Oznámenie 4119 - MSS

Obsah

4119 - MSS
Vestník č. 55/2013 - 19.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Nitriansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37861298
Rázusova 2/A , 949 01 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Rázusova 2A
Kontaktná osoba: Mgr. František Burian
Telefón: +421 376925925
Fax: +421 376925922
Email: frantisek.burian@unsk.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.unsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie stravovania zamestnancov NSK
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, 949 01 Nitra, III. poschodie, Ekonomický odbor ÚNSK
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie stravovania zamestnancov NSK v Nitre formou stravovacích poukážok v zmysle ustanovení § 152 Zákonníka práce vo vybraných stravovacích zariadeniach v počte a nominálnej hodnote podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Stravovacia poukážka podľa grafického návrhu uchádzača zodpovedá normám kvality hygieny tlače, predpisom o ceninách s ochrannými prvkami, charakterom platidla vo vybraných zariadeniach poskytovateľov stravy. Predpokladaný odber stravných poukážok je cca 55 440 ks za rok. Presný počet odobratých stravných poukážok v mesiaci závisí od počtu zamestnancov a počtu pracovných dní v mesiaci. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upresniť počet stravovacích poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. V prípade potreby dodávateľ prispôsobí nominálnu hodnotu stravovacej poukážky požiadavkám objednávateľa. Nominálna hodnota stravnej poukážky je 3,80 € a množstvo odobratých stravných poukážok v mesiaci sa bude riadiť počtom zamestnancov NSK Nitra, počtom dní v mesiaci, Zákonníkom práce, Zákonom o sociálnom fonde a pod.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55500000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 210 672,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
nie
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenia faktúry po dodaní predmetu zákazky, alebo časti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ financuje dodanie predmetu zákazky z finančných prostriedkov NSK. Z toho dôvodu si vyhradzuje 60 dňovú lehotu splatnosti faktúry, ktorá začne plynúť dňom jej doručenia.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 26, 27 a 28 zákona a čestné vyhlásenia
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. d)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí týmto spôsobom preukázať minimálny súhrnný obrat v predmete zákazky vo výške 200 000,00 EUR v posledných troch hospodárskych rokoch. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB k príslušnému obdobiu. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov alebo rovnocenný doklad vydávaný v krajine sídla záujemcu. V prípade, že uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Všetky požadované doklady musia byť predložené ako originály, prípadne úradne osvedčené kópie.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 písm. a) § 28 ods. 1 písm. l) bod 1.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1. Uchádzač preukáže zoznamom uskutočnenie minimálne 6 zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky v období rokov 2010, 2011, 2012, pričom každá zákazka musí byť v hodnote minimálne 10 000,- € a súčasne minimálne jedna zákazka v hodnote 20 000,- €. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Všetky požadované doklady musia byť predložené ako originály, prípadne úradne osvedčené kópie. Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti, tým že uchádzač preukazuje uvedenou požiadavkou schopnosť zabebpečenia pre uvedenú zákazku v požadovanom rozsahu.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013-0050
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.04.2013 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.04.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 27.06.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2013 13:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a vysvetlení medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne s možnosťou doručenia poštovou zásielkou, osobne, faxom, elektronickými prostriedkami alebo ich kombináciou.V prípade komunikácie faxom alebo elektronickými prostriedkami záujemca/uchádzač túto informáciu potvrdí aj písomne s doručením poštovou zásielkou alebo osobne a to najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania týchto informácii faxom alebo elektronickými prostriedkami. Až na základe takto získaných informácii verejný obstarávateľ poskytne záujemcovi súťažné podklady resp.: vysvetlenie. Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Podľa § 9 ods. 7 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil na CD nosiči aj preskenovanú predloženú ponuku všetkých dokumentov predložených v príslušnej obálke. V preskenovanej ponuke je potrebné upraviť údaje, ktoré uchádzač nesmie zverejniť napr. jeho obchodné tajomstvo alebo ktoré spadajú pod ochranu osobných údajov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.03.2013

Redakčné opravy

10675 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 126/2013
V oznámení 04119 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nitriansky samosprávny kraj, Rázusova 2/A, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 055/2013 zo dňa 19.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 27.06.2013 Viď: 27.08.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité