Oznámenie 4114 - MST

Obsah

4114 - MST
Vestník č. 55/2013 - 19.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
IČO: 35960736
Štúrova 147, 949 65 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredisko správy a údržby Nové Zámky
Kontaktná osoba: Henrieta Rimárová
Telefón: +421 376512750
Fax: +421 376582941
Email: peter.valent@rsucnr.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.,Stredisko správy a údržby Nové Zámky
IČO: 35960736
Bešeňovská cesta 2 , 940 92 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredisko správy a údržby Nové Zámky
Kontaktná osoba: Henrieta Rimárová
Telefón: +421 356426043
Email: henrieta.rimarova@rsucnz.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.,Stredisko správy a údržby Nové Zámky
IČO: 35960736
Bešeňovská cesta 2 , 940 92 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredisko správy a údržby Nové Zámky
Kontaktná osoba: Henrieta Rimárová
Telefón: +421 356426043
Email: henrieta.rimarova@rsucnz.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.,Stredisko správy a údržby Nové Zámky
IČO: 35960736
Bešeňovská cesta 2 , 940 92 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredisko správy a údržby Nové Zámky
Kontaktná osoba: Henrieta Rimárová
Telefón: +421 356426043
Email: henrieta.rimarova@rsucnz.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): správa a údržba
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Katiónaktívna asfaltová emulzia s dovozom
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: strediská : Nitra, Nové Zámky, Komárno, Levice, Topoľčany a cestmajsterstvo Želiezovce
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup katiónaktívnej asfaltovej emulzie určenej pre náterové a vysprávkové technológie údržby cestného telesa a vozoviek v spojitosti s kamenivom frakcie 2/5 (prípadne 4/8 alebo 8/11) s dovozom do miesta určenia.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113600-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
cca 260 ton
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 160 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
15.07.2013
Ukončenie
15.07.2014
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Spôsob platby sa vykoná prevodným príkazom priebežne po predložení faktúry. Lehota splatnosti faktúr: 60 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Každý člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy pred uzatvorením zmluvy, musí však stanoviť zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie (zodpovednosti v procese plnenia zmluvy).
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Zmluva bude uzatvorená na obdobie od 15. júla 2013 do 15. júla 2014 alebo do vyčerpania odsúťaženého množstva asfaltovej emulzie.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. a) až f), alebo predložením platného úradne osvedčeného potvrdenia ÚVO o zapísaní do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie ÚVO podľa § 128 ods.1 zák.č. 25/2006 Z.z. Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v súťažiach, pri ktorých bolo oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, oznámenie použité ako výzva na súťaž alebo výzva na predkladanie ponúk odoslané na uverejnenie od 18. februára 2013, predloží
platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a čestné vyhlásenie, že nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. tak, že predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/zahraničných bánk (ďalej len banka), v ktorej/ktorých je záujemca klientom, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, alebo vyjadrenie banky, ktorým môže byť prísľub banky o poskytnutí úveru. Vyjadrenie(a) banky musí byť aktuálne, musí odrážať skutkový stav v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Vyjadrenie / potvrdenie musí byť originál alebo osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Odôvodnenie primeranosti: verejný obstarávateľ požaduje preukázanie solventnosti uchádzača vo vzťahu k splneniu predmetu zákazky a s cieľom nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. - zoznamom dodávok pre druh tovaru rovnakého charakteru (pod druhom tovaru rovnakého charakteru sa v tomto prípade rozumie katiónaktívna asfaltová emulzia ) uskutočnené v ostatných troch rokoch ( 2010, 2011 a 2012) s uvedením identifikácie objednávateľa, názvu predmetu zákazky, dodaného množstva, fakturovanej ceny dodávok vrátane DPH, termínu dodávok tovaru, kontaktnej osoby a jej telefonického kontaktu za účelom overenia dodávok. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na charakter a predpokladanú hodnotu zákazky, je potrebné, aby uchádzač na základe svojej technickej spôsobilosti preukázal v danej oblasti schopnosť plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladaný objem zákazky. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. zák. č. 25/2006 Z. z - Platné certifikáty požadovaných tovarov alebo vyhlásenia o zhode a doplňujúce doklady k nim, vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami EU, ktoré majú oprávnenie ( § 11 zákona č. 264/1999 Z. z. ) na posudzovanie zhody výrobkov alebo preukazovanie zhody ( originály alebo overené fotokópie ). Odôvodnenie primeranosti: dokladovanie nezávadnosti a kvality požadovaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a smerníc EÚ. Tieto informácie uchádzač predloží vo svojej ponuke. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine.
Podľa § 29 zák. c. 25/2006 Z. z. - dokladom, že uchádzač je vlastníkom systému riadenia kvality (ISO 9001:2000), verejný obstarávateľ bude akceptovať ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, ako aj iné predložené dôkazy (napr. opisom systému riadenia kvality), ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie primeranosti: dokladovanie a zabezpečenie nezávadnosti výrobného procesu ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ. Tieto informácie uchádzač predloží vo svojej ponuke. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Do e-aukcie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti. E-aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. E-aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese http://www.aukciaas.sk. Podmienky e-aukcie sú opísané v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS č. 2/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.03.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
16.04.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 12.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.04.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
Stredisko správy a údržby Nové Zámky Bešeňovská cesta 2
940 92 Nové Zámky
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné a uskutoční sa bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Ak áno, odhadovaný čas uverejnenia nasledujúcich oznámení: júl 2014
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1.Súťažné podklady sa vydávajú na základe písomnej žiadosti. Pri vyžiadaní faxom, prípadne elektronickou poštou treba doručiť žiadosť do 3 dní aj poštou v originálnom vyhotovení. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov treba priniesť žiadosť na podateľňu RSÚC Nitra a.s., Stredisko správy a údržby Nové Zámky v pracovných dnoch v čase od 7.30 do 13.00 hod. 2.Pracovná doba obstarávateľa je od 7.00 do 15.00 hod. 3.Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku v prípade, ak ponúkaná cena presiahne finančný limit vyhradený na nákup predmetu zákazky. 4. Uchádzač svoju ponuku predloží 1x v origináli v listinnej podobe a v elektronickej podobe vrátane príloh a cetrifikátov ( formát PDF, JPG a pod. ) na CD/DVD v jednom uzavretom obale.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
14.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité