Oznámenie 3877 - MST

Obsah

3877 - MST
Vestník č. 51/2013 - 13.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Združenie obcí - Čistý Liptov
IČO: 37907522
Bellova 2038, 031 01 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Závažná Poruba, Obecný úrad, Hlavná 135, 032 02 Závažná Poruba
Kontaktná osoba: Bc. Pavel Baráni, predseda združenia
Mobil: +421 905644695
Telefón: +421 445547369
Fax: +421 445547369
Email: cistyliptov@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Združenie obcí
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. e)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Životné prostredie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup 1100 litrových zberných nádob na separovaný zber komunálneho odpadu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obecný úrad Závažná Poruba, Hlavná 135, 032 02 Závažná Poruba
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup nových plastových kontajnerov na zber separovaného komunálneho odpadu - 1100 litrový plastový kontajner z HDPE, plne zodpovedajúci norme EN 840, 4 kolieska z toho 2 bezpečnostné s nožnou brzdou. Nádoby upravené na zber plastov celofarebné vyhotovenie žlté, veko s dvoma kruhovými otvormi - predpokladaný počet 83 ks, nádoby upravené na zber skla celofarebné vyhotovenie zelené, veko s dvoma kruhovými otvormi - predpokladaný počet 82 ks, nádoby upravené na zber papiera celofarebné vyhotovenie modré, veko so strieškou, predpokladaný počet 81 ks, nádoby upravené na zber kovových obalov celofarebné vyhotovenie hnedé, veko s dvoma kruhovými otvormi - predpokladaný počet 34 ks. Všetky nádoby budú označené nálepkou s nápisom podľa druhu zbieranej suroviny. Celkový predpokladaný počet nádob 280 ks, vrátane dopravy na miesto určenia dané obstarávateľom.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový predpokladaný počet nádob 280 ks, vrátane dopravy na miesto určenia dané obstarávateľom.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 46 500,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 6
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou, spôsobom uvedeným v § 36 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 1500 EUR.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný účelovou dotáciou z Recyklačného fondu a z vlastných finančných prostriedkov Združenia obcí - Čistý Liptov. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Lehota splatnosti faktúry, vystavenej po dodaní tovaru bude 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právny vzťah v súlade s § 31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Vytvorenie právneho vzťahu je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, podľa § 26 ods. 1 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5, alebo podľa § 128 ods. 1 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží:
platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní a čestné vyhlásenie, že nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) . § 27 ods. 1 písm. a) - uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, a to ako originál alebo úradne overenú kópiu. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje uvedené doklady za účelom preukázania, že uchádzač je seriózny obchodný partner so stabilným finančným zázemím a má predpoklady dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite a za zmluvne dohodnutých podmienok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk v ktorých má vedené účty.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) - uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z.z., dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení poskytne odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje uvedené doklady za účelom preukázania, že uchádzač má dostatočné skúsenosti pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z.z. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a následne vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VO/01/III/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.03.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
09.04.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.04.2013 13:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v lehote podľa bodu IV.3.3. 2. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vrátane predkladania žiadostí o poskytnutie súťažných podkladov. 3. Žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov prosíme doručiť elektronicky (oskenovaný podpísaný dokument) na adresu: cistyliptov@gmail.com, alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa. 4. Žiadosť bude obsahovať: identifikáciu danej verejnej súťaže (názov predmetu zákazky, identifikácia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania) a identifikáciu záujemcu (obchodné meno/názov, sídlo/miesto podnikania, IČO)
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
08.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité