Oznámenie 3393 - MST

Obsah

3393 - MST
Vestník č. 44/2013 - 02.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Župné námestie 12, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Haraštová
Mobil: +421 910853821
Telefón: +421 259722366
Fax: +421 254419773
Email: dagmar.harastova@nrsr.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Stravné poukážky.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Námestie A. Dubčeka 1 alebo Župné námestie 12 v Bratislave.
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 276 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie náhradného a diétneho stravovania formou stravných poukážok.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30199770-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný ročný odber 20 000 ks.
Hodnota 276 000,0000 EUR
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nepožaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách na základe faktúry vystavenej po dodávke predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu obstarávania, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy vytvoriť právne vzťahy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Uchádzač musí mať uzavreté zmluvy alebo dohody na poskytovanie služieb hromadného stravovania na princípe akceptácie stravnej poukážky uchádzača. Akceptačné miesta musia byť podložené aktuálnym zoznamom ku dňu predloženia ponuky, v ktorom uchádzač uvedie: názov a adresu sídla akceptačného miesta s označením, či ide o obchod, bufet, bar, reštauráciu a pod., prípadne ďalšie kontaktné údaje. Aktuálny zoznam bude tvoriť samostatnú prílohu zmluvy. Minimálna požiadavka verejného obstarávateľa je, aby zoznam obsahoval aspoň 100 zariadení v Mestskej časti Bratislava Staré mesto a súhrnne 5 zariadení v obciach Častá, Píla a Dubová.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia, ktoré sú uvedené v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie týchto podmienok záujemca/uchádzač preukáže predložením dokladov v zmysle § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (originálov alebo úradne osvedčených fotokópii). 1.2. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa preukazuje týmito dokladmi: 1.2.1. výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol záujemca/uchádzač fyzická osoba alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu záujemcu/uchádzača právnickej osoby právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a súčasne, že nebol záujemca/uchádzač fyzická osoba alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu záujemcu/uchádzača právnickej osoby právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. Právnická osoba predkladá výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu; 1.2.2. potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine sídla záujemcu/uchádzača, nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol na záujemcu/uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku (potvrdenie o likvidácii predkladá len záujemca/uchádzač právnická osoba), alebo nie je záujemca/uchádzač v obdobnom konaní podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla alebo miesta podnikania, resp. miesta výkonu predmetnej činnosti; 1.2.3. potvrdenie Sociálnej poisťovne a príslušných zdravotných poisťovní, v ktorých je záujemca/uchádzač vedený v evidencii platiteľov, resp. príslušných úradov, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že záujemca/uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla alebo miesta podnikania evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. V prípade, ak záujemca/uchádzač nemá poistencov v niektorej zo zdravotných poisťovní, priloží o tom čestné prehlásenie; 1.2.4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že záujemca/uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla alebo miesta podnikania evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 1.2.5. doklad o oprávnení podnikať v predmete zákazky, oprávnenie vykonávať predmetnú činnosť preukazuje záujemca/uchádzač fyzická osoba predložením výpisu zo živnostenského registra, právnická osoba výpisom z obchodného registra. Doklady musia byť originály alebo úradne osvedčené fotokópie; 1.2.6. potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie, nie staršie ako tri mesiace a čestné vyhlásenie, že záujemca/uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. 1.3. Záujemca/Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.2. tejto časti potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad), ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý úrad vedie. 1.4. Ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2. tejto časti, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.5. Ak má záujemca/uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.6. Skupina záujemcov/uchádzačov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti podľa bodu 1.2.5. tejto časti preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Nepožaduje sa.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technickú alebo odbornú spôsobilosť je potrebné preukázať podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní predložením: 3.1.Zoznamu dodávok podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, uchádzač alebo záujemca doloží čestné vyhlásenie o ich dodaní. 3.2.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 3.3.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálne požiadavky: Predložiť referencie, že záujemca za posledné tri roky 2010, 2011 a 2012 realizoval dodávku stravných lístkov v celkovom objeme minimálne 360.000,- EUR. Dôvod : Doklad, že záujemca/uchádzač má skúsenosti s dodávkami podobného rozsahu.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: 1.Na zostavenie poradia ponúk sa uskutoční elektronická aukcia v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom systému EVO. 2.Verejný obstarávateľ vyzve všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú podmienky účasti, na predloženie nových cien upravených smerom nadol v elektronickej aukcii. 3.Vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené podrobné informácie týkajúce sa pripojenia do aukčnej časti systému EVO, dátum a čas začatia elektronickej aukcie, spôsob ukončenia elektronickej aukcie, minimálny krok zmeny ponuky. 4.Predmetom elektronickej aukcie bude cena za služby (resp. fixný poplatok za služby) bez DPH v mene EUR za odber predpokladaného ročného množstva 20 000 kusov stravných poukážok v hodnote 3,30 EUR/kus (cena B tabuľky plnenia kritérií). 5.Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorý predloží najnižšiu cenu. 6.Technické požiadavky na účasť v elektronickej aukcii sú popísané v Príručke uchádzača/záujemcu o verejnú zákazku (verzia 1.5, 31.12.2011) nachádzajúcej sa na stránke http://www.evo.gov.sk/InstRes/PriruckaEVO-Uchadzac_e-Aukcia_20110330.pdf. 7.Informácie, ktoré budú uchádzačom sprístupnené počas elektronickej aukcie: relatívne umiestnenie. 8.Typ elektronickej aukcie: Otvorený (anglický typ) elektronickej aukcie. 9.Podmienky, za ktorých môžu uchádzači predkladať nové ponuky: Minimálny rozdiel 1,00 Eur na cene za služby (resp. fixný poplatok za služby) bez DPH za odber predpokladaného ročného množstva 20000 kusov stravných poukážok v hodnote 3,30 EUR/kus. 10.V prípade, že výsledkom elektronickej aukcie bude viac úspešných uchádzačov, verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s tým, ktorý pri predkladaní ponúk pred realizáciou elektronickej aukcie predložil najnižšiu cenu. 11.V prípade zlyhania elektronických zariadení v priebehu vykonávania elektronickej aukcie obstarávateľ uskutoční opakovanie elektronickej aukcie v náhradnom termíne na základe odoslanej novej výzvy podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 12.V prípade, že ponuka úspešného uchádzača na základe elektronickej aukcie bude obsahovať neobvykle nízku cenu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v tomto prípade v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že táto ponuka bude vylúčená, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
CRD-291/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.04.2013 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.04.2013 15:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2013 14:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: 48 mesiacov
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač alebo záujemca preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní do piatich pracovných dní od doručenia výzvy na ich predloženie. _ 2. Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ust. § 41 ods. 2) a 3) oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Kancelária Národej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1 , 812 80 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 59722366
Email: dagmar.harastova@nrsr.sk
Internetová adresa (URL): http://www.nrsr.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité