Oznámenie 4055 - MSP

Obsah

4055 - MSP
Vestník č. 54/2013 - 16.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Prešovský samosprávny kraj
IČO: 37870475
Námestie mieru 2, 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostějovská 117, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Fax: +421 517465386
Email: luptak@arrpsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vucpo.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostejovská 117/A , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostějovská 117, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Email: luptak@arrpsk.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostejovská 117/A , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostějovská 117, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Email: luptak@arrpsk.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostejovská 117/A , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostějovská 117, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Email: luptak@arrpsk.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. c)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia Domova pre seniorov v Starej Ľubovni
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Domov pre seniorov, Mierová 88, 064 01 Stará Ľubovňa
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V ubytovacích objektoch A a B Domova pre seniorov sa vytvoria nové ubytovacie jednotky pre imobilných klientov; miestnosti a sociálne zariadenia musia spĺňať dispozičné riešenie a priestorové rozmery a musia vyhovovať hygienickým, typologickým a prevádzkovým požiadavkám pre funkčné využívanie objektu. Vybúrajú sa umakartové jadrá ubytovacích jednotiek, hygienické zariadenia, podlahy a dvere. Inštalačné jadrá budú zakryté sadrokartónovými doskami. Vymenia sa výťahy TLV 500 a TOV 320. Zmodernizuje sa práčovňa a vyhotoví sa potrebné odvetrávanie. V rámci kotolne dôjde k odstráneniu nenosných vrstiev strešného plášťa, nadstavbe kotolne, konštrukčným úpravám pre systém vykurovania, výmene podlahy, obnove vnútorných omietok, výmene okien a dverí a obnove fasády a jej prvkov. Predmetom stavebných úprav bude aj rekonštrukcia vnútornej splaškovej kanalizácie objektov, vodovodného potrubia, kanalizácie, vykurovania, vzduchotechniky, elektroinštalácie, telefónnych a televíznych rozvodov a ozvučenia. Predmet zákazky bude realizovaný počas prevádzky.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215220-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 596 638,0400 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 5
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 75 000,- EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú v súlade so zákonom č. 25/2006 Z. z. a sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať zo štrukturálnych fondov EÚ (ROP 2.1), zo štátneho rozpočtu SR a z vlastných zdrojov prijímateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, musí vytvoriť právny vzťah z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: K uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom dôjde po schválení procesu verejného obstarávania Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. Podmienkou realizácie zákazky je pridelenie finančných prostriedkov verejnému obstarávateľovi na daný predmet zákazky.
Víťazný uchádzač predloží pred podpisom zmluvy:
- plán organizácie výstavby, - doklad o uzatvorení stavebno-montážneho poistenia na stavbu na poistnú sumu minimálne vo výške ceny predmetu zákazky
- potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa spôsobenú pri výkone činnosti. Poistná suma na ktorú je podnikateľ poistený musí byť minimálne vo výške ceny predmetu dodávky a musí byť platné minimálne do termínu ukončenia predmetu dodávky.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca musí spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní v plnom rozsahu podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov preukázaním dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 resp. § 128 ods. 1. Vyžaduje sa originál alebo overená kópia uvedených dokladov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti v súlade s § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia je daná ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač svoje finančné a ekonomické postavenie preukáže: Prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Dôkazný prostriedok - predloženie čestného vyhlásenia o dosiahnutom obrate na samostatnom liste podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača a zároveň predloženie výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentné doklady za posledné 3 roky.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania zmluvy požaduje predloženie dokumentov, ktorými si overí ekonomickú a finančnú stabilitu uchádzača resp. schopnosť riadne si plniť takúto zmluvu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Požaduje sa, aby priemerný dosiahnutý ročný obrat bol minimálne 1 500 000 EUR alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Prepočet meny SKK na EUR sa vykoná podľa konverzného kurzu (30,1260 SKK/EUR).
Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle nevydáva požadované doklady, verejný obstarávateľ prijme aj iný ekvivalentný doklad, ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukáže týmito dokladmi: zoznamom stavebných prác (rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. Za stavbu rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje stavba klasifikovaná v kategórii pozemných stavieb.
Odôvodnenie: zoznamom zmlúv má uchádzač preukázať skúsenosti s plnením predmetu podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
V uvedenom zozname podľa časti III.2.3. verejný obstarávateľ vyžaduje minimálne 1 stavbu v celkovej cene minimálne vo výške 1 000 000,- EUR bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobnejšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
DSSSL-1/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.03.2013 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 195,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Poplatok za súťažné podklady bude uhradený v hotovosti na kontaktnom mieste: ARR PSK, Prostejovská 117/A, 080 01 Prešov alebo prevodom na č. ú.: 8829160002/5600, Dexia banka Slovensko, ako variabilný symbol je potrebné uviesť IČO záujemcu, do správy pre prijímateľa uviesť Úhrada za SP Rekonštrukcia Domova pre seniorov v Starej Ľubovni.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
19.04.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.04.2013 09:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie obálok je neverejné, nakoľko sa uskutoční elektronická aukcia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zákazka je súčasťou projektu , ktorý bol podaný v rámci Regionálneho operačného programu, opatrenie 2.1 Infraštruktúra sociálnych služieb, sociálnoprávnej ochrany a sociálnej kurately pre subjekt v pôsobnosti PSK, kód výzvy: ROP-2.1a-2009/01.
VI.3. Ďalšie informácie
1. K uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom dôjde po schválení procesu verejného obstarávania Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. Podmienkou realizácie zákazky je pridelenie finančných prostriedkov verejnému obstarávateľovi na daný predmet zákazky. 2. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač alebo záujemca preukázať podľa § 32 ods. 8 čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
12.03.2013

Redakčné opravy

4393 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 58/2013
V oznámení 04055 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 054/2013 zo dňa 16.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti Namiesto: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní v plnom rozsahu podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov preukázaním dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 resp. § 128 ods. 1. Vyžaduje sa originál alebo overená kópia uvedených dokladov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti v súlade s § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia je daná ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní. Viď: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní v plnom rozsahu podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov preukázaním dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 resp. § 128 ods. 1. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a doklad podľa §26 ods. 2 písm. f), ktorým preukáže splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. h). Vyžaduje sa originál alebo overená kópia uvedených dokladov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti v súlade s § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia je daná ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní. IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Namiesto: 25.03.2013 09:00 Viď: 27.03.2013 09:00 IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 19.04.2013 09:00 Viď: 22.04.2013 08:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité