Oznámenie 3966 - MST

Obsah

3966 - MST
Vestník č. 53/2013 - 15.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Kalná nad Hronom
IČO: 00307131
Červenej armády 55, 935 32 Kalná nad Hronom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Kalná nad Hronom
Kontaktná osoba: Ing. Igor Gogora
Mobil: +421 948455210
Telefón: +421 366395109
Fax: +421 366395120
Email: obec@kalna.eu
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kalna.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Kúpa Rýpadlo-nakladač
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Kalná nad Hronom, Červenej armády 55, 935 32 Kalná nad Hronom
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka Rýpadla- nakladača
Technická špecifikácia predmetu zákazky- minimálne technické požiadavky verejného obstarávateľa
Konštrukcia:
Rýpadlo- nakladač s pevným rámom
Stranovo-presuvný podkop
Výložník rýpadlového typu
Teleskopicky výsuvná násada
Paralelná kinematika nakladača
Motor:
Vznetový , preplňovaný, minimálny výkon 74 kW
Pohonná sústava:
Plne automatická prevodovka, 5-stupňová
Uzamykateľný hydrodynamický menič
Uzávierka diferenciálu
Ochrana hnacieho hriadeľa
Predohrev motora pre studený štart, 240 V
Hydraulický systém:
Uzavretý systém citlivý na zaťaženie
Hlavný hydraulický generátor axiálny piestový, regulačný, s meniteľným prítokom
Ovládanie servo (pilotné okruhy), joystickové
Možnosť prepínania schémy ovládania
Hydraulický okruh pre búracie kladivo na podkopovom zariadení
Hydraulický okruh dvojsmerný na podkopovom zariadení s rýchlospojkami
Funkcia automatického návratu do uhlu rezu nakladača a plávajúca poloha prednej lopaty
Kabína:
Bezpečnostná, ROPS, FOPS
Dvoje vchodové dvere
Vykurovací, vetrací a klimatizačný systém
Otočné sedadlo s pneumatickým odpružením, samonavíjací bezpečnostný pás
Cestné osvetlenie
4 predné a 4 zadné pracovné svetlá
Spätné zrkadlá
Odpojovač batérie
Iné vybavenie:
Oporné pätky cestné, gumová ochrana
Predné blatníky
Ochrana zadných svetiel
Tlmiaci systém pre ramená nakladača pre plynulú jazdu
Cúvací signál
Výstražný maják
Cestná výbava
Nakladacia lopata viacúčelová (6 v 1), zubová, objem min. 1,03 CUM
Preklopné paletizačné vidly, dĺžka min. 1100 mm
Podkopové lopaty 400,600 mm a svahovacia lopata min. 1000 mm
Mechanický rýchloupínač podkopových lopát
Minimálne technické parametre:
Výkon motora min. 74 kW
Prepravná rýchlosť min. 40 km/h
Výškový dosah nakladača- po otočný čap lopaty: min. 3450 mm
Trhacia sila lopaty: min. 50 kN
Hĺbkový dosah podkopu: min. 5 700 mm
Rypná sila lopaty min. 60 kN
Rypná sila násady vysunutá/zasunutá min. 30kN/40kN
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43200000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rýpadlo nakladač - 1ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 6
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 4.000 EUR (slovom: štyritisíc eur).
Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Ak doklad o zložení zábezpeky nebude súčasťou ponuky, resp. ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodu 15.3.1 SP alebo ak banková záruka nebude obsahovať náležitosti podľa bodu 15.3.2 SP , bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.Ďalšie informácie sú v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Zákazka bude financovaná z vlastných zdrojov obce. Verejný obstarávateľ preddavok neposkytuje. Splatnosť faktúr do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právny vzťah v súlade s §31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 ZVO, ktorými sa preukazuje splnenie
podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona, a to v súlade s § 19 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods.3 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO : Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona a z § 32 ods. 1 ZVO.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladmi podľa § 27 ods. 1 písm. a) a d) alebo podľa § 27 ods. 3, resp.
podľa§ 27 ods. 2 ZVO
2.1. § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk//ekvivalentný doklad na území Slovenskej republiky, alebo zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia sizáväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky.
2.2. § 27 ods. 1 písm. d) ZVO - Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
2.1. V predmetnom vyjadrení/ekvivalentnom doklade (ďalej len vyjadrenie) banka potvrdí, že uchádzač nie je v
nepovolenom debete, v prípade splácania úveru záujemca dodržuje splátkový kalendár a že bežný účet záujemcu nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá nemá vedené účty ani záväzky. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách.
Vyjadrenie banky (bánk) nesmie/nesmú byť v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponuky staršie ako tri
mesiace.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Preukázanie skutočnosti, že
uchádzač v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy/zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu/zmluvy ako dôkazy, že v predchádzajúcom období mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom postačujúcim pre úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má zabezpečený prístup k finančným úverovým prostriedkom alebo iným aktívam, vo výške postačujúcej/potrebnej na riadne plnenie takejto zmluvy. Požiadavka na predloženie dokladov nie starších ako 3 mesiace odzrkadľuje požiadavku na predloženie platných dokladov a preukázanie, že uchádzač je spoľahlivý obchodný partner.
.2.2. Prehľadom o dosiahnutom obrate vo výške min. 1000 000,- EUR (alebo ekvivalent v inej mene) celkom za posledné tri uzatvorené hospodárske roky. Uchádzač požadovaný obrat preukáže: a) výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjme a výdavkov za posledné tri uzatvorené hospodárske roky. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača ako súčasť predložených výkazov, overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla alebo pokiaľ má povinnosť overovať účtovnú závierku audítorom, tak overenú účtovnú závierku audítorom. Verejný obstarávateľ neuzná doklad, ktorý bude predložený len s podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača ani inú formu predloženého dokladu. b) Uchádzač predloží čestné vyhlásenie štatutárneho zástupcu uchádzača alebo splnomocnenej osoby oprávnenej konať v mene uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie) o tom, že obrat celkom za posledné tri uzatvorené hospodárske roky mal najmenej vo výške 1 000 000,- EUR (alebo ekvivalent v inej mene).
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom.
Vzhľadom na uvedené, obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový
obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
2.3. Ak uchádzač nedokáže s objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi,
obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.4. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 - 2.3 za všetkých členov skupiny spoločne.
2.5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v tejto časti
Oznámenia.
2.6. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby
podľa § 27 ods. 2 zákona, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie
využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a
ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje
majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.
1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
2.7. Ekvivalent finančnej sumy uvedený v inej mene ako EUR bude prepočítaný podľa kurzu NBS z inej meny na EUR k 31.12. príslušného roku.
2.8. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia
byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) ZVO Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
3.2.§ 28 ods. 1 písm. l) zákona 1.opisom technického vybavenia, fotografiami
2. Vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov
vzťahujúcich sa na predmet zákazky rýpadlo-nakladač.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
3.1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2010 - 2012). Údaje o každej zákazke v zozname musia mať minimálne tento rozsah: - cena zákazky, - lehota dodania zákazky, - odberateľ. Ak odberateľom -bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. Ako tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať zákazky na dodanie kompostérov. Uchádzač musí preukázať dodanie minimálne 3 zákaziek, každá v hodnote aspoň 80 000,- EUR s DPH. V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť zoznam dodaného tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v predkladanom Zozname a Referenciách prepočítal u každej položky, t.j. údaje uvedené v inej mene ako EUR výmenným kurzom tejto meny voči EUR stanoveným NBS a platným ku dnu zverejnenia tohto Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku úradu. Referencie o poskytnutých službách potvrdí uchádzačovi odberateľ podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona o VO. Verejný obstarávateľ Vyhlásenie uchádzača o ich poskytnutí bude akceptovať len vo výnimočných prípadoch ako je napríklad zánik danej spoločnosti odberateľa bez právneho nástupcu, alebo by išlo o zahraničnú spoločnosť, ktorá požadované potvrdenie vzhľadom na svoju zemepisnú vzdialenosť nemohla z objektívnych časových dôvodov v stanovenej lehote záujemcovi doručiť, t.j. z dôvodov, ktoré poskytujú dostatočnú mieru objektivity a preskúmateľnosti tak, že aj verejný obstarávateľ je schopný si tieto dôvody overiť. Verejný obstarávateľ požaduje, aby Referencie boli uchádzačovi predložené v originálnom rovnopise alebo v úradne overenej kópii.
3.2. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť predmetu zákazky vyhláseniami zhody a doplňujúcimi dokladmi k nim
, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktpré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov-
3.3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 3.1 3.2 za všetkých členov skupiny spoločne.
3.4.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, če táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.5.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
3.6. V zmysle § 32 ods. 8 ZVO môže uchádzač splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením
uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a
obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v písomnej žiadosti zaslanej úspešnému uchádzačovi.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a následne vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.03.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 20,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: V pokladni verejného obstarávatela,prevodom na účet obstarávatela, alebo peňažnou
poukážkou na číslo účtu: 26823152/0200 VÚB banka a.s. Uchádzač pri vyzdvihnutí sútažných podkladov výpisom zo svojho účtu alebo ústrižkom poukážky, preukáže uhradenie uvedenej sumy.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
11.04.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.04.2013 16:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad Kalná nad Hronom, zasadacia miestnosť
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude v súlade s ustanovením §43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov jeúhrada poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.3.3) tohto oznámenia.
2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, ato bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
3. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľomv mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania.Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné.Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
4.Uchádzač predloží jeden originál ponuky vo formáte pdf. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
11.03.2013

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Obec Kalná nad Hronom
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité