Oznámenie 4050 - MSS

Obsah

4050 - MSS
Vestník č. 54/2013 - 16.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
IČO: 00606723
Ipeľská 1, 042 20 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ipeľská 1, 04011 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Milena Pancáková
Telefón: +421 557860155
Fax: +421 557860151
Email: ekonom@ruvzke.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ruvzke.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov RÚVZ so sídlom v Košiciach formou stravných poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: SK042
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 126 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 13
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 odst.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 a ods. 4 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Doklady žiadame predložiť ako originály, resp. overené kópie, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov uchádzač preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky.. Vyjadrenie banky bude obsahovať vyhlásenie, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a jeho účet nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie predkladá uchádzač zo všetkých bánk, kde má vedené účty. Okrem vyjadrenia banky (bánk) predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené peňažné účty. Doklady žiadame predložiť ako originály, resp. overené kópie, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov uchádzač preukáže: Minimálne 3 referenciami za predchádzajúce 2 roky (2009, 2010), ktorých predmetom sú služby obdobné službám, ktoré sú predmetom tejto zákazky, čiže zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok. Referencie budú obsahovať okrem cien, lehôt dodania a odberateľov aj kontakt na odberateľa, meno a telefónne číslo zodpovednej osoby a musia byť potvrdené odberateľom. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technická a odborná spôsobilosť ako originál, resp. overené kópie.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Na účasť v elektronickej aukcii budú vyzvaní všetci uchádzači, ktorých ponuky splnili určené podmienky.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2012/05899
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.04.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
12.04.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 15.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.04.2013 13:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
13.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité