Oznámenie 3451 - MST

Obsah

3451 - MST
Vestník č. 45/2013 - 05.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Stredná priemyselná škola Snina
IČO: 00161721
Partizánska 1059/23, 069 01 Snina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredná priemyselná škola Snina
Kontaktná osoba: PaedDr.Alena Romanová, riaditeľka
Mobil: +421 915938644
Telefón: +421 577623813
Fax: +421 577622618
Email: spssnina@spssnina.edu.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://sps-snina.edupage.org
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
Iný VO
Iný (špecifikujte)
Stredná priemyselná škola Snina.
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
SPŠ – vybavenie školskej kuchyne a jedálne.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Stredná priemyselná škola v Snine.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka,inštalácia a uvedenie do prevádzky gastrozariadení do školskej kuchyne a dodávka a montáž zariadení do školskej jedálne podľa súťažných podkladov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39000000-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
SPŠ vybavenie školskej kuchyne a jedálne.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 79 921,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 1
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nepožadujú sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných zdrojov investora . Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi, ak obsahuje náležitosti ustanovené všeobecne záväzným predpisom a dohodnuté v zmluve, ktorá je výsledkom verejného obstarávania.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. podľa § 26 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") za každého člena skupiny osobitne a podľa § 27, § 28, § 29 a § 30 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Skupina dodávateľov predloží v ponuke aj vyhlásenie všetkých členov skupiny dodávateľov podpísané štatutárnymi zástupcami všetkých členov skupiny dodávateľov, ktorý člen zastupuje skupinu dodávateľov navonok v tomto postupe verejného obstarávania.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods.2 zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčeným kópií nie starších ako 3 mesiace.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
27 ods. 1 písm. a) Prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, resp. potvrdenie banky, že záujemca má k dispozícií vlastné požadované finančné prostriedky. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ktoré nebudú v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
- § 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutia tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Referencia má byť potvrdená objednávateľom. Ak objednávateľ nie je verejný obstarávateľ, môže byť referencia potvrdená aj uchádzačom, v takom prípade uchádzač uvedie aj kontaktnú osobu objednávateľa s uvedením tel. čísla alebo iných informácií o objednávateľovi tak, aby si verejný obstarávateľ, mohol overiť uvedené referencie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Informácie o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.03.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
28.03.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 02.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.03.2013 12:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité