Oznámenie 3773 - MST

Obsah

3773 - MST
Vestník č. 49/2013 - 09.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
IČO: 31609651
Alexandra Dubčeka 45, 965 58 Žiar nad Hronom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
Kontaktná osoba: Peter Jagoš
Mobil: +421 908283333
Telefón: +421 456787011
Fax: +421 456734449
Email: asistent@tszh.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ziar.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Technické služby
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodanie a montáž vodného toboganu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Plážové kúpalisko Žiar nad Hronom
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie a montáž novej vodnej dráhy toboganu s následnou montážou, inštaláciou,
kompletným odskúšaním funkčnosti, uvedením do skúšobnej prevádzky pre Plážové kúpalisko v Žiari nad Hronom v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37535240-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44210000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dodanie a montáž novej vodnej dráhy toboganu s následnou montážou, inštaláciou, kompletným odskúšaním funkčnosti, uvedením do skúšobnej prevádzky.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 61 500,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 60
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Financovanie bude realizované z rozpočtu verejného obstarávateľa. Úhrada faktúry obstarávateľom do 30 dní od doručenia faktúry. Verejný ostarávateľ nebude poskytovať preddavky.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2.§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
3.§ 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 5.§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia -potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
6.§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby,
7.§ 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. Ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní - uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona účinného do 17. februára 2013, predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a čestné vyhlásenie, že nie je osobou, 1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou sobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona.
Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO: Povinnosť vyžadovať preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača vyplýva verejnému obstarávateľovi priamo z litery zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):- Vyjadrenia banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za posledné tri roky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Banková informácia musí obsahovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty. Všeobecné informácie, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia:
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov členského štátu.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v
zákone o verejnom obstarávaní vybral spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a na čas plnil finančné záväzky. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Je uvedené v podmienkach na preukázanie ekonomického alebo finančného postavenia.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na predmet zákazky:
3.1. v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom úspešne zrealizovaných zmlúv za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dôkaz o plnení jednotlivých zákaziek uvedených v zozname potvrdí odberateľ : ak odberateľom:1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení (referenciu) potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení (referenciu) potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie predmetných dokladov z hľadiska zistenia čí uchádzač je schopný plniť obdobný predmet zákazky. Verejný obstarávateľ má za to, že predmetná podmienka účasti je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, keďže predmetom zákazky je poskytnutie služby. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie skutočnosti, že uchádzač už v minulosti riadne a k spokojnosti zákazníka poskytoval službu, ktorú verejný obstarávateľ obstaráva.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna úroveň štandardov: Predložený zoznam poskytnutých dodávok musí obsahovať minimálne: - obchodné meno alebo názov odberateľa, - sídlo odberateľa, - celkovú cenu bez DPH lehotu dodania predmetu dodávky . Dôkaz o plnení jednotlivých dodávok (referencia) musí obsahovať nasledovné údaje: - identifikáciu odberateľa (obchodné meno a sídlo) tak, aby bolo zrejmé, čí sa jedná o verejného obstarávateľa alebo inú osobu - identifikáciu poskytovateľa dodávky -predmet zákazky - cena dodávky - termín dodania (uvedený vo forme dátumu) - kontaktnú osobu odberateľa (titul, meno, priezvisko a tel. číslo) - dátum, podpis a pečiatku oprávnenej osoby odberateľa . Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 3 referencie, ktoré sa musia týkať predmetu zákazky rovnakých alebo obdobných ako je predmet tejto zákazky, min. hodnota zákazky 50 000,- € bez DPH. V prípade, že uchádzač nevie predložiť referencie za uvedené obdobie troch rokov z dôvodu, že nebol oprávnený poskytovať uvedené dodávky (nepodnikal v uvedenom období), predkladá referencie za obdobie trvania svojej činnosti. Doklady predkladané pre splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti žiadame predložiť v origináli alebo v úradne osvedčenej fotokópii a musia preukazovať platnosť.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1. Ponuky uchádzačov, ktoré budú spĺňať stanovené podmienky účasti a neboli z verejnej súťaže vylúčené, budú v súlade s § 43 ods. 6 zákona c. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) vyhodnocované podľa kritérií na hodnotenie ponúk uvedených v oznámení.
2.Po vyhodnotení splnenia podmienok účasti budú všetci uchádzači, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky účasti, vyzvaní elektronickými prostriedkami na účasť v elektronickej aukcii, v ktorej v rámci opakujúceho sa procesu môžu uchádzači upravovať hodnoty vo svojich ponukách smerom k získaniu ich najlepšej hodnoty.
3.Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami prostredníctvom administrátora súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky účasti, na predloženie nových hodnôt v elektronickej aukcii pre jednotlivé kritéria. Vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii pozvánke (ďalej len Výzva) budú v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní uvedené podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie. Výzva bude zaslaná elektronicky zodpovednej osobe uchádzača určenej v ponuke ako kontaktná osoba pre elektronickú aukciu (v ponuke uviesť správne kontaktné údaje zodpovednej osoby). V prípade zmeny kontaktných údajov uvedenej osoby je potrebné príslušnú zmenu dát verejnému obstarávateľovi na vedomie najneskôr dva pracovné dni pred začatím elektronickej aukcie.
4.Elektronická aukcia je jednokolová a súťažné kolo (aukčné kolo) elektronickej aukcie sa začne a skončí v termínoch uvedených vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii. E-aukciu nemožno začať skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania Výzvy uchádzačom.
5. Podrobnejšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch - časti C.1 - Eelektronická aukcia.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
89/2013-1
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.03.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
08.04.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 15.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.04.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
TECENICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom A.Dubčeka 45 Žiar nad Hronom, II.poschodie kancelária konateľa č.2.
Lehota uvedená v bode IV.3.7 tohto oznámenia sa vzťahuje na otváranie časti ponúk "Ostatné", otváranie časti ponúk "Kritériá" bude vykonané v súlade s § 41, ods. 2 písm. a) až d) zákona.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Nie
Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu konania elektronickej aukcie podľa § 43 zákona o VO.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku resp. českom jazyku doručenej poštou, faxom, elektronickou poštou alebo osobne na TECENICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom s.r.o., Alexandra Dubčeka 45 965 58 v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresu, telefón, fax a e-mailovú adresu. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady je možné vyzdvihnúť po podaní písomnej žiadosti na adrese TECENICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom s.r.o., Alexandra Dubčeka 45 965 58 Žiar nad Hronom osobne u pána Jagoša v čase 10:00 do 12:00 hod. alebo v termíne dohodnutom telefonicky alebo budú zaslané elektronickou poštou (e-mailom) vo formáte PDF alebo budú zaslané záujemcom poštou.
2. Doklady záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí záujemca predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preložené do slovenského jazyka (to sa netýka pôvodných dokladov v českom jazyku)
3. Verejný obstarávateľ uprednostňujete elektronickú komunikáciu a z tohto dôvodu vysvetľovanie podmienok účasti uvedených v oznámení resp. výzve a podanie žiadosti o súťažné podklady vrátane ich poskytnutia pripúšťa elektronickú formu prostredníctvom konkrétnej emailovej adresy, pričom záujemca je povinný potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie súťažných podkladov, resp. doručenie vysvetlenia. Uvedené mailové potvrdenie doručenia súťažných podkladov a vysvetlení je považované za preukázanie doručenia. 4.Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom - § 32 ods.8 .
5.Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať dve časti :osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu
sa návrhu na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk označenú slovom " Kritéria" a osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky označenú slovom "Ostatné" , kde budú všetky ostatné súčasti ponuky, spracované v rozsahu podľa súťažných podkaldov.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
06.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité