Oznámenie 3876 - MST

Obsah

3876 - MST
Vestník č. 51/2013 - 13.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národný žrebčín "Topoľčianky" štátny podnik
IČO: 31447708
Parková 13, 951 93 Topoľčianky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): v zastúpení : Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 376551111
Fax: +421 376551113
Email: dagmar.trnakova@evob.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://sk.nztopolcianky.sk/
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): verejný obstarávateľ
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Šľachtenie a udržiavanie plemien koní predstavujúci cenný genofond u nás chovaných plemien koní
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Sójový extrahovaný šrot
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Národný žrebčín Topoľčianky, š.p., Parková 13, 951 93 Topoľčianky
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup a dodávka sójového extrahovaného šrotu ako krmiva pre potreby Národného žrebčína Topoľčianky, š.p. Ide o kŕmny doplnok účinný na zvyšovanie hmotnosti a zdravej výživy zvierat.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15710000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy je 120 t, predpokladané množstvo odberu 10 12 t mesačne
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 62 400,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
19.1Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľskej organizácii samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľskej organizácii spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľskou organizáciou, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadované právne vzťahy. Verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvoriť takú právnu formu, ktorá umožní skupine dodávateľov ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov predloží v ponuke aj vyhlásenie všetkých členov skupiny dodávateľov podpísané štatutárnymi zástupcami všetkých členov skupiny dodávateľov, ktorý člen zastupuje skupinu dodávateľov navonok v tomto postupe verejného obstarávania
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku potvrdením príslušného súdu, dokladom nie starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení poskytovať službu
7.§ 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať
8.§ 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní - potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní a čestným vyhlásením že nie je osobou: 1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť ;
a)predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. b)potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní
c)a predmetným čestným vyhlásením
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nepožaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky ( 2010, 2011, 2012 referenčné obdobie). Minimálny objem dodaných zákaziek z uvedených rokov musí byť 120 ton s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov totožný s predmetom zákazky: -ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ
-ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. V zmysle Metodického usmernenia č 133-5000/2011 Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 01.03.2011 je možné nahradiť potvrdenia o dodávkach vyhlásením uchádzača o ich dodaní iba vo výnimočných prípadoch, keď z objektívnych dôvodov nie je možné predložiť potvrdenie odberateľa, napr. v prípade jeho zániku bez právneho nástupcu a pod.
Uchádzač predloží zoznam spolu s referenčnými listami. Referenčné listy za referenčné obdobie s minimálnym objemom dodávok 120 ton musia byť originály alebo úradne overené fotokópie s uvedením miest a kontaktnej osoby, u ktorej si môže verejný obstarávateľ overiť uvedené údaje.
Referencie potvrdené koncovými odberateľmi podľa § 28 ods.1 písm. a) bod 1,2 ZVO budú obsahovať obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa, predmet zmluvy, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok samostatne za referenčné obdobie v tonách, hodnotenie plnenia podľa obchodných podmienok, kontaktu a mena kontaktnej osoby odberateľa, u
ktorej je možné overiť si potvrdené referencie. Uchádzač musí predloženým zoznamom a predloženými referenciami preukázať, že v referenčnom období dodával tovar totožný s predmetom obstarávania v objeme minimálne 120 ton. Referencia musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej a odbornej v súlade s § 28 ods.2 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Primeranosť : Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača, výška požadovaného rozpočtového nákladu nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky
Potreba : Uvedený doklad dáva možnosť preverenia uchádzača na trhu a ním poskytované dodávky tovarov a súvisiace služby
Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestnými vyhláseniami uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Predložené doklady a potvrdenia však nesmie predložiť s dátumami po lehote predkladania ponúk.
Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo v prípade potreby overiť údaje uvedené v potvrdeniach o uskutočnení zákazky a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v týchto potvrdeniach uchádzačovi takúto referenčnú zákazku nebude akceptovať. Uchádzač, ktorý nepreukáže splnenie podmienok účasti určeným spôsobom a v požadovanom rozsahu alebo poskytne neplatné, nepravdivé alebo skreslené informácie, bude z verejnej súťaže vylúčený
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o priebehu elektronickej aukcie a podmienok sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
06/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.03.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
08.04.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.04.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, Nitra
Otváranie časti ponúk Ostatné sa uskutoční dňa 09.04.2013 o 10:00 hod.
Otváranie časti ponúk Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady budú všetkým záujemcom sprístupnené na elektronickom portáli www.evob.sk. Súťažné podklady budú všetkým záujemcom sprístupnené od termínu zverejnenia oznámenia o vyhlásení VO vo Vestníku VO do lehoty na predkladanie žiadostí o SP t.j. do 28.03.2013 do 14:00 hod. Žiadosti o súťažné podklady nie je potrebné zasielať poštou, ani elektronickou formou, záujemcovia sa zaregistrujú v systéme evob a stiahnu si SP v elektronickej forme. Ďalšie doplňujúce informácie technického zabezpečenia budú poskytnuté pracovníkom centra podpory support@evob.sk alebo na tel.č. +421 376551111. 2. V prípade podaní vysvetlení verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie všetkým jemu známym záujemcom a zároveň umiestni vysvetlenie na webovej stránke www.evob.sk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
08.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité