Oznámenie 4416 - MSP

Obsah

4416 - MSP
Vestník č. 59/2013 - 23.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
IČO: 36038351
Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LESY Slovenskej republiky š.p., Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica, Odbor investícií
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Skladaný
Mobil: +421 918444234
Telefón: +421 484344234
Fax: +421 484344191
Email: miroslav.skladany@lesy.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve Slovenskej republiky.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia hrádze vodnej nádrže Hrončok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: k. ú. Hronec
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Krátko po období výdatných a intenzívnych jarných dažďoch r. 2012 došlo k zvýšeniu hladiny vo vodnej nádrži. Zvýšením hladiny došlo k zvýšeniu vodného tlaku na teleso hrádze a k následnému prepadnutiu časti koruny hrádze. Zvýšeným tlakom vody došlo preukázateľne k vyplaveniu časti zeminy do priestoru točitého šachtového schodiska a porušeniu pojiva medzi kamennými blokmi schodiskového múra. Taktiež boli zistené netesnosti uzáverov na funkčných objektoch a na mechanizme hradenia v časti mnícha. Oprávnenou osobou na výkon TBD bol uvedený stav hodnotený ako havarijný. Na základe týchto skutočností bolo dňa 17.7.2012 Obvodným úradom životného prostredia v Brezne, úsekom vodnej správy vydané rozhodnutie na urýchlené odstránenie uvedených nedostatkov vlastníkovi Tajchu Hrončok LESOM SR š.p. Navrhovaná rekonštrukcia hrádze vodnej nádrže Hrončok je riešená v dvoch samostatných objektoch:
SO-01 Rekonštrukcia hrádzového telesa Sanačná injektáž: zaoberá sa zamedzeniu priesakov vody cez hrádzové teleso pomocou sanačnej injektáže.
SO-02 Rekonštrukcia technologickej časti: zaoberá sa utesnením uzáverov na funkčných objektoch a mechanizmom hradenia v časti mnícha, utesnením a špárovaním kamenných múrov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45247240-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 251 012,1400 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 4
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje a je stanovená vo výške 12 000,00 EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: (a) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača (ďalej len záručná listina) alebo (b) zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Práce budú financovaná z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, musí vytvoriť právny vzťah z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Výsledkom tohto verejného obstarávania bude zmluva o dielo na realizáciu predmetnej zákazky (ďalej len ZoD) uzavretá v súlade s ustanoveniami Zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník, v platnom znení uzavretá medzi úspešným uchádzačom (poskytovateľom) a verejným obstarávateľom (objednávateľom). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Lehota splatnosti faktúr bude 30 dní odo dňa doručenia faktúr objednávateľovi.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 26 ods. 1 písm. a) až h) zákona. Uchádzač predloží všetky doklady v zmysle § 26 ods. 2 písm. a) až f), resp. ods. 4 a 5 zákona. Potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona. V prípade § 26 ods. 2 písm. f) potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením. Pri § 26 ods. 1 písm. f) zákona, uchádzač označí konkrétny predmet činnosti, ktorým preukazuje oprávnenie uskutočňovať predmet zákazky.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúce sa finančného alebo ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a). Doklady musia byť originály alebo ich úradne overené kópie.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Záujemca/Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má záujemca vedený účet o schopnosti záujemcu plniť si finančné záväzky. V predmetnom vyjadrení banka/banky, pobočka zahraničnej banky, potvrdí/ potvrdia, že Záujemca/Uchádzač:
a) za predchádzajúce tri roky až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti: - nebol v nepovolenom debete, - jeho účet nebol predmetom exekúcie,
- v prípade splácania úveru/úverov, si plní záväzky, vyplývajúce z úverových vzťahov. b) je schopný disponovať počas realizácie zákazky finančnými prostriedkami v objeme minimálne 50 000.- EUR. (môže to byť aj prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. V prípade, že záujemca/uchádzač predkladá vyjadrenia viacerých bánk, tak splnením tejto podmienky sa rozumie dosiahnutie vyššie uvedenej sumy súčtom disponibilných prostriedkov uvedených na predložených vyjadreniach. Predložené vyjadrenie banky/ vyjadrenia bánk nesmie/nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie z banky/bánk a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Zároveň s vyjadrením/vyjadreniami banky/bánk záujemca predloží ČESTNÉ VYHLÁSENIE podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu opatrené dátumom a pečiatkou záujemcu, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6:
Vyjadrenie banky je potrebné na preukázanie ekonomickej stability záujemcu/uchádzača a minimálny disponibilný finančný objem potvrdzuje jeho schopnosť začať s realizáciou stavebných prác a tým prefinancovať časť zákazky vlastnými prostriedkami, nakoľko verejný obstarávateľ zálohové platby ani platbu vopred neumožňuje a vzhľadom na dĺžku fakturačného obdobia a lehotu splatnosti faktúr bude prvé finančné plnenie za vykonané stavebné práce v prospech úspešného uchádzača najskôr po dvoch kalendárnych mesiacoch od odovzdania staveniska.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 28 ods.1, písm. b).
Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Preukazuje zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (rok 2008 - 2012) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení.
Jedná sa o stavebné práce na minimálne dvoch ukončených stavbách rovnakého charakteru (rekonštrukcia hrádze formou sanačnej injektáže) ako je predmet obstarávania s hodnotou zákazky vyššou ako 100 000 € bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru z dôvodu preukazovania schopnosti uchádzača spoľahlivo realizovať predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky "Rekonštrukcia hrádze vodnej nádrže Hrončok" podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch. Zoznam položiek pre predkladanie nových hodnôt v elektronickej aukcii je nasledovný: Cena celkom bez DPH za celý predmet súťaže. Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie je cena za celý predmet zákazky. Otváranie ponúk bude neverejné bez účasti uchádzačov. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk budú do elektronickej aukcie pozvaní uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené. Súčasťou výzvy na účasť v elektronickej aukcii sú aj údaje o predlžovaní elektronickej aukcie, a tiež upozornenie na pravidlá elektronickej aukcie a na podmienky technického pripojenia.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013-VS-0038
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.04.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.04.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.04.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
LESY Slovenskej republiky, š.p., Námestie SNP 8. 975 66 Banská Bystrica, kancelária č. 45 (III. poschodie).
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov, v ktorej je určená kontaktná osoba zodpovedná za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, s uvedením adresy, tel. č. a e-mailového kontaktu na túto osobu. Žiadosť musí ďalej obsahovať identifikáciu žiadateľa a presný názov predmetu zákazky. Písomnú žiadosť o vydanie súťažných podkladov je možné doručiť nasledujúcimi formami: 1. e-mailom (odporúčame) - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. 2. osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8.00 do 12.00 h.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
19.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité