Oznámenie 4043 - MST

Obsah

4043 - MST
Vestník č. 54/2013 - 16.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36836567
Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s., Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Štefanovičová
Telefón: +421 484727369 / 484727301
Fax: +421 484727365
Email: petra.stefanovicova@bbrsc.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.bbrsc.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa a údržba ciest II. a III. triedy vo vlastníctve Banskobystrického samosprávneho kraja
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Materiály na aplikáciu postrekových technológií a vysprávky vozoviek
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Dodávky predmetu zákazky budú realizované na odberné miesta verejného obstarávateľa:
závod Banská Bystrica - dodávka do strediska Lučatín,
závod Lučenec - dodávka do strediska Lučenec,
závod Rimavská Sobota - dodávka do stredísk Rimavská Sobota, Jelšava,Hnúšťa, Tornaľa,
závod Veľký Krtíš - dodávka do strediska Veľký Krtíš,
závod Zvolen - dodávka do stredísk Krupina, Zvolen (Bakova Jama),
závod Žiar nad Hronom - dodávka do strediska Žiar nad Hronom Ladomerská Vieska.
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 636 043,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka tovaru kationaktívnej asfaltovej emulzie s dovozom na miesta určenia, na
závody verejného obstarávateľa a ich strediská a drveného kameniva, určený na vysprávky ciest do strojov
TURBO 5000 s dovozom na miesta určenia, na závody verejného obstarávateľa a ich strediská.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113700-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové predpokladané množstvo kationaktívnej asfaltovej emulzie je 1 182 ton. Celkové predpokladané
množstvo drveného kameniva je 8 200 ton.
Predpokladané množstvá predmetu zákazky sú len predpokladané množstvá, teda nie sú nezáväzné. Verejný
obstarávateľ odoberie množstvá predmetu zákazky podľa svojej potreby.
Hodnota 636 043,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
(ak je to známe) V prípade obnoviteľných zákaziek na dodávky tovaru alebo poskytovanie služieb uveďte predpokladanú lehotu pre nasledujúce zákazky
Hodnota: 24
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 31 000,00 EUR.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávania. Záloha sa neposkytuje. Čiastkové
faktúry za dodanie tovaru predmetu zákazky budú uhradené za preukázateľne dodaný tovar na základe
predloženej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi alebo odo dňa poskytnutia
riadneho plnenia, podľa toho, ktorý z týchto dní nastal neskôr.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Nevyžaduje sa, aby skupina hospodárskych subjektov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka
bude prijatá verejným obstarávaním, vytvorila do termínu stanoveného na uzavretie rámcovej dohody právne
vzťahy. Avšak verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia rámcovej dohody vytvoriť takú právnu
formu, ktorá umožní skupine dodávateľov ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov predloží v ponuke aj vyhlásenie všetkých členov skupiny dodávateľov, podpísané
štatutárnymi zástupcami všetkých členov skupiny dodávateľov, ktorý člen zastupuje skupinu dodávateľov
navonok v tomto postupe verejného obstarávania.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie
preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich
úradne osvedčených kópií.
1.1 § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený
za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin
legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny,
alebo za trestný čin založenia zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin
terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starší ako tri mesiace,
1.2 § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený
za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starší ako tri
mesiace,
1.3 § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené
konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením
príslušného súdu nie starší ako tri mesiace,
1.4 § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a
príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej
poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
1.5 § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia -
potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
1.6 § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu -
dokladom o oprávnení dodávať tovar,
1.7 § 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.7.1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo
členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou
je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo
členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou
je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá
má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti
vo verejnom obstarávaní,
1.7.3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní; - potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace a čestným
vyhlásením.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady
požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo
úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1
zákona o verejnom obstarávaní.
2. § 26 ods. 3 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva
niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1 až 1.7 podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady,
možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
3. § 26 ods. 4 - Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo
tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred
súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov
platných v krajine pôvodu alebo krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
4. Úrad pre verejné obstarávanie vedie zoznam podnikateľov, ktorí preukázali spôsobilosť na uzavieranie
zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie požiadali. Zapísanie v zozname
podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce
sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením Úradu pre verejné
obstarávanie.
5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o
verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady,
ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické
postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet rámcovej
dohody (ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného
postavenia schopný riadne plniť takúto rámcovú dohodu) ako dôkazy, že v predchádzajúcom období
mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v
súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom
postačujúcim na úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má zabezpečený prístup
k finančným úverovým prostriedkom alebo k iným aktívam, vo výške postačujúcej (potrebnej na riadne
plnenie takejto zmluvy. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
1. § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Toto vyjadrenie sa môže nahradiť aj vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že záujemca/uchádzač
nebol za obdobie rokov 2010 až 2012 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový
kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie doklad musí byť predložený v originály,
prípadne jeho úradne osvedčená kópia. Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám, z čoho sa bude dať usúdiť serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky a jeho finančná stabilita. Potreba: Vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodanie predmetu zákazky.
Podľa § 27, ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1: a) potvrdenie banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti plniť si finančné záväzky, musí obsahovať nasledujúce informácie o tom, že:
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
- jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu,
b) vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/ bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predloží vyššie uvedené potvrdenie.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie predmetu obstarávania ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako rámcová dohoda, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný alebo technicky spôsobilý riadne plniť takúto rámcovú dohodu. Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: 1. § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012 referenčné obdobie) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (obchodné meno odberateľa, kontaktná osoba a telefónne číslo) na tovar totožný s predmetom zákazky:
-bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
V zmysle Metodického usmernenia č. 133-5000/2011 Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 01.03.2011 je možné nahradiť potvrdenia o dodávkach vyhlásením uchádzača o ich dodaní iba vo výnimočných prípadoch, keď z objektívnych dôvodov nie je možné predložiť potvrdenie odberateľa, napr. v prípade jeho zániku bez právneho nástupcu a pod.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ získa prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača vzhľadom na predmet zákazky. Výška požadovaného objemu plnenia je primeraná, požiadavka je stanovená tak, že nepresahuje trojnásobok predpokladaného objemu predmetu zákazky.
Potreba: Uvedený doklad dáva možnosť preverenia uchádzača na trhu a ním poskytované dodávky tovaru vzhľadom na charakter predmetu zákazky.
2 Podľa § 28 ods. 1, písm. l) bod 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné doklady vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Uvedený doklad dáva možnosť zistiť, či predmet zákazky má všetky atribúty požadovanej kvality v zmysle noriem SR a EÚ. Podľa § 28, ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1: Zoznam bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania odberateľa, zmluvného obdobia od - do, predmetu zmluvy, objem zmluvného plnenia, kontaktné údaje odberateľa.
Zoznam bude za uvedené roky, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Požadovaný doklad predložiť ako originál alebo ako jeho úradne osvedčenú kópiu.
K zoznamu uchádzač predloží potvrdenia referencie potvrdené koncovými odberateľmi podľa § 28 ods. 1 písm. a) bod 1 a bod 2 zákona o verejnom obstarávaní, obsahujúce obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa, predmet zmluvy, zmluvného obdobia od do, objem zmluvného plnenia, hodnotenie plnenia podľa obchodných podmienok, kontaktu a mena kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť si potvrdené referencie.
Uchádzač musí predloženým zoznamom a predloženými referenciami preukázať, že v referenčnom období dodal a)minimálne 1 000 ton (slovom: jedentisíc ton) kationaktívnej asfaltovej emulzie za referenčné obdobie a súčasne
b)minimálne 8 000 ton (slovom: osemtisíc ton) kameniva do turba za referenčné obdobie.
Referencia musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie.
K bodu 2: Predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu výrobku alebo originál alebo úradne overenú kópiu vyhlásenia o zhode výrobku s technickými špecifikáciami, v súlade s ustanoveniami zákona č.264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bude použitá elektronická aukcia podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné informácie o priebehu
elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
BBRSC/02823/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.04.2013 13:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.04.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.04.2013 10:30
Miesto: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s. , Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica, 1 poschodie, zasadacia miestnosť č. 203. Podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je
otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Žiadosť o súťažné podklady posiela každý záujemca písomne poštou na adresu: Banskobystrická regionálna
správa ciest, a.s., Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica alebo písomne elektronicky na adresu:
petra.stefanovicova@bbrsc.sk. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo,
adresu pre poštový styk; meno, číslo telefónu, emailovú adresu kontaktnej osoby.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité