Oznámenie 4111 - MST

Obsah

4111 - MST
Vestník č. 55/2013 - 19.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
IK Steel, spol. s r. o.
IČO: 31729762
Jesenná 20 , 080 05 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a. s., klientské centrum Prešov, Puškinova 16, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Erika Gavulová Palenčárová, PhD.
Mobil: +421 918475102
Telefón: +421 918475102
Fax: +421 415665268
Email: palencarova@eurodotacie.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.iksteel.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.iksteel.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Euro Dotácie, a. s.
IČO: 36438766
Puškinova 16 , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a. s., klientské centrum Prešov, Puškinova 16, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Erika Gavulová Palenčárová, PhD.
Mobil: +421 918475102
Telefón: +421 918475102
Fax: +421 415665268
Email: palencarova@eurodotacie.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurodotacie.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Euro Dotácie, a. s.
IČO: 36438766
Puškinova 16 , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a. s., klientské centrum Prešov, Puškinova 16, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Erika Gauvlová Palenčárová, PhD.
Mobil: +421 918475102
Telefón: +421 918475102
Fax: +421 415665268
Email: palencarova@eurodotacie.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurodotacie.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Euro Dotácie, a. s.
IČO: 36438766
Puškinova 16 , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a. s., klientské centrum Prešov, Puškinova 16, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Erika Gavulová Palenčárová, PhD.
Mobil: +421 918475102
Telefón: +421 918475102
Fax: +421 415665268
Email: palencarova@eurodotacie.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurodotacie.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podnikateľský subjekt
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): strojárska výroba
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Obstaranie technologickej časti projektu: "Zavedenie inovatívnych technológií v spoločnosti IK Steel spol. s r. o."
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: IK Steel, spol. s r. o., Jesenná 20, 080 05 Prešov
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka strojnotechnologických zariadení. Obstarané budú tieto zariadenia:
Logický celok č. 1 CNC Hydraulický ohraňovací lis
Logický celok č. 2 Hydraulické tabuľové nožnice
Logický celok č. 1 CNC Hydraulický ohraňovací lis:
Predmetom zákazky je logický celok č. 1 CNC Hydraulický ohraňovací lis so synchronizovanými 3 osami slúžiaci na ohýbanie plechov. CNC Hydraulický ohraňovací lis je určený na prácu so širokým sortimentom tam, kde je rýchlosť produkcie dôležitá. Synchronizačný systém je použitý na hydraulických valcoch so servo ventilmi, čo zabezpečuje pri ohýbaní maximálnu presnosť. Logický celok č. 2 Hydraulické tabuľové nožnice:
Predmetom zákazky je tiež: Logický celok č. 2 Hydraulické tabuľové nožnice určené na strihanie a dierovanie všetkých typov plechu. Hydraulické tabuľové nožnice sú špecifické nastaviteľným uhlom, ktorého nastavenie prebieha automaticky podľa hrúbky plechu. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ umožňuje rozdeliť predmet zákazky na logický celok č. 1 a logický celok č. 2 s možnosťou predloženia ponuky na každý logický celok samostatne.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636100-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43328100-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
- Logický celok č. 1 CNC Hydraulický ohraňovací lis: 1 kus;
- Logický celok č. 2 Hydraulické tabuľové nožnice: 1 kus.
Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 192 940,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 60
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Logický celok č. 1 CNC Hydraulický ohraňovací lis
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je logický celok č. 1 CNC Hydraulický ohraňovací lis so synchronizovanými 3 osami slúžiaci na ohýbanie plechov. CNC Hydraulický ohraňovací lis je určený na prácu so širokým sortimentom tam, kde je rýchlosť produkcie dôležitá. Synchronizačný systém je použitý na hydraulických valcoch so servo ventilmi, čo zabezpečuje pri ohýbaní maximálnu presnosť.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636100-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Logický celok č. 1 CNC Hydraulický ohraňovací lis: 1 kus.
Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 140 970,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 60
Časť: 2
NÁZOV
Logický celok č. 2 Hydraulické tabuľové nožnice
1) STRUČNÝ OPIS
Logický celok č. 2 Hydraulické tabuľové nožnice:
Predmetom zákazky je tiež: Logický celok č. 2 Hydraulické tabuľové nožnice určené na strihanie a dierovanie všetkých typov plechu. Hydraulické tabuľové nožnice sú špecifické nastaviteľným uhlom, ktorého nastavenie prebieha automaticky podľa hrúbky plechu.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43328100-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Logický celok č. 2 Hydraulické tabuľové nožnice: 1 kus.
Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 51 970,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 60
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje.
Výška zábezpeky pre logický celok č. 1 je vo výške 6 000,00 EUR (šesťtisíc EUR).
Výška zábezpeky pre logický celok č. 2 je vo výške: 2 000,00 EUR (dvetisíc EUR).
Ak uchádzač predkladá ponuku na logický celok č. 1 a logický celok č. 2, je potrebné, aby zložil zábezpeku aj pre logický celok č. 1 a logický celok č. 2, t. j. vo výške: 8 000,00 EUR (osemtisíc EUR). Uchádzač jednoznačne a zrozumiteľne v ponuke uvedie, na ktorý logický celok predkladá ponuku.
Spôsoby zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky je financovaný z Operačného programu Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, ktorého vyhlasovateľom je Ministerstvo hospodárstva SR (finančné zdroje Európskeho fondu regionálneho rozvoja a štátneho rozpočtu SR) a vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvoriť takú právnu formu, ktorá umožní skupine dodávateľov ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Uchádzač/Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku, a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4,ods. 5, ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania žiadostí o účasť.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 Zákona č. 25/2006. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne.
Podľa § 32, ods. 8 splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 26, ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 a technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 Zákona o VO možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 26, § 27 a § 28 Zákona o VO predloží úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi podľa § 44 ods. 1 najneskôr do piatich (5) dní odo dňa doručenia oznámenia o výsledku. Doklady preukazujúce podmienky účastí podľa § 26, § 27, § 28 musia byť platné ku dňu predkladania ponúk alebo žiadosti o účasť.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) - 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nie je a nebol v roku 2012 v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú predmetom exekúcie. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky. 2.2§ 27 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Prehľadom o dosiahnutom obrate: -vo výške min. 360 000,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) celkom za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za obdobie existencie príslušného subjektu ako uchádzača v tejto súťaží, ak uchádzač predkladá ponuku na logický celok č. 1, resp. jeho ekvivalent, alebo
-vo výške min. 150 000,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) celkom za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za obdobie existencie príslušného subjektu ako uchádzača v tejto súťaží, ak uchádzač predkladá ponuku na logický celok č. 2, resp. jeho ekvivalent,
V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky, t. j. na logický celok č. 1 a logický celok č. 2 súčasne, je potrebné, aby preukázal obrat súčasne na logický celok č. 1 a logický celok č. 2, resp. ich ekvivalenty a to nasledovne: -vo výške min. 360 000,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) celkom za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za obdobie existencie príslušného subjektu ako uchádzača v tejto súťaží, ak uchádzač predkladá ponuku na logický celok č. 1, resp. jeho ekvivalent, a súčasne
-vo výške min. 150 000,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) celkom za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za obdobie existencie príslušného subjektu ako uchádzača v tejto súťaží, ak uchádzač predkladá ponuku na logický celok č. 2, resp. jeho ekvivalent.
Uchádzač jednoznačne a zrozumiteľne v ponuke uvedie, na ktorý logický celok predkladá ponuku. Uchádzač požadovaný obrat preukáže výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za obdobie existencie príslušného subjektu ako uchádzača v tejto súťaží, ktoré musia byť potvrdené príslušným správcom dane. Verejný obstarávateľ neuzná doklad, ktorý bude predložený len s podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača ani inú formu predloženého dokladu. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dosiahnutého obratu pri Výkaze ziskov a strát prostredníctvom obratu za tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb uvedených pod účtovou položkou 601*, 602* tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb, t.j. riadok 05 výkazu. V prípade výkazu o príjmoch a výdavkoch sa požaduje obrat z predaja výrobkov a služieb uvedený v riadku 02 výkazu.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom. Vzhľadom na uvedené, verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia. Podľa dokumentu Generálneho direktoriátu pre regionálnu politiku (DG Regio) Európskej komisie Posilnenie súladu pravidiel verejného obstarávania so smernicami EÚ v kandidátskych krajinách s výhľadom na vstup, časti 3 a 4 je pri tejto podmienke účasti akceptovateľná ako minimálna úroveň hodnota do dvoj- až štvornásobku. 2.3 § 27 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) - 2.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za obdobie existencie príslušného subjektu ako uchádzača v tejto súťaží, ktoré musia byť potvrdené príslušným správcom dane. Verejný obstarávateľ neuzná doklad, ktorý bude predložený len s podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača ani inú formu predloženého dokladu. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 - 2.3, za všetkých členov skupiny spoločne. Ekvivalent finančnej sumy uvedený v inej mene ako EUR bude prepočítaný podľa kurzu NBS z inej meny na EUR k 31.12. príslušného roku.
Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť ekonomické a finančné postavenie inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickými a finančnými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne.
Podľa § 32, ods. 8 splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 26, ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 a technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 Zákona o VO možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 26, § 27 a § 28 Zákona o VO predloží úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi podľa § 44 ods. 1 najneskôr do piatich (5) dní odo dňa doručenia oznámenia o výsledku. Doklady preukazujúce podmienky účastí podľa § 26, § 27, § 28 musia byť platné ku dňu predkladania ponúk alebo žiadosti o účasť.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona c. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) - 3.1 tohto Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru, za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012), resp. za obdobie existencie príslušného subjektu ako uchádzača v tejto súťaží, pričom sledovaným obdobím je obdobie rokov 2010, 2011, 2012, doplnený potvrdeniami o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2. s uvedením:
1) obchodného mena a sídla dodávateľa, 2) obchodného mena a sídla odberateľa, 3) predmetu dodania, 4) lehoty dodania, 5) celkovú zmluvnú cenu za predmet dodania v EUR (alebo v inej mene) (v prípade dodávateľa, ktorý bol v čase dodania platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu s DPH, cenu s DPH; v prípade dodávateľa, ktorý nebol v čase dodania platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu bez DPH), 6) meno a priezvisko, funkciu, kontakt - tel. č. kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v potvrdení. Zoznam dodávok tovaru musí byt podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Potvrdenie odberateľa o plnení musí byť podpísané štatutárnym orgánom odberateľa alebo osobou oprávnenou konať za odberateľa. Uchádzač zoznamom dodávok tovaru, doplneným potvrdeniami o plnení preukáže, že v období predchádzajúcich troch rokov (2010, 2011, 2012), resp. za obdobie existencie príslušného subjektu ako uchádzača v tejto súťaží, pričom sledovaným obdobím je obdobie rokov 2010, 2011, 2012, pričom uchádzač preukáže, že zrealizoval dodávky rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, a to nasledovne:
-celkom vo finančom objeme min. 120 000,00 EUR bez DPH za sledované obbodobie (t.j . roky 2010, 2011, 2012), ak uchádzač predkladá ponuku na logický celok č. 1, resp. jeho ekvivalent, alebo
-celkom vo finančom objeme min. 50 000,00 EUR bez DPH za sledované obbodobie (t.j . roky 2010, 2011, 2012), ak uchádzač predkladá ponuku na logický celok č. 2, resp. jeho ekvivalent.
V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky, t. j. na logický celok č. 1 a logický celok č. 2 súčasne, je potrebné, aby preukázal, že zrealizoval dodávky rovnakého alebo podobného predmetu zákazky súčasne na logický celok č. 1 a logický celok č. 2, resp. ich ekvivalenty a to nasledovne: -celkom vo finančom objeme min. 120 000,00 EUR bez DPH za sledované obbodobie (t.j . roky 2010, 2011, 2012), ak uchádzač predkladá ponuku na logický celok č. 1, resp. jeho ekvivalent a súčasne
-celkom vo finančom objeme min. 50 000,00 EUR bez DPH za sledované obbodobie (t.j . roky 2010, 2011, 2012), ak uchádzač predkladá ponuku na logický celok č. 2, , resp. jeho ekvivalent.
Uchádzač jednoznačne a zrozumiteľne v ponuke uvedie, na ktorý logický celok predkladá ponuku. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Referenčná cena je primeraná hodnote zákazky a je stanovená nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov. Výber uvedených technológii vychádza z technického zabezpečenia projektu. V rámci dôkladnej analýzy firma zadefinovala slabé stránky a príležitosti, identifikovala najväčšie nedostatky a prínosy plynúce z ich odstránenia. Na základe tejto analýzy zadefinovala niekoľko technických variantov riešenia východiskového stavu. Najväčší prínos vykazovalo nahradenie a obstaranie dvoch nových inovatívnych technológií. Jednou z nich je CNC hydraulický ohraňovací lis, ktorý doteraz firme chýbal, a preto musela časť výroby zameranú na ohýbanie plechov hydraulickým lisom zabezpečovať u externého subdodávateľa, čo výrazne zvyšovalo náklady výroby, predlžovalo výrobný cyklus, znižovalo kvalitu výrobkov a v konečnom dôsledku zvyšovalo aj cenu finálnych výrobkov. Práve odstránenie týchto nedostatkov bude mať pre firmu veľký prínos. Ďalšou inovatívnou technológiou sú hydraulické tabuľové nožnice slúžiace na strihanie plechu. V súčasnosti má firma nožnice zastarané, ktoré sú spojené s vyššou materiálovou a energetickou náročnosťou a vyžadujúc si zvýšené náklady na údržbu. Presné technické požiadavky oboch technológií sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Obe technológie sú charakteristické inovatívnymi prvkami a zmierňujúcimi dopadmi na životné prostredie a ponúkajú tiež možnosť využitia alternatívnych zdrojov energie. Tieto charakteristiky prispeli tiež k výberu technickej varianty. Dôvod výberu práve tohto variantu riešenia spočíva tiež v tom, že práve tieto technológie sú technologicky primárnou záležitosťou, od ktorej sa odvíjajú ďalšie časti výroby ako dierovanie, zváranie a podobne. 3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod. 1 zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) - 3.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží opis a fotografie ponúkaného predmetu zákazky (t. j. CNC Hydraulický ohraňovací lis, Hydraulické tabuľové nožnice, a pod., resp. ekvivalent) prospektový materiál ponúkanej technológie a jej vybavenia. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať prostredníctvom podrobných opisov súlad technických a funkčných parametrov s minimálnymi požiadavkami verejného obstarávania. Uchádzač zároveň preukazuje, že ponúkané zariadenie/vybavenie je konkrétne a je dostupné na trhu.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 3.1 3.2, za všetkých členov skupiny spoločne. Ekvivalent finančnej sumy uvedený v inej mene ako EUR bude prepočítaný podľa kurzu NBS z inej meny na EUR k 31.12. príslušného roku.
Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
Podľa § 32, ods. 8 splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 26, ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 a technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 Zákona o VO možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 26, § 27 a § 28 Zákona o VO predloží úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi podľa § 44 ods. 1 najneskôr do piatich (5) dní odo dňa doručenia oznámenia o výsledku. Doklady preukazujúce podmienky účastí podľa § 26, § 27, § 28 musia byť platné ku dňu predkladania ponúk alebo žiadosti o účasť.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobnejšie informácie o procese elektronickej aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na predkladanie ponúk v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PLT/IK Steel/012013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.03.2013 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
15.04.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.04.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Euro Dotácie, a. s., Klientské centrum Prešov, Puškinova 16, 080 01 Prešov
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Podľa § 43, ods. 3 pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady si záujemca vyžiada na kontaktnom mieste: Euro Dotácie, a. s., klientské centrum Prešov, Puškinova 16, 080 01 Prešov, kontaktná osoba: Ing. Erika Gavulová Palenčárová, PhD. Súťažné podklady vydá verejný obstarávateľ všetkým záujemcom, ktorí si ich vyžiadajú na základe písomnej žiadosti. Súťažné podklady budú vydávané záujemcom výlučne len v tlačenej podobe. Ponuky uchádzač predkladá na kontaktnom mieste: Euro Dotácie, a. s., klientské centrum Prešov, Puškinova 16, 080 01 Prešov, kontaktná osoba: Ing. Erika Gavulová Palenčárová, PhD.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
14.03.2013

Profil Obstarávateľa


Dôležité