach (akceptujúcich poukážky uchádzača) - 20
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: podrobnosti v súťažných podkladoch. ( kritérium "Počet prevádzok" je pri el. aukcii- neaukčným kritériom)
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.03.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
02.04.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 02.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.04.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Bardejovský podnik služieb, BAPOS m.p. Bardejov, Štefánikova 786,085 01 Bardejov (II:NP-zasadačka) - otváranie obálok je neverejné
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
otváranie obálok je neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
25.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité