Oznámenie 3818 - MSS

Obsah

3818 - MSS
Vestník č. 50/2013 - 12.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Poštový regulačný úrad
IČO: 37808508
ul. 1. mája 16, 010 01 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poštový regulačný úrad, Ulica 1. mája č. 16, 010 01 ŽILINA 1
Kontaktná osoba: Ing. Darina Dobroňová
Telefón: +421 417235257
Fax: +421 417234043
Email: postovy.urad@posturad.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.posturad.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Názov predmetu zákazky: Overenie a kontrola podkladov na výpočet čistých nákladov univerzálnej služby za rok 2012 a predbežných čistých nákladov univerzálnej služby za rok 2013, správnosť ich výpočtu a posúdenie neprimeranej finančnej záťaže.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
9
Hlavné miesto poskytovania služieb: Poštový regulačný úrad, Ulica 1. mája č. 16, 010 01 ŽILINA
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Hlavným cieľom predmetu zákazky je vypracovanie odborného stanoviska a overenie správnosti údajov v podkladoch pre výpočet čistých nákladov a predbežných čistých nákladov podľa prílohy č. 4 Vyhlášky Poštového regulačného úradu č. 63/2012 Z. z. o spôsobe výpočtu a náhrade čistých nákladov univerzálnej služby a overenie súladu výpočtu čistých nákladov univerzálnej služby a predbežných čistých nákladov s vyhláškou. Bližší opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79210000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79221000-9, 79400000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Bude uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 5
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy a ani preddavky na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry/faktúr je 21 dní odo dňa jej vystavenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych alebo úradne osvedčených dokladov:
1.1.1 výpisu z registra trestov, nie staršieho ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, a že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.2 potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, že voči uchádzačovi nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.3 potvrdenia Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní nie staršieho ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.4 potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie staršieho ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5 dokladu o oprávnení poskytovať službu,
1.1.6 potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk a čestným vyhlásením, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.2 Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.3 Podľa § 128 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov. 1.4 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.5 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.6 Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.7 Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) Zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
Odôvodnenie:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 Zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní preukáže záujemca predložením týchto dokladov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenia banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za posledné tri roky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk. Banková informácia musí obsahovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, obstarávateľský subjekt požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
2.2 § 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade, ak záujemca je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát a ak záujemca je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Minimálny celkový obrat za roky 2010, 2011, 2012 (kumulatívne) musí byť 700 000,00 Eur. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA:
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenie možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na Eur podľa priemerného ročného kurzu NBS alebo kurzu ECB (Európskej centrálnej banky).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Je uvedené v podmienkach na preukázanie ekonomického alebo finančného postavenia.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní. 3.1§ 28 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, poskytnutých za predchádzajúce tri roky. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) v celkovej minimálnej hodnote 200 000,00 Eur bez DPH. Pod predmetom rovnakého alebo podobného charakteru je treba rozumieť nasledovné typy projektov:
3.2.1 Overenie a kontrola výpočtu čistých nákladov univerzálnej služby a vedenia oddeleného účtovníctva nákladov regulovaných služieb pre regulované odvetvie, realizované pre regulačnú autoritu. Uchádzač predloží aspoň jednu realizovanú zákazku. Pod predmetom rovnakého alebo podobného charakteru podľa bodu 3.2.1. sa nerozumie realizácia samotného výpočtu, jeho overenia a kontroly podkladov alebo poradenstva pri výpočte čistých nákladov univerzálnej služby Slovenskej pošty, a.s., za overované obdobie roku 2012 a 2013. 3.2.2 Nastavenie a preverovanie systémov pre finančné riadenie v organizáciách, ktoré majú povinnosť implementovať finančné riadenie podľa osobitných regulačných pravidiel a nariadení. Uchádzač predloží aspoň jednu realizovanú zákazku.
3.2.3 Overenie súladu vykonaných postupov voči metodike výpočtu alokácie nákladov za účelom stanovenia podmienok poskytovania služieb v rámci regulovaného odvetvia, prípadne legislatívnych nariadení a pravidiel. Uchádzač predloží aspoň dve realizované zákazky.
Zoznam služieb má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b) názov a stručný opis dodanej služby,
c) lehota poskytnutia služby,
d) potvrdenie plnenia zákazky odberateľom.
ak bol/a odberateľom:
verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, dôkaz o plnení potvrdí uchádzač vyhlásením o ich dodaní.
Odôvodnenie primeranosti: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný rozsah požadovaného predmetu zákazky.
3.2 28 ods. 1 písm. g) - Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Účastník preukáže odbornú spôsobilosť pre nasledovné osoby, ktoré musia spĺňať nižšie uvedené požiadavky:
Kľúčový expert č. 1:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru II. stupňa,
- Prax v oblasti nastavenia a preverovania procesov finančného riadenia a zároveň kontroly výpočtu nákladov minimálne 5 rokov.
- Účasť na minimálne 1 projekte, ktorý bol zameraný na overenie a kontrolu výpočtu čistých nákladov univerzálnej služby a vedenia oddeleného účtovníctva nákladov regulovaných služieb pre regulované odvetvie, realizované pre regulačnú autoritu.
- Účasť na minimálne 2 projektoch, ktoré boli zamerané overenie súladu vykonaných postupov voči metodike výpočtu alokácie nákladov za účelom stanovenia podmienok poskytovania služieb v rámci regulovaného odvetvia, prípadne legislatívnych nariadení a pravidiel.
- Predloženie certifikátu v oblasti finančného riadenia a nastavenia procesov finančného riadenia ACCA alebo potvrdenia o zapísaní ako audítor v Slovenskej komore audítorov alebo ekvivalent.
- Znalosť anglického, slovenského alebo českého jazyka.
Kľúčový expert č. 2:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru II. stupňa,
- Prax v oblasti nastavenia a kontroly nastavenia procesov finančného riadenia minimálne 5 rokov.
- Účasť na minimálne 2 projektoch, ktoré boli zamerané na nastavenie a preverovanie systémov pre finančné riadenie v organizáciách, ktoré majú povinnosť implementovať finančné riadenie podľa osobitných regulačných pravidiel a nariadení, pričom aspoň jeden z uvedených projektov musel dosiahnuť hodnotu plnenia 200 tisíc eur.
- Znalosť anglického, slovenského alebo českého jazyka.
Kľúčový expert č. 3: - Ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického alebo technického smeru II. stupňa,
- Prax v oblasti daňového poradenstva minimálne 5 rokov.
- Účasť na minimálne 2 projektoch zameraných na problematiku daňového poradenstva.
- Predloženie potvrdenia o zapísaní ako daňový poradca v Slovenskej komore daňových poradcov alebo ekvivalent.
- Znalosť slovenského alebo českého jazyka.
Splnenie vyššie požadovaných kvalifikačných predpokladov účastník preukáže zoznamom kľúčových expertov s doložením ich profesionálneho životopisu za každého kľúčového experta osobitne. Profesijný životopis musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, štátna príslušnosť príslušného experta,
b) vzdelanie t. j. inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania/diplomy, absolvované školenia,
c) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľ, pozícia),
d) zoznam realizovaných projektov/zmlúv potvrdených zo strany odberateľa.
Súčasťou požadovaných podkladov musia byť aj požadované dokumenty kľúčových expertov.
Odôvodnenie primeranosti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov majú preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé dielčie odborné služby (činnosti), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni.
Všeobecné informácie, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Súčasne takéto osoby nemôžu byť v pracovnoprávnom alebo obdobnom vzťahu s poskytovateľom univerzálnej služby.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou v euro alebo cudzej mene (inej ako euro), záujemca predloží v pôvodnej mene a v mene euro . Prepočet inej meny na euro záujemca prepočíta priemerným ročným kurzom ECB.
V prípade, že sa na plnení predmetu zákazky bude podieľať tím zahraničných expertov, zabezpečí uchádzač na požiadanie simultánny preklad, pričom dokumentácia bude realizovaná výhradne v slovenskom jazyku alebo prekladom do slovenského jazyka. Náklady na preklady, simultánne tlmočenie znáša uchádzač.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Je uvedené v podmienkach na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PM-PRU-002
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.04.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
10.04.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.04.2013 10:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čaše od 9.00 h do 14.00 h.
2. Žiadosť o vysvetlenie musí záujemca doručiť kontaktnej osobe na kontaktné miesto písomne najneskôr do 25. 03. 2013 do 14.00 h. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ oznámi vysvetlenia všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o ne požiadali v lehote určenej vyššie.
3. Otváranie ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné sa uskutoční dňa uvedeného v bode IV.3.7. tohto oznámenia. Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Miesto otvárania ponúk: Poštový regulačný úrad, Ulica 1. mája č. 16, 010 01 ŽILINA. Na otváraní časti ponúk Kritériá sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
07.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité