Oznámenie 4052 - MSS

Obsah

4052 - MSS
Vestník č. 54/2013 - 16.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Považská Bystrica
IČO: 00317667
Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica, Mestský úrad Považská Bystrica, Odbor kancelárie primátora, Referát projektového manažmentu
Kontaktná osoba: Mgr. Marika Zábojníková
Mobil: +421 915530613
Telefón: +421 424305312
Fax: +421 424326613
Email: marika.zabojnikova@povazska-bystrica.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.povazska-bystrica.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.povazska-bystrica.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Riadenie projektu: "Rozšírenie a zefektívnenie separovaného zberu komunálnych odpadov v meste Považská Bystrica a integrovaných častiach" (externý manažment)
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica, Mestský úrad Považská Bystrica, Odbor kancelárie primátora, Referát projektového manažmentu
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK022
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie komplexného poradenstva v oblasti tvorby a implementácie projektov financovaných z fondov EÚ; Príprava a vypracovanie dokumentov v písomnej alebo elektronickej forme (prostredníctvom portálu ITMS) v rámci komunikácie zmluvných strán v procese implementácie schváleného projektu ; Koordinácia všetkých činností vykonávaných v rámci riadenia projektu technická a finančná stránka projektu; Účasť a súčinnosť prijímateľovi počas výkonu kontroly na mieste, ako i druhostupňových kontrol a auditov, vypracovanie návrhu opatrení na nápravu zistených nedostatkov, ako aj návrhov písomných správ o splnení opatrení prijatých na nápravu zistených nedostatkov a odstránenie príčin ich vzniku ; Vystupuje ako kontaktná osoba pri príprave verejného obstarávania (oznámenia, súťažných podkladov a zmluvy o dielo) medzi prijímateľom a RO v prípade, ak uvedené nie je zabezpečené priamo zo strany OSO; Koordinácia činností verejného obstarávania, najmä spolupráca s OSO; Zabezpečenie predkladania všetkých podkladov potrebných k overeniu VO ; Spolupráca pri vypracovaní relevantnej dokumentácie súvisiacej s procesom VO a posúdenie jej súladu s podmienkami stanovenými v zmluve o poskytnutí NFP(návrhy Zmlúv a návrhy na úpravu súťažnej dokumentácie , návrhy zrušenia súťaže, súťažných podkladov a pod.) ; Spolupráca pri vypracovaní zmlúv s dodávateľom/zhotoviteľom; Vypracovanie a predkladanie všetkých druhov monitorovacích správ (ďalej len MS) vrátane príloh; Sledovanie termínov predkladania monitorovacích správ v zmysle zmluvy o NFP; Zabezpečenie doplnenia MS podľa požiadaviek RO; Poskytovanie informácií súvisiacich s priebehom realizácie projektu na základe žiadosti RO; Sledovanie časového harmonogramu realizácie projektu; Zabezpečenie zavedenia systému monitorovania fyzického pokroku implementácie projektu v súlade so zmluvou o poskytnutí NFP (merateľné ukazovatele); Následné sledovanie napĺňania indikátorov dopadu; Poradenstvo a konzultácie v oblasti Informovanie verejnosti o získanej pomoci vo v relevantnom čase a relevantným spôsobom; Evidencia všetkých informačných aktivít realizovaných v rámci projektu; Zabezpečenie kontroly propagácie, reklamy a informovanosti projektu (napr. propagačných nálepiek na vozidlách, mobilnej čistiacej technike a ostatnom majetku nadobudnutom/zhodnotenom v rámci projektu); Vypracovanie jednotlivých žiadostí o platbu počas celej doby platnosti zmluvy o NFP; Zabezpečenie všetkých podporných dokladov k žiadosti o platbu v súčinnosti s technickým a finančným manažérom; Sledovanie termínov v zmysle zmluvy o NFP (lehoty na úhradu, predloženie zúčtovania predfinancovania a pod.); Kontrola neprekrývania sa výdavkov počas realizácie projektu vo vzťahu k iným projektom realizovaným prijímateľom; Evidencia všetkých nezrovnalostí, žiadosti o vrátenie finančných prostriedkov, oznámení o vysporiadaní finančných vzťahov viažucich sa k projektu; Vypracovanie Žiadosti o zmenu projektu vrátane zdôvodnenia zmeny a dopadov zmeny; Koordinácia prípravy všetkých podkladov a relevantných stanovísk k žiadosti o zmenu projektu v spolupráci s technickým a finančným zástupcom; Administrácia rozhodnutia o schválení zmeny projektu/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP, evidencia v projektovom spise prijímateľa; Spolupráca pri zabezpečení zverejnenia všetkých zmlúv a faktúr v rámci projektu v zmysle zákona o poskytovaní informácií; Vypracovanie návrhu na predčasné/mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu ; Koordinácia prác pri zabezpečovaní poistenia majetku nadobudnutého z NFP; Koordinácia prác pri zabezpečení spolufinancovania projektu (úverové zmluvy, záložné právo a pod.); Ďalej vykoná technické poradenstvo (aktivity technického špecialistu/technického manažéra) a finančného poradenstva a účtovníctva (aktivity finančného manažéra/účtovníka)
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79421000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Riadenie projektu: "Rozšírenie a zefektívnenie separovaného zberu komunálnych odpadov v meste Považská Bystrica a integrovaných častiach" (externý manažment)
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 62 200,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Žiadne
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Splatnosť faktúr je 30 dní. Predmet zákazky je financovaný dominantne z nenávratného finančného príspevku a minoritne z rozpočtových prostriedkov Mesta Považská Bystrica.Príspevok bol poskytnutý na projekt "Rozšírenie a zefektívnenie separovaného zberu komunálnych odpadov v meste Považská Bystrica a integrovaných častiach", ITMS: 24140110195. schválený v rámci operačného programu 2410000 OP Životné prostredie, prioritná os 4, - Odpadové hospodárstvo, kód výzvy OPZP-PO4-10-1.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky , týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákonov: č. 282/2006 Z.z., č. 102/2007 Z.z., č. 232/2008 Z.z., č. 442/2008 Z.z., č. 213/2009 Z.z., č. 289/2009 Z.z., č. 402/2009 Z.z., č. 503/2009 Z.z., č. 73/2010 Z.z., č. 129/2010 Z.z., č. 58/2011 Z.z., č. 158/2011 Z.z., č. 182/2011 Z.z., č. 223/2011 Z.z., č. 231/2011 Z.z., č. 348/2011 Z.z., č. 550/2011 Z.z. a č. 91/2012 Z.z. (ďalej len ZVO). Uchádzač preukáže osobné postavenie predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 a 5 ZVO (originálov alebo úradne osvedčených fotokópií), ktoré musia byť súčasťou ponuky a sú uvedené v nasledujúcich bodoch. Doklady uvedené v bodoch 1.1 až 1.5 musia byť vystavené príslušnými orgánmi, resp. úradmi na uchádzača s uvedením jeho obchodného mena, sídla, resp. miesta podnikania a identifikačného čísla (IČO). 1.1 výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol uchádzač fyzická osoba alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača právnickej osoby právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a súčasne, že nebol uchádzač fyzická osoba alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača právnickej osoby právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. Právnická osoba predkladá výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu, 1.2 potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine sídla uchádzača, nie straší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nie je voči uchádzačovi vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, nie je v likvidácii (potvrdenie o likvidácii predkladá len uchádzač právnická osoba), ani nebol proti uchádzačovi zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku, alebo nie je uchádzač v obdobnom konaní podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla alebo miesta podnikania, resp. miesta výkonu predmetnej činnosti, 1.3 potvrdenie Sociálnej poisťovne a príslušných zdravotných poisťovní alebo príslušných národných autorít podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača, v ktorých je uchádzač vedený v evidencii platiteľov, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla alebo miesta podnikania evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie, príspevok na starobné dôchodkové sporenie a zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.4 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla alebo miesta podnikania evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.5 doklad o oprávnení podnikať v predmete zákazky (služby riadenia projektov iných než pre stavebné práce CPV 79421000-1), oprávnenie vykonávať predmetnú činnosť preukazuje uchádzač fyzická osoba predložením živnostenského oprávnenia, právnická osoba výpisom z obchodného registra. Doklady musia byť originály alebo úradne osvedčené fotokópie, 1.6 ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 36.1 až 36.5, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla, 1.7 ak má záujemca/uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača, 1.8 záujemca/uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bodoch 1.1 až 1.4 potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad), ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý úrad vedie alebo ekvivalentné potvrdenie od oprávnených orgánov v iných štátoch. Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemca/uchádzač súčasne s týmto potvrdením úradu alebo jeho ekvivalentu predložil v ponuke originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu platného dokladu z ktorého je zrejmé, ktoré osoby a v akom rozsahu sú oprávnené konať a podpisovať za spoločnosť, 1.9 skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v súlade s § 31 ods. 3 ZVO.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky. 2. Čestné vyhlásenie záujemcu/uchádzača, že predložil vyjadrenia od všetkých bánk alebo pobočiek zahraničnej banky v ktorých má vedené účty. Odôvodnenie primeranosť podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ týmto získa dôkaz, že podmienka účasti uvedená vyššie je splnená pre všetky peňažné ústavy (banky) v ktorých má úspešný uchádzač vedené účty. Primeranosť vyplýva z faktu, že touto podmienkou účasti sa vylučuje špekulácia úspešného uchádzača, ktorý má konflikt v bankovom sektore a za účelom získať zákazku si špekulatívne zriadi účet v inej banke.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
1. uchádzač nebol za predchádzajúce 3 roky v nepovolenom debete, ak bol, predloží zdôvodnenie, prečo sa tak stalo, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet za posledné 3 roky nebol a nie je predmetom exekúcie. Doklady musia byť originály alebo úradne osvedčené fotokópie nie staršie ako 3 mesiace ku dátumu uplynutia lehoty na predkladanie ponuky. Odôvodnenie primeranosť podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ má vedomosť, že hlavnými zložkami účelných nákladov na poskytnutie služby sú materiálové a mzdové náklady (cena práce osôb poskytujúcich službu) a pri vyhlasovaní tohto postupu rozhodol, že úhrada bude realizovaná mesačne bankovým prevodom. Primeranosť podmienky účasti tkvie v tom, že je dôkazom o tom, že úspešný uchádzač nebude mať z dôvodu obmedzení na jeho bankovom účte ťažkosti s úhradou materiálu a mzdových nákladov a odvodov, čo by mohlo viesť z zastaveniu vydávania periodika.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť záujemca preukáže nasledovne: § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní. Skutočnosť že to nebolo možné doloží osobitným dôkazom, napr. odmietnutím odberateľa poskytnúť údaje, je zánikom a pod. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Získať prehľad o solídnosti záujemcu na trhu s možnosťou hodnotenia kvality záujemcu, výška požadovaného množstva nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. v zmysle doktríny Úradu pre verejné obstarávanie a odporúčaní EK je za primeranú požiadavku na výšku požadovaného finančného plnenia považovaná požiadavka stanovená v závislosti od predpokladanej hodnoty predmetu zákazky, čo je v predmetnom verejnom obstarávaní dodržané. Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované dodávky tovarov a súvisiace služby. Záujemca predkladá doklady, ktorými preukazuje schopnosť dodať náročný projekt a overuje schopnosť záujemcu. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal záujemca v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním obdobného predmetu zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti záujemcu s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje overiteľnú skúsenosť záujemcu s poskytovaním služieb s prihliadnutím na špecifiká verejného obstarávateľa.
§ 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Uchádzač preukáže, že absolvoval odborné vzdelávanie v odbore Projektový manažment originálom alebo úradne overenou kópiou certifikátu alebo dokladu o absolvovaní vzdelávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
1.Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požadovanú technickú spôsobilosť záujemca preukáže predložením zoznamu zmlúv/referencií/projektov týkajúcich sa riadenia projektov iných ako pre stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie rokov 2010, 2011 a 2012 doplnený potvrdeniami o plnení, pričom zoznam musí obsahovať informácie: - názov a sídlo odberateľa - opis predmetu zmluvy/projektu - zmluvná lehota plnenia - celková zmluvná cena bez DPH - meno zodpovedného zamestnanca odberateľa a tel. číslo, kde je možné tieto údaje overiť. V prípade, že služba bola hradená v inej mene ako sú eurá - prepočet na euro, ekvivalent tejto hodnoty v inej mene je kurz prepočítaný podľa kurzu inej meny v deň zdaniteľného plnenia, kedy služba bola ukončená (uhradená). Predmetom každej z uvedených zmlúv/referencií/projektov musia byť kumulatívne minimálne tie činnosti, ktoré sú v predmete zákazky Sumárna hodnota poskytnutých služieb všetkých zmlúv/referencií/projektov musí byť minimálne 3 x 60 000 eur bez DPH. Tento zoznam bude obsahovať celkový finančný objem poskytnutých služieb a musí byť podpísaný štatutárnym orgánom záujemcu alebo splnomocnenou oprávnenou osobou. Uchádzač, ktorý je sám vydavateľom aj realizuje tlačiarenské služby nahradí potvrdenie odberateľa čestným vyhlásením, kde túto skutočnosť osobitne zdôrazní.
2. Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Záujemca preukáže splnenie podmienky predložením dokladov vo forme profesijných životopisov. Každý životopis musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko, dosiahnuté vzdelanie,, pracovná pozícia a opis pracovnej náplne, zoznam odborných skúseností, odbornej praxe a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k požadovanému odbornému vzdelaniu:
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PB-01/2013/plvs/pS/MM
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.04.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
11.04.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 12.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.04.2013 10:05
Miesto (ak sa uplatňuje)
Zasadacia miestnosť na 2. poschodí objektu Mestského úradu Mersta Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je prístupné uchádzačom, ktorí úpredložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk - ich štatutárnym zástupcom alebo nimi splnomocneným osobám po predložení dokladu o ich totožniosti alebo aj plnej moci na zastupovanie (osobám, ktoré nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): "Rozšírenie a zefektívnenie separovaného zberu komunálnych odpadov v meste Považská Bystrica a integrovaných častiach", ITMS: 24140110195. schválený v rámci operačného programu 2410000 OP Životné prostredie, prioritná os 4, - Odpadové hospodárstvo, kód výzvy OPZP-PO4-10-1.
VI.3. Ďalšie informácie
Záujemcom sa odporúča formálne požiadať o účasť na formulári zverejnenom na domovskej stránke http://www.povazska-bystrica.sk z dôvodu, že komunikácia s uchádzačmi bude vedená prevažne elektronicky a verejný obstarávateľ tým získa zaručenú úplnú identifikáciu záujemcu a ním preferované komunikačné údaje. a) Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť nahradené v zmysle zákona čestným vyhlásením alebo ekvivalentným dokumentom v závislosti od právneho poriadku platného v sídle uchádzača. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. Dodatočné informácie alebo doklady, ktoré neboli obsiahnuté v čestnom vyhlásení je verejný obstarávateľ povinný odmietnuť, lebo by viedli k zvýhodneniu uchádzača pred inými uchádzačmi. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyzve úspešného uchádzača, ktorý nahradil doklady a dokumenty na splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením na predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópii v určenej lehote a spôsobom ako predkladal ponuku. Verejný obstarávateľ je povinný potom vyhodnotiť splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom v súlade s výzvou na predkladanie ponúk. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí.
b) Odporúča sa, aby predkladané doklady a dokumenty boli zoradené v poradí, ako sú uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk do podprahovej zákazky, aby boli zviazané do jedného uceleného sumárneho materiálu, musia obsahovať všetky požadované údaje a aby bol k nim vyhotovený kompletný zoznam všetkých predkladaných dokumentov podpísaný štatutárnym zástupcom záujemcu.
c) Doklady záujemcov so sídlom mimo územie Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
d) Odporúča sa, aby bol každý list predkladaných dokladov vo väzbe očíslovaný a to bez rozdielu, o aký list predkladaných dokladov ide. Spôsob použitej väzby by mal zabezpečiť trvalú nerozoberateľnosť.
e) Verejný obstarávateľ bude uprednostňovať potvrdenú elektronickú komunikáciu pred listinnou.
f) Verejný obstarávateľ určil minimálnu lehotu viazanosti ponúk do 31.05.2013
g) Skratka ZVO je platné znenie zákona o verejnom obstarávaní podľa ktorého je tento postup vyhlásený.
h) Uchádzač je zo zákona povinný ponuku rozdeliť na dve časti. Prvou je časť ponuky ostatné. Táto časť ponuky obsahuje všetky doklady a dokumenty predpísané zákonom a určenom verejným obstarávateľom okrem tabuľky návrhov uchádzačov na plnenie kritéria najnižšia cena určeným verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk, a všetkých cenových údajov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako súčasť ponuky alebo ako prílohy k zmluve alebo tých cenových údajov, ktoré hodlá uchádzač verejnému obstarávateľovi sprístupniť z vlastného podnetu. Táto časť ponuky je uložená v samostatnom nepriesvitnom uzatvorenom obale označenom adresou uchádzača, adresou verejného obstarávateľa, heslom vyhlásenej výzvy a textom Ostatné. Účelom prvej časti ponuky (ostatné) je utajenie všetkých cenových údajov až do doby otvárania ponúk v časti Kritéria. Zverejnenie cenových údajov v časti ostatné je hrubým porušením zákona o verejnom obstarávaní. Druhou je časť ponuky kritéria. Táto časť ponuky obsahuje tabuľku návrhov uchádzačov na plnenie kritéria najnižšia cena určeného verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk a všetky cenové údaje, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako súčasť ponuky alebo ako prílohy k zmluvy alebo tie cenové údaje, ktoré hodlá uchádzač verejnému obstarávateľovi sprístupniť z vlastného podnetu. Táto časť ponuky je uložená v samostatnom nepriesvitnom, uzatvorenom obale označenom adresou uchádzača, adresou verejného obstarávateľa, heslom vyhlásenej výzvy a textom Kritéria.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
12.03.2013

Redakčné opravy

4469 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2013
V oznámení 04052 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Považská Bystrica, Centrum 283, 017 01 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 054/2013 zo dňa 16.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy Namiesto: Nie. Viď: Áno. Poskytovateľ berie na vedomie, že niektoré procesné úkony externého manažmentu už boli vykonávané a niektoré sa v priebehu tohto vyhláseného postupu vykonávajú. Verejný obstarávateľ si preto vyhradzuje právo presný rozsah a obsah poskytovaných služieb upraviť tak, že pred podpisom zmluvy určí ktoré procesné úkony už boli realizované. Účelom ocenenia úplného obsahu a rozsahu predmetu zákazky je zabezpečenie realizácie procesného úkonu, ktorý bol vykonaný ale bude ho potrebné na podnet poskytovateľa NFP opakovať. III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné) Namiesto: Uchádzač, ktorý je sám vydavateľom aj realizuje tlačiarenské služby nahradí potvrdenie odberateľa čestným vyhlásením, kde túto skutočnosť osobitne zdôrazní. Viď: Bez ďalšieho textu IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Dátum: 12.06.2013 Viď: Dátum: 05.07.2013 VI.3. Ďalšie informácie Namiesto: f) Verejný obstarávateľ určil minimálnu lehotu viazanosti ponúk do 31.05.2013 Viď: f) Verejný obstarávateľ určil minimálnu lehotu viazanosti ponúk do 05.07.2013
5312 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 68/2013
V oznámení 04052 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 054/2013 zo dňa 16.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 11.04.2013 10:05 Viď: 18.04.2013 10:05 Verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk o 5 pracovných dní aby záujemcom poskytol dostatočný časový priestor na prípravu kvalifikovanej ponuky a aby zabezpečil rovnaké zaobchádzanie so záujemcami z hľadiska lehoty poskytnutia súťažných podkladov pred lehotou na predkladanie ponúk.
5675 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2013
V oznámení 04052 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 054/2013 zo dňa 16.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Uchádzač preukáže, že absolvoval odborné vzdelávanie v odbore Projektový manažment originálom alebo úradne overenou kópiou certifikátu alebo dokladu o absolvovaní vzdelávania. Viď: Uchádzač predloží odborný životopis.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité