Oznámenie 3457 - MSS

Obsah

3457 - MSS
Vestník č. 45/2013 - 05.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Hniezdne
IČO: 00329886
Hniezdne 1, 065 01 Hniezdne

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Hniezdne
Kontaktná osoba: Ing. Viktor Selep
Mobil: +421 907952736
Telefón: +421 524323036
Fax: +421 524321712
Email: obechniezdne@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.hniezdne.ocu.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Obec Hniezdne
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok ( označovaný aj ako: stravovacia poukážka, jedálny kupón, stravný kupón, gastrolístok) je zabezpečenie náhradnej formy stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa formou v stravovacích zariadeniach prevádzkovateľov oprávnených na poskytovanie stravovacích služieb a akceptujúcich stravné poukážky uchádzača.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 50 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke,
-Doklad o oprávnení podnikať - originál alebo overenú kópiu v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci záujemcu na uskutočnenie požadovaného predmetu zákazky. - doklady a dokumenty potrebné na preukázanie ďalších podmienok účasti uchádzačov požadované vo výzve, - návrh zmluvy, - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami určenými obstarávateľom v súťažných podkladoch, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. - Prehlásenie uchádzača, že predkladá iba jednu ponuku
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
nepožaduje
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
nepožaduje
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
nepožaduje
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
nepožaduje
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Obstarávacie náklady - výška provízie v percentách z nominálnej hodnoty stravných lístkov. - 40
2. cena za doručenie stravných lístkov do sídla verejného obstarávateľa v € bez DPH (za 1 dodávku), t. j. doručenie, poštou alebo inou formou . - 15
3. Počet stravovacích prevádzok stravovanie formou teplého jedla vrátane polievky formou stravných lístkov daného uchádzača v obci Hniezdne - 20 - 20
4. Počet prevádzok, kde je možné uskutočňovať nákup potravín za stravne lístky v obci - 10
5. Lehota dodania stravných lístkov do miesta určenia verejného obstarávateľa od prijatia objednávky v dňoch - 15
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
300/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.03.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
08.04.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
V dňoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Hodnota: 30
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.04.2013 10:15
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad Hniezdne, I. poschodie, zasadacia miestnosť
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité