Oznámenie 3815 - MST

Obsah

3815 - MST
Vestník č. 50/2013 - 12.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Metodicko-pedagogické centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164348
Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Metodicko-pedagogické centrum, Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Peter IVAN
Telefón: +421 248209454
Fax: +421 243335946
Email: peter.ivan@mpc-edu.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.mpc-edu.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Kuchynské potreby
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: územie SR, celkovo do 175 škôl na území SR.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka kuchynských potrieb (napr. rýchlovarné kanvice, taniere, príbory, panvice, hrnce,
kuchynské nože, varechy, naberačky, ručné mixéry, mikrovlnky, kuchynské utierky, misky, tácky, podnosy, elektrické
sporáky, kuchynské roboty, hriankovače, fritovacie hrnce atď.) podľa špecifikácie uvedenej v súťažných
podkladoch, vrátane súvisiacich služieb, najmä dodávka, doprava, vykládka.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39221100-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39221120-4, 39221180-2, 39221200-9, 39221210-2, 39221220-5, 39240000-6, 39241120-0, 39312000-2, 39711211-1, 39711361-7, 39711362-4, 39711330-1, 39711440-5, 39711300-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 268 190,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 1
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 6 000,- EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo ŠF EU v rámci operačného programu Vzdelávanie.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 26 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v plnom rozsahu, t.j. uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. Splnenie týchto
podmienok preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 zákona. Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona môže
uchádzač nahradiť predložením platného potvrdenia vydaného úradom podľa § 128 zákona. Uchádzač môže doklady podľa § 26 ods. 1 vo väzbe na ods. 2 zákona nahradiť čestným vyhlásením v súlade s § 32 ods. 8 zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2010, 2011 a 2012 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, uchádzač preukáže Výkazom ziskov a strát alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch, pričom požadovaný obrat spolu za hospodárske roky 2010, 2011 a 2012 musí byť minimálne 300.000,- EUR alebo ich ekvivalent v cudzej mene.
Do úvahy sa pri Výkaze ziskov a strát berie súčet riadkov 01 a 05, pri Výkaze o príjmoch a výdavkoch sa berie do úvahy súčet riadkov 01 a 02. Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.; verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený vo fotokópii, ktorá bude úradne overená.
2.1.1 V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Súčasne musí uviesť, ktorý číselný údaj v doklade preukazuje požadovanú výšku obratu. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane.
2.1.2 V prípade, že uchádzač nemá požadovaný doklad za hospodársky rok 2012 z dôvodu, že má povolený správcom dane odklad na predloženie daňového priznania podľa osobitného predpisu (zákona), preukáže to potvrdením miestne príslušného správcu dane, zároveň doklad vydaný správcom dane bude doložený aj čestným prehlásením uchádzača, v ktorom uvedie výšku dosiahnutého obratu za hospodársky rok 2012.
2.2Vyjadrenie banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky nie staršie ako tri mesiace.
Uchádzač predloží vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých ma vedený účet. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná.
Odôvodnenie podmienok účasti: Verejný obstarávateľ si potrebuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu, overiť uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primerane k predpokladanej hodnote zákazky.
Prepočet inej meny na EUR sa prepočíta podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
Uchádzač môže doklady podľa § 27 zákona ekonomické a finančné postavenie nahradiť čestným vyhlásením v súlade s § 32 ods. 8 zákona.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač podmienku účasti preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
zoznam dodávok, ktorých predmetom bola dodávka kuchynských potrieb za predchádzajúce tri roky, t. j. 2010, 2011, 2012 s uvedením: obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, cien, lehôt dodania a kontaktnej osoby odberateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby finančný objem predložených dodávok bol spolu za uvedené obdobie (2010, 2011 a 2012) v hodnote minimálne 300.000,- EUR bez DPH.
3.1.1 ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ,
3.1.2 ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom, ak nie je možné získať potvrdenie od tejto osoby, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, Uchádzač môže predložiť potvrdenie o plnení zmlúv aj podľa Formulára A uvedeného v týchto súťažných podkladoch.
Odôvodnenie podmienky: Potreba verejného obstarávateľa overiť si spôsobilosť uchádzača na zabezpečenie predmetu zákazky preukázaním jeho skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru v rozsahu primerane k predpokladanej hodnote zákazky.
Prepočet inej meny na EUR sa prepočíta podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej spôsobilosti. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
Uchádzač môže doklady podľa § 28 zákona technická alebo odborná spôsobilosť, nahradiť čestným vyhlásením v súlade s § 32 ods. 8 zákona.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pri vyhodnocovaní ponúk bude použitá elektronická aukcia v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Aukčný poriadok tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.04.2013 23:59
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.04.2013 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.08.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.04.2013 13:00
Miesto: ako v bode I.1.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný zo ŠF EU v rámci operačného programu Vzdelávanie.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie systémom EVO cez portál www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcami zaregistrovať sa na portáli EVO a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO a v súťažných podkladoch. Odporúčame oboznámiť sa aj s Príručkami používateľa systému EVO pre záujemcu/uchádzača a pre použitie šifrovacieho nástroja, ktoré sú zverejnené na portáli EVO.
2. Pre úspešné zapojenie sa do súťaže, ale najmä pre úspešné spracovanie a predloženie ponuky je nutné mať
technické počítačové vybavenie uvedené v Metodickom pokyne k systému EVO.
3. Súťažné podklady budú prístupné iba zaregistrovaným záujemcom cez systém EVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v tomto verejnom obstarávaní neposkytne záujemcom súťažné podklady v písomnej podobe na základe ich písomnej žiadosti, záujemcovia musia najskôr prostredníctvom EVO vyplniť registratúrny dotazník záujemcu a následne po ich registrácii verejným obstarávateľom im systém EVO sprístupní súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu.
4. V prípade technických problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť ponuku cez portál EVO (napr.
nepredvídateľná technická odstávka portálu EVO a pod.), bude súťaž prebiehať listinne (písomne), v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, pričom lehoty zostávajú zachované.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité