Oznámenie 4189 - MST

Obsah

4189 - MST
Vestník č. 56/2013 - 20.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
IČO: 42054575
M.Rázusa 104, 010 01 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Fábry - generálny riaditeľ, p. Ľudmila Honková
Telefón: +421 415643779
Fax: +421 415640034
Email: obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vuczilina.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.sczsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa ciest
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup strojov a zariadení - použité
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup strojov a zariadení: 1. Cestná fréza: šírka záberu 500 - 600 mm, rozsah hĺbky frézovania: 0 - 160 mm, rok výroby: 1994 a vyššie, výkon motora: 70- 95kW, maximálny počet mth: 5000, Zariadenie vrátane dopravníka. 2. Asfaltový finišér: pracovná šírka v rozsahu 1,2 - 3,0m, rok výroby: 2004 a vyššie, maximálny počet mth: 2500. 3. Vibračný tandemový valec: hmotnosť: 2,5 - 3,0 t, šírka valca: 1,0 - 1,5 m, maximálny počet mth: 600, kropenie vodou minimálne jedného behúňa, funkčná vibrácia, rok výroby: 2005 a vyššie.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43312000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43312100-4, 43312400-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 3
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. Cestná fréza: 1 ks - použitá. 2. Asfaltový finišér - 1 ks - použitý. 3. Vibračný tandemový valec - 1 ks - použitý.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 54 200,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 30
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Cestná fréza
1) STRUČNÝ OPIS
Cestná fréza: šírka záberu 500 - 600 mm, rozsah hĺbky frézovania: 0 - 160 mm, rok výroby: 1994 a vyššie, výkon motora: 70- 95kW, maximálny počet mth: 5000, Zariadenie vrátane dopravníka.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43312000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43312100-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Cestná fréza - 1 ks - použitá
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 29 150,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 30
Časť: 2
NÁZOV
Asfaltový finišér
1) STRUČNÝ OPIS
Asfaltový finišér: pracovná šírka v rozsahu 1,2 - 3,0 m, rok výroby: 2004 a vyššie, maximálny počet mth: 2500.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43312000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Asfaltový finišér - 1 ks - použitý.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 16 650,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 30
Časť: 3
NÁZOV
Vibračný tandemový valec
1) STRUČNÝ OPIS
Vibračný tandemový valec: hmotnosť: 2,5 - 3,0 t, šírka valca: 1,0 - 1,5m, maximálny počet mth: 600, kropenie vodou minimálne jedného behúňa, funkčná vibrácia, rok výroby: 2005 a vyššie.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43312400-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Vibračný tandemový valec - 1 ks - použitý.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 8 400,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 30
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje 2 500,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú určené tak, aby si spôsobzloženia zábezpeky vybral uchádzač sám podľa § 36 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavokalebo zálohu na plnenie zmluvy. Úhrada sa vykoná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry po dodaní predmetu zákazky, lehota splatnosti faktúry je do 30 od jej doručenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade skupiny dodávateľov a prijatia ponuky obstarávateľskou organizáciou vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov požadované vzťahy, ktoré budú zaväzovať zmluvné strany a budú ručiť spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi, vzniknuté pri realizácii zákazky.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, resp. ods. 4 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 25/2006 Z. z.), ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z.nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. za dodržania, že podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vo verejnej súťaži predloží A. platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, B. potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní a C. čestné vyhlásenie, že nie je osobou,1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch, pričom splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Odôvodnenie: Taxatívne vyplývajúce zo zákona č. 25/2006 Z. z.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Kladné vyjadrenie banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že: a) uchádzač vprípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, b) uchádzač nie je v nepovolenom debete, c) jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie. Predložený doklad musí súvisieť s predmetom zákazky a musí byť predložený v originálnom vyhotovení, príp. v úradne overenej fotokópii. Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňaťpodmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetuzákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad z dôvodu potvrdenia ekonomickej schopnosti splniť predmet zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Opisom alebo fotografiami predmetu zákazky.Odôvodnenie použitia podmienky účasti: Preukázanie zabezpečenia kvality pri realizácii predmetu zákazky. Dokladypredkladané pre splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti žiadame predložiť v originálialebo v úradne osvedčenej fotokópii a musia preukazovať platnosť. Uchádzač môže na preukázanie technickejspôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 28 ods. 2 zák. č.25/2006 Z.z. v platnom znení. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornejspôsobilostivyužiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musíuchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby,ktorej spoľahlivosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosťpreukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby,ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité napreukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahuk tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov prostredníctvom portálu EVO. Pokyny na realizáciu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch na daný predmet zákazky. Na každú časť predmetu zákazky bude vyhlásená samostatná elektronická aukcia. Pravidlá pre priebeh elektronickej aukcie a ďalšie dôležité informácie je možné získať na internetovej stránke http://www.evoservis.sk.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PVS 6/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.04.2013 23:59
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
15.04.2013 13:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.04.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Správa ciest ŽSK, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina - zasadačka. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné. Otváranie ponúk bude uskutočnené v súlade s § 41 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Podľa § 32 ods. 8 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup,výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent. Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe. Uchádzač predloží písomnú ponuku a to v listinnej podobe podľa podmienok a požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejnej súťaže a podľa súťažných podkladov.Zároveň v lehote na predkladanie ponúk vloží písomnú elektronickú ponuku na http://www.evoservis.sk, ktorá bude obsahovať návrh na plnenie jednotlivých kritérií a vyplnenú a podpísanú prílohu č. 1 k súťažným podkladom v naskenovanom formáte - pdf, ktorá bude tvoriť povinnú prílohu elektronicky predkladanej ponuky. V prípade zistenia rozdielov medzi písomnou ponukou predkladanou v listinnej podobe a elektronickou ponukou bude platiť ponuka v listinnej - papierovej podobe. Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku i v naskenovanom formáte PDF na CD/DVD nosiči ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslaná na úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na CD/DVD nosiči bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, jepotrebné zo strany uchádzača tieto údaje anonymizovať v súlade s právnymi predpismi.DOROZUMIEVANIE MEDZIOBSTARÁVATEĽOM A ZAUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI: Záujemca alebo uchádzač sa môže zaregistrovať prostredníctvom elektronického nástroja http://www.evoservis.sk. Elektronický nástroj EVOSERVIS je internetovou aplikáciou, prevádzkovanou spoločnosťou EVOSERVIS s.r.o. Elektronický nástroj EVOSERVIS je určený k realizáciinákupu, predaju a vykonávaniu verejných zákaziek v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z.o verejnom obstarávaní (ďalej lenZoVO) na základe certifikácie v zmysle platných predpisov. Elektronickýnástroj je prístupný na internetovej stránkehttp://www.evoservis.sk. Súťažné podklady budú prístupné výlučne na http://www.evoservis.sk/. Uchádzač sa riadipokynmi uvedenými v sprievodcovi elektronického nástroja a v nápovede na http://www.evoservis.sk/. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovaniaodmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebovysvetľovaniasúťažných podkladov a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp.českom jazyku a nasledovnými spôsobmi: písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou: V elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu, resp. faxu, elektronického nástroja EVOSERVIS (www.evoservis.sk -komunikačné rozhranie danej zákazky); v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo fyzickou cestou (napr. pevná linka, osobne). Písomne sa na účely tejtosúťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikáciabude uskutočňovať v elektronickej alebo v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejnýmobstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi: Vysvetlenie týkajúce sa oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, žiadosti o účasť, súťažných podkladov, výzvy na predloženie ponúk a iných dokumentov sa realizuje výlučne prostredníctvom portálu EVOSERVIS. Súťažné podklady budú uchádzačom sprístupnené po ich registrácii výlučne na portáli EVOSERVIS. Žiadosťou o účasť v systéme EVOSERVIS sa rozumie žiadosť oregistráciu záujemcu. Záujemcovia po ich predchádzajúcej registrácii majú na základe zverejnenej zákazky na portáli EVOSERVIS prístup k súťažným podkladom do: 14.04.2013. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia. Za včas doručenú požiadavku záujemca o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr do: 02.04.2013 do13,00 h. Žiadosť o vysvetlenieje potrebné zaslať tak, aby verejný obstarávateľ mohol preukázateľne prostredníctvomportálu EVOSERVIS zverejniť požadované vysvetlenie najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadosti o účasť,resp. ponúk. Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení z verejnej súťaže, pokiaľ bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo vysvetlenie návrhu ceny v rámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Poskytnutie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákonao verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobeprostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinná podoba. Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov je potrebné zaslať prostredníctvom portálu EVOSERVIS najneskôr v lehote do 02.04.2013 do 13,00 h. Komunikácia telefonická a osobná jemožná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (p. Ľudmila Honková, mobil: 0918 370 102.). Pracovný čas verejného obstarávateľa od 06.00 hod do 14.00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
15.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité