Oznámenie 3725 - MSS

Obsah

3725 - MSS
Vestník č. 48/2013 - 08.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, odštepný závod Banská Bystrica
IČO: 36022047
Partizánska cesta č. 69, 974 98 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Banská Bystrica, Partizánska cesta 69, 974 98 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Tatiana Devečková
Mobil: +421 911116021
Telefón: +421 484716131
Fax: +421 484146444
Email: hron@svp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.svp.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Životné prostredie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytovanie služieb vrátnik - informátor pre SVP, š.p., Odštepný závod Banská Bystrica.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Na adrese sídla verejného obstarávateľa podľa bodu I.1. tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (ďalej len "oznámenie").
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V rámci služieb poskytovaných počas trvania zmluvného vzťahu vyžaduje verejný obstarávateľ zabezpečovať nasledovné činnosti:
1. vykonávanie informačných služieb evidencia cudzích osôb (návštevníkov) v obmedzenom rozsahu, informovanie, navigovanie a ohlasovanie návštevníkov v rámci objektu verejného obstarávateľa,
2. vykonávanie spojovateľa v telefónnej ústredni,
3. obsluha telekomunikačných zariadení, telefónnej ústredne, rádiovej stanice
4. obsluha zariadení na vjazd a výjazd vozidiel, 5. obsluha technických zariadení spojených s monitorovaním objektu,
6. vyrozumievanie a zabezpečovanie polície, záchrannej lekárskej služby, požiarnikov a iných tiesňových liniek v prípade vzniku mimoriadnej udalosti,
7. vyrozumievanie organizačných jednotiek verejného obstarávateľa o vyhlásení vojnového stavu, výnimočného stavu, núdzového stavu mimoriadnej situácie a vypovedania vojny, alebo pri previerke spojenia v zmysle interných predpisov verejného obstarávateľa, 8. zabezpečovanie ochrany objektov pred požiarmi v zmysle platnej Organizačnej smernice verejného obstarávateľa (Pokyn na zabezpečenie ochrany pred požiarmi v mimopracovnom čase), 9. vykonávanie kontroly uzamknutia vstupov, výstupov, okien a dverí na objektoch areálu verejného obstarávateľa mimo pracovnej doby,
10. príjem poštových a ostatných zásielok mimo pracovnej doby prevádzky podateľne verejného obstarávateľa, 11. vykonávanie dozoru plynovej kotolne s výkonom nad 100 kW v suteréne hlavnej administratívnej budovy, evidencia údajov v prevádzkovom denníku kotolne. V prípade prijatia ponuky bude verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy o poskytovaní služieb vyžadovať od príslušných zamestnancov úspešného uchádzača (vykonávajúcich požadované služby) predložiť osvedčenia, resp. preukazy na vykonávanie dozoru plynovej kotolne nad 100 kW podľa § 16 zákona č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (napr. kuričský preukaz).
Požadované služby v jednotlivých bodoch tejto časti oznámenia (okrem činnosti uvedenej v bode 10.) budú poskytované 24 hodín denne, nepretržite počas trvania zmluvy o poskytovaní služby.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79511000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79711000-1, 98341120-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa bodu II.1.5. tohto oznámenia.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 145 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") sa nepožaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Cena za poskytovanie predmetu zákazky bude stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Na plnenie zmluvy nebude poskytovateľovi poskytnutý preddavok, ani záloha. Lehota splatnosti faktúr je min. 30 dní od doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade prijatia ponuky skupiny poskytovateľov sa vyžaduje, aby táto skupina pred podpisom zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi počas plnenia predmetu zmluvy o poskytovaní služieb. Členovia skupiny poskytovateľov utvorenej na poskytovanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny poskytovateľov konať v mene všetkých členov skupiny poskytovateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny poskytovateľov pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy, prípadne zodpovednosti za plnenie uzatvorenej zmluvy o poskytovaní služieb.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods.(2), resp. ods.(4) a (5), alebo § 128 ods.(1) zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 1.1 až 1.7, alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1 výpis/y z registra trestov, alebo rovnocenný/é doklad/y vydaný/é príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie starší/staršie ako tri mesiace, že nebol záujemca ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme; a tiež že nebol záujemca ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 1.1.1 podnikateľ - fyzická osoba predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2 podnikateľ - právnická osoba predloží výpisy z registra trestov, alebo rovnocenné doklady vydané príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa.
1.2 potvrdenie príslušného súdu, alebo rovnocenný doklad, vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho, sídla nie starší ako tri mesiace, že nebol na záujemcu vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku, alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; ani nie je v obdobnom konaní, podľa zákonov a predpisov platných v krajine svojho sídla; predložené potvrdenie musí byť aktuálne a musí ním preukazovať skutočný stav vo vzťahu k termínu predloženia ponuky,
1.3 potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní, v ktorej/ktorých je záujemca vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace, že záujemca nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.4 potvrdenie Sociálnej poisťovne, resp. príslušnej poisťovne, v ktorej je záujemca vedený v evidencii platiteľov nemocenského, dôchodkového, úrazového a garančného poistenia, a poistenia v nezamestnanosti, ako aj do rezervného fondu solidarity nie staršie ako tri mesiace, že záujemca nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky na povinnom poistnom, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.5 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace, že záujemca nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.6 doklad o oprávnení poskytovať požadované služby alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla, že záujemca je oprávnený poskytovať predmet zákazky; 1.7 splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.(2) písm. f) o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní záujemca preukazuje predložením:
1.7.1 platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
1.7.2 potvrdenia úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a 1.7.3 čestného vyhlásenia, že nie je osobou:
a)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
c)ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
2. Ak má záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov požadovaných v bodoch 1.1. až 1.7, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov v krajine jeho sídla.
3. Ak má záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže niektorý z dokladov podľa § 26 ods.(2) zákona o verejnom obstarávaní požadovaný v bodoch 1.1. až 1.7 nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
4. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina poskytovateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu 1. tejto časti oznámenia za každého člena skupiny osobitne, avšak splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa bodu 1.6 tejto časti oznámenia (podľa § 26 ods.(2) písm. e) zákona o verejnom obstarávaní) preukazuje každý člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenie podľa § 27 ods.(1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní záujemca v ponuke predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, resp. ekvivalentný doklad banky. 2. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi poskytnuté. 3. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina poskytovateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. Na preukázanie splnenia podmienok účasti sa vzťahuje § 32 ods.(8) zákona o o verejnom obstarávaní - splnenie podmienok účasti môže záujemca preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi záujemca v prípade úspešnosti jeho ponuky podľa § 44 ods.(1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v tomto oznámení a v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: na preukázanie finančného a ekonomického postavenie podľa § 27 ods.(1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní záujemca v ponuke predloží vyjadrenie banky alebo ekvivalentný doklad banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má vedený účet, o schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že nie je v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky/bánk alebo ekvivalentný/é doklad/y nesmie/ú byť staršie/í ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/-ým dokladu/-om zároveň záujemca predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie, resp. ekvivalentný/-é doklad/y. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.(6) zákona o verejnom obstarávaní: v požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj, požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti záujemcu, t.j., že počas trvania zmluvy o poskytovaní služieb bude po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Záujemca na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti v ponuke predloží doklady podľa § 28 ods.(1) písm. a) a g) zákona o verejnom obstarávaní. 2. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity bude záujemca používať na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.(2) písm. e) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. 3. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina poskytovateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. Na preukázanie splnenia podmienok účasti sa vzťahuje § 32 ods.(8) zákona o verejnom obstarávaní - splnenie podmienok účasti môže záujemca preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi záujemca v prípade úspešnosti jeho ponuky podľa § 44 ods.(1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v tomto oznámení a v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1. podľa § 28 ods.(1) písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - záujemca v ponuke predloží zoznam realizovaných (resp. v súčasnosti realizujúcich sa) služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012), v ktorom budú uvedené minimálne 3 zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky. Na preukázanie požadovaných referencií záujemca predloží referenčné listy, t.j. štruktúrovanú informáciu o každej predkladanej referencii v nasledujúcom minimálnom rozsahu:
1.1 obchodné meno poskytovateľa (alebo skupiny poskytovateľov),
1.2 názov odberateľa a meno kontaktnej osoby, ktorá poskytne vysvetľujúce informácie, telefonický kontakt,
1.3 cena zákazky celkom,
1.4 lehota trvania zmluvy alebo poskytovania služieb (od - do),
1.5 potvrdenie odberateľa o uspokojivom vykonaní služby, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
V zozname poskytnutých služieb musí záujemca preukázať, že v predchádzajúcich troch rokoch (tiež v súčasnosti trvajúce zmluvné záväzky) poskytoval/poskytuje služby rovnakého, resp. podobného charakteru ako predmet zákazky uvedený v bode II.1.5. tohto oznámenia. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.(6) zákona o verejnom obstarávaní: uvedenú podmienku účasti verejný obstarávateľ zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či záujemca disponuje odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a je oprávnený a schopný ho plniť.
2. podľa § 28 ods.(1) písm. g) zákona o verejnom obstarávaní záujemca v ponuke predloží:
2.1 údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov zodpovedných za poskytovanie služieb vo vzťahu k predmetu zákazky, čo záujemca u riadiacich zamestnancov preukáže predložením profesijných životopisov, alebo ekvivalentným dokladom;
2.2. údaje o vzdelaní a odbornej praxi osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služieb (príslušný zamestnanec), čo záujemca u týchto osôb preukáže predložením: profesijný životopis, stručný rozsah činností, ktoré príslušný zamestnanec zabezpečoval, -tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje, príslušné platné potvrdenia o absolvovaní príslušných školení zamestnancov, alebo ekvivalentné doklady. V prípade prijatia ponuky bude verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy o poskytovaní služieb vyžadovať od príslušných zamestnancov úspešného uchádzača (vykonávajúcich požadované služby) predložiť osvedčenia, resp. preukazy na vykonávanie dozoru plynovej kotolne nad 100 kW podľa § 16 zákona č.124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (napr. kuričský preukaz).
Z každého predloženého profesijného životopisu príslušného riadiaceho zamestnanca a príslušného zamestnanca podľa bodu 2. tejto časti oznámenia, alebo ekvivalentného dokladu, musia byť zrejmé nasledovné údaje a skutočnosti:
-meno a priezvisko príslušného zamestnanca,
-najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného zamestnanca,
-opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušného zamestnanca, dosiahnutú odbornú kvalifikáciu príslušného zamestnanca, prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k zručnostiam a praxi príslušného zamestnanca.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.(6) zákona o verejnom obstarávaní: uvedenú podmienku účasti verejný obstarávateľ zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či záujemca disponuje odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a je oprávnený a schopný ho vykonávať.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti v zákazke záujemcom, ktorí majú štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska podľa § 55 zákona č.5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o priebehu elektronickej aukcie a aukčnom portáli uvádza verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
04/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.03.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
09.04.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.04.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk sa uskutoční v mieste sídla verejného obstarávateľa podľa bodu I.1 tohto oznámenia. Komisia otvára ponuky podľa § 41 ods.(1) zákona o verejnom obstarávaní a otváranie častí ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Na preukázanie splnenia podmienok účasti sa vzťahuje § 32 ods.(8) zákona o verejnom obstarávaní - splnenie podmienok účasti podľa bodu III.2 tohto oznámenia môže záujemca preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi osobne alebo poštou v uzatvorenom samostatnom nepriehľadnom obale v lehote do 9.4.2013 do 14:00 hod. miestneho času, na adresu podľa bodu I.1 tohto oznámenia. Ak tieto doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu III.2. tohto oznámenia predkladá skupina poskytovateľov podľa bodu III.1.3 tohto oznámenia, vloží do nepriehľadného obalu (časť ponuky označenej ako "Ostatné") okrem požadovyných dokladov aj plnomocenstvo v súlade s bodom III.1.3 tohto oznámenia. 2. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu (podpísanej oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel), zaslanej buď poštovou zásielkou alebo elektronickou poštou na adresu uvedenú v bode I.1. tohto oznámenia, najneskôr v termíne do 27.03.2013. 3. Pri osobnom prevzatí súťažných podkladov požaduje verejný obstarávateľ vopred dohodnúť termín ich prevzatia, a to telefonickým dohovorom (v pracovných dňoch) s kontaktnou osobou podľa bodu I.1. tohto oznámenia. Záujemca si na základe uvedenej podmienky môže prevziať súťažné podklady na adrese verejného obstarávatreľa, 1. poschodie, č. dverí 106, kancelária referátu verejného obstarávania (prevzatie je podmienené predložením písomnej žiadosti podľa bodu 2. tejto časti oznámenia).
4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku v prípade, že ponúknutá cena bude prevyšovať hodnotu finančných prostriedkov plánovaných verejným obstarávateľom na predmet zákazky, resp. zrušiť verejnú súťaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých je vyhlásená.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
05.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité