Oznámenie 3816 - MST

Obsah

3816 - MST
Vestník č. 50/2013 - 12.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Veľká Mača
IČO: 00306274
Sereďská 137, 925 32 Veľká Mača

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad 137
Kontaktná osoba: Ing. Štefan Lancz
Telefón: +421 317858116
Fax: +421 317858116
Email: ocuvmaca@nextra.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.miestnykanal.com/Mnk/Jsp/Home.jsp?name=velkamaca
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Vladislav Omelina-VOMA
IČO: 41061560
Vinohrady 569 , 951 35 Veľké Zálužie

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Vinohrady 569
Kontaktná osoba: Ing. Vladislav Omelina
Mobil: +421 903740983
Telefón: +421 376592002
Fax: +421 376592002
Email: vladislavomelina@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Vladislav Omelina-VOMA
IČO: 41061560
Vinohrady 569 , 951 35 Veľké Zálužie

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Vinohrady 569
Kontaktná osoba: Ing. Vladislav Omelina
Mobil: +421 903740983
Telefón: +421 376592002
Fax: +421 376592002
Email: vladislavomelina@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
Iný VO
Iný (špecifikujte)
samospráva
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): verejná správa
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup veľkoobjemových ekologických plastových kompostérov pre obec Veľká Mača
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Veľká Mača, Sereďská 137, 925 32 Veľká Mača
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka 460 ks ekologických plastových kompostérov z vysokohustotného HDPE materiálu a 10 ks veľkoobjemových ekologických plastových kompostérov z vysokohustotného HDPE materiálu
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39234000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodávka 460 ks ekologických plastových kompostérov z vysokohustotného HDPE materiálu a 10 ks veľkoobjemových ekologických plastových kompostérov z vysokohustotného HDPE materiálu
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 56 400,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 6
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 2.000 EUR (slovom: dvetisíc eur).
Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Ak doklad o zložení zábezpeky nebude súčasťou ponuky, resp. ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodu 15.3.1 SP alebo ak banková záruka nebude obsahovať náležitosti podľa bodu 15.3.2 SP , bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.Ďalšie informácie sú v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z Environmentálneho fondu a z rozpočtu Obce Veľká Mača
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa prevzatia tovaru.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právny vzťah v súlade s §31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Vzhľadom k tomu, že zákazka je financovaná z Environmentálneho fondu, kúpna zmluva s úspešným uchádzačom
nadobudne účinnosť až po písomnom oznámení z EF o schválení dotácie a následnom podpise zmluvy o poskytnutí
podpory z Environmentálneho fondu formou dotácie medzi verejným obstarávateľom ako príjemcom dotácie a
Environmentálnym fondom ako poskytovateľom dotácie. V prípade neschválenia podpory formou dotácie z EF si verejný
obstarávateľ vyhradzuje právo verejnú súťaž zrušiť.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO a preukázať ich splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 ZVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona, a to v súlade s § 19 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods.3 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO : Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona a z § 32 ods. 1 ZVO.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladmi podľa § 27 ods. 1 písm. a) a d) alebo podľa § 27 ods. 3, resp. podľa§ 27 ods. 2 ZVO
2.1. § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk//ekvivalentný doklad na území Slovenskej republiky, alebo zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky.
2.2. § 27 ods. 1 písm. d) ZVO - Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
2.1. V predmetnom vyjadrení/ekvivalentnom doklade (ďalej len vyjadrenie) banka potvrdí, že uchádzač nie je v
nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je
predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia
predkladá nemá vedené účty ani záväzky. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej
banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách.
Vyjadrenie banky (bánk) nesmie/nesmú byť v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponuky staršie ako tri
mesiace.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Preukázanie skutočnosti, že
uchádzač v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešnesplniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy/zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v
súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu/zmluvy ako dôkazy, že v predchádzajúcom období mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom postačujúcim pre úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má zabezpečený prístup k finančným úverovým prostriedkom alebo iným aktívam, vo výške postačujúcej/potrebnej na riadne plnenie takejto zmluvy. Požiadavka na predloženie dokladov nie starších ako 3 mesiace odzrkadľuje požiadavku na predloženie platných dokladov a preukázanie, že uchádzač je spoľahlivý obchodný partner.
2.2. Prehľadom o dosiahnutom obrate vo výške min. 300 000,- EUR (alebo ekvivalent v inej mene) celkom za posledné tri uzatvorené hospodárske roky. Uchádzač požadovaný obrat preukáže: a) výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjme a výdavkov za posledné tri uzatvorené hospodárske roky. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača ako súčasť predložených výkazov, overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla alebo pokiaľ má povinnosť overovať účtovnú závierku audítorom, tak overenú účtovnú závierku audítorom. Verejný obstarávateľ neuzná doklad, ktorý bude predložený len s podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača ani inú formu predloženého dokladu. b) Uchádzač predloží čestné vyhlásenie štatutárneho zástupcu uchádzača alebo splnomocnenej osoby oprávnenej konať v mene uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie) o tom, že obrat celkom za posledné tri
uzatvorené hospodárske roky mal najmenej vo výške 300 000,- EUR (alebo ekvivalent v inej mene).
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom.
Vzhľadom na uvedené, obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
2.3. Ak uchádzač nedokáže s objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi,obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.4. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 - 2.3 za všetkých členov skupiny spoločne.
2.5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v tejto častiOznámenia.
2.6. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
2.7. Ekvivalent finančnej sumy uvedený v inej mene ako EUR bude prepočítaný podľa kurzu NBS z inej meny na EUR k 31.12. príslušného roku.
2.8. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) ZVO Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
3.2. § 28 ods. 1 písm. d) ZVO - Uchádzač preukáže a doloží v súlade s § 29 ZVO, že je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001 pre oblasť dodávky predmetu zákazky alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Ak uchádzač nie je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001, predloží podrobný a úplný opis opatrení na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Uchádzač musí preukázať, že má v organizácii zavedené a uplatňuje systémy a pravidlá riadenia ako kvality, ktoré vytvárajú predpoklady pre predpísané procesy zrealizovaných prác i technologických postupov, ktorých nedodržanie by malo dopad na kvalitu dodávaných tovarov.
3.3. § 28 ods. 1 písm. h) ZVO - Uchádzač preukáže a doloží v súlade s § 30 ZVO, že je držiteľom platného certifikátu environmentálneho manažérstva alebo uchádzač predloží certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia (napr. ISO 14001). Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Certifikát/rovnocenné osvedčenie predloží uchádzač v originály alebo overenej fotokópii, podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
Zdôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Možnosť požiadavky vyplýva priamo zo zákona a rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že predmet zákazky bude zabezpečený spôsobilým zmluvným partnerom.
3.4. § 28 ods. 1 písm. l) ZVO
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Uchádzač musí preukázať, že schopný zabezpečiť kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite.
3.5. § 28 ods. 1 písm. k) ZVO - Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač dodávajúci tovar v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
3.1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2010 - 2012). Údaje o každej zákazke v zozname musia mať minimálne tento rozsah: - cena zákazky, - lehota dodania zákazky, - odberateľ. Ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. Ako tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať zákazky na dodanie kompostérov. Uchádzač musí preukázať dodanie minimálne 3 zákaziek, každá v hodnote aspoň 60 000,- EUR s DPH. V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) ZVO požaduje verejný obstarávateľ predložiť zoznam dodaného tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v predkladanom Zozname a Referenciách prepočítal u každej položky, t.j. poskytnutej služby údaje uvedené v slovenských korunách (SKK) na EUR konverzným kurzom (t.j. 1 EUR = 30,1260 SKK) a údaje uvedené v inej mene ako EUR a SKK výmenným kurzom tejto meny voči EUR stanoveným NBS a platným ku dnu zverejnenia tohto Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku úradu. Referencie o poskytnutých službách potvrdí uchádzačovi odberateľ podľa § 28 ods.1 písm. a) ZVO. Verejný obstarávateľ Vyhlásenie uchádzača o ich poskytnutí bude akceptovať len vo výnimočných prípadoch ako je napríklad zánik danej spoločnosti odberateľa bez právneho nástupcu, alebo by išlo o zahraničnú spoločnosť, ktorá požadované potvrdenie vzhľadom na svoju zemepisnú vzdialenosť nemohla z objektívnych časových dôvodov v stanovenej lehote záujemcovi doručiť, t.j. z dôvodov, ktoré poskytujú dostatočnú mieru objektivity a preskúmateľnosti tak, že aj verejný obstarávateľ je schopný si tieto dôvody overiť. Verejný obstarávateľ požaduje, aby Referencie boli uchádzačom predložené v originálnom rovnopise alebo v úradne overenej kópii.
3.4. Uchádzač predloží vzorky, opis (technických parametrov) nasledovného tovaru: Uchádzač ďalej predloží vyhlásenie zhody s doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami u nasledovného tovaru: .
3.5. Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, ktoré predpokladá riešiť subdodávkami, doložené vyhlásením subdodávateľa, že má k dispozícii kapacity na plnenie subdodávky, tým nie dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy.
Uchádzač túto požiadavku preukáže na samostatnom liste, podpísaným štatutárnym orgánom, alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v jeho mene v záväzkových vzťahoch,resp. osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ZVO. Podmienka je potrebná na informovanie verejného obstarávateľa o tom, či uchádzač bude zabezpečovať dodávky vlastnými kapacitami, alebo prostredníctvom subdodávateľov.
3.3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie podmienok účasti podľa bodu 3.1 3.2 za všetkých členov skupiny spoločne.
3.3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v tejto časti
Oznámenia.
3.4. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia
byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
3.6. V zmysle § 32 ods. 8 ZVO môže uchádzač splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v písomnej žiadosti zaslanej úspešnému uchádzačovi.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a následne vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.03.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 20,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: V pokladni na adrese podľa prílohy A1,alebo prevodom na účet , alebo peňažnou
poukážkou na číslo účtu: 0856179001/5600 PRIMA banka a.s. Uchádzač pri vyzdvihnutí sútažných podkladov výpisom zo svojho účtu alebo ústrižkom poukážky, preukáže uhradenie uvedenej sumy
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
08.04.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.04.2013 15:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad Veľká Mača
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude v súlade s ustanovením §43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti.
2.Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vrátane predkladania žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
3.Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť elektronicky na adresu vladislavomelina@gmail.com alebo poštou na adresu podľa prílohy II.Žiadosť by mala obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/obchodné meno, adresu, IČO,DIČ/,kontaktnú osobu s kontaktnými údajmi určenú pre toto verejné obstarávanie
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
07.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité