Oznámenie 3317 - MSS

Obsah

3317 - MSS
Vestník č. 43/2013 - 01.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Okresný súd
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165735
Skuteckého 28, 975 59 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Okresný súd Banská Bystrica, Skuteckého 28, 975 59 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Marián Jazbec
Telefón: +421 484145604
Fax: +421 484145606
Email: marian.jazbec@justice.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom stravných poukážok OS Banská Bystrica
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Okresný súd Banská Bystrica, Skuteckého 28, 975 59 Banská Bystrica
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom stravných poukážok Okresný súd Banská Bystrica
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
32 000 stravných poukážok v nominálnej hodnote podľa súťažných podkladov počas doby platnosti zmluvy
Hodnota 490 200,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
nepožaduje sa
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti osobné postavenie podľa § 26 zákona uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona . Ich splnenie preukáže uchádzač alebo záujemca podľa § 26 ods. 2 zákona predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: a) § 26 ods. 1 písm. a) a b) výpisom registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) § 26 ods. 1 písm. c) - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, c) § 26 ods. 1 písm. d) - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d) § 26 ods. 1 písm. e) - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, e)§ 26 ods. 1 písm. f) - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu . f) § 26 ods. 1 písm. h) potvrdením úradu nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa odseku 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona, potvrdením úradu nie staršieho ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a čestným vyhlásením, že nie je osobou, 1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoby, ktorá má právoplatnej uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 %j akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní bola spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatnej uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. .
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Finančné a ekonomické postavenie uchádzač alebo záujemca preukáže podľa § 27 zákona: a) § 27 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktoré sa predmet zákazky týka za roky 2010, 2011 a 2012 alebo, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálny ročný obrat vo výške 150 000 EUR.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač alebo záujemca preukáže podľa § 28 zákona: a) § 28 ods. 1 písm. a) - zoznam dodávok stravných poukážok za roky 2010, 2011 a 2012 s uvedením odberateľov , ktorým bolo ročne dodaných viac ako 32 000 poukážok. Uchádzač predloží minimálne tri potvrdenia o požadovanom množstvo dodaných stravných poukážok za každý dokladovaný rok.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových ponúk upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Každému uchádzačovi, ktorého ponuka bola vyhodnocovaná verejný obstarávateľ e-mailom oznámi výsledok vyhodnotenia ponúk z prvej etapy súťaže. Pre účasť na elektronickej aukcii je potrebné, aby každý bol uchádzač zaregistrovaný v systéme EVO (www.evo.gov.sk), čím obdrží prístupové kódy k elektronickej aukcii a prístupové práva (viď príručku Uchádzača k e-Aukcii na najnižšiu cenu v systéme EVO http://www.evo.gov.sk/PokynEVO.html). Túto registráciu je potrebné vykonať v lehote na predkladanie ponúk. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk systém ukončí možnosť registrácie uchádzačov o súťaž. Uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti postúpia do druhej etapy verejnej súťaže, kde sa výber najúspešnejšieho uchádzača bude realizovať prostredníctvom elektronickej aukcie systémom predkladania cenových ponúk upravených smerom nadol. Výzva na účasť v elektronickej aukcii bude verejným obstarávateľom odoslaná elektronickými prostriedkami súčasne všetkým uchádzačom a bude obsahovať všetky príslušné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie. Výzvu na účasť v elektronickej aukcii odošle verejný obstarávateľ minimálne dva pracovné dni pred jej začatím. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO a bude otvorená, jednokolová. Počas elektronickej aukcie bude umožnené všetkým vyzvaným uchádzačom reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Základný mechanizmus hodnotenia a porovnávania ponúk v e-aukcii v systéme EVO je založený na porovnaní najnižšej ponuky. V prípade technických problémov z elektronickou aukciou (z dôvodu vyššej moci, plošného výpadku siete, alebo z inej nepredpokladanej objektívnej príčiny) budú ponuky vyhodnotené na základe prvotných cenových ponúk uchádzačov. Za technický problém pri elektronickej aukcii sa nepovažuje neznalosť práce uchádzača v systéme EVO na portáli Úradu pre verejné obstarávanie. Z uvedených dôvodov verejný obstarávateľ v takomto prípade neposkytuje uchádzačom žiadne informácie o elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Spr. 329/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.04.2013 23:59
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.04.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.07.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2013 13:00
Miesto: Termín uvádza otváranie časti ponúk "Ostatné", otváravnie časti ponúk "Kritériá" bude vykonané v súlade s § 41, ods. 2 písm. a) až d) zákona. Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu konania elektronickej aukcie podľa § 43 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Prístup uchádzačov k súťažným podkladom bude po ich zaregistrovaní v systéme EVO.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité