Oznámenie 4409 - MSS

Obsah

4409 - MSS
Vestník č. 59/2013 - 23.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Kozárovce
IČO: 00307149
Kozárovce 685, 935 22 Kozárovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Kozárovce
Kontaktná osoba: Ing.Milan Obický
Telefón: +421 366342563
Fax: +421 36922563
Email: starosta@kozarovce.sk; obec@kozarovce.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kozarovce.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Miestna samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Riešenie odpadového hospodárstva na území obce Kozárovce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
16
Hlavné miesto poskytovania služieb: Obec Kozárovce
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky zahŕňa zber, triedenie a odvoz zmesového komunálneho odpadu, separovaného odpadu, nebezpečných zložiek komunálneho odpadu, objemného odpadu a biologicky rozložiteľného odpadu v obci Kozárovce.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90000000-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 160 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 54
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka na súťažnú ponuku sa nevyžaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov vytvorenie konkrétnej právnej formy.V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov však bude verejný obstarávateľ vyžadovať, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy o dielo predložila obstarávateľovi zmluvu uzatvorenú v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky, ktorá bude členov skupiny dodávateľov zaväzovať, aby voči objednávateľovi ručili spoločne a nerozdielne za záväzky vyplývajúce z uzatvorenej zmluvy o poskytnutí služieb
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo § 128 ods. 1 zákona, resp. podľa § 26 ods. 4, resp. ods. 5 zákona, resp. § 32 ods. 8 zákona, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona, predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií, v ktorom bude uvedený konkrétny predmet činnosti, ktorým preukazuje oprávnenosť poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky.
Skupina dodávateľov podľa § 31 zákona preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomickej a finančnej spôsobilosti podľa § 27 zákona predložením nasledovných dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, alebo podľa § 32 ods.8 čestným vyhlásením. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
2.2.1. Doklad podľa § 27 ods.1 písm. a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Verejný obstarávateľ požaduje, aby vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, u ktorej má uchádzač zriadený účet obsahovalo vyjadrenie o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Toto vyjadrenie bude v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii, nie staršom ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk 22.4.2013, a bude obsahovať informácie, že uchádzač nebol za predchádzajúce tri roky 2010, 2011, 2012 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie. V prípade, ak uchádzač má účty vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich, a to vo vyššie uvedenom rozsahu a taktiež v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje, aby uchádzač písomným čestným prehlásením potvrdil, že okrem v ponuke predložených bankových informácií nemá vedené ďalšie účty v iných bankových inštitúciách. Toto čestné prehlásenie bude v originálnom rovnopise, potvrdené štatutárnym orgánom, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene uchádzača, t.j. (napríklad) v zmysle aktuálneho výpisu spoločnosti z obchodného registra.
2.2.2 Doklad podľa § 27 ods.1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží kópiu výkazu ziskov a strát alebo prehľadu o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, kde budú zvýraznené položky, týkajúce sa obratu. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálny obrat v predmete zákazky za posledné tri hospodárske roky musí byť 120 000 EUR bez DPH.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 28 zákona predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 32 ods.8 čestným vyhlásením. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
2.3.1 Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona o VO. Uchádzač predloží zoznam o poskytnutých službách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je daný predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Potvrdenie odberateľa musí obsahovať minimálne nasledovné údaje/informácie: identifikačné údaje dodávateľa (uchádzača) obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania, identifikačné údaje odberateľa obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania a meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail odberateľa na overenie, predmet zmluvy (stručný opis z ktorého musí byť preukázaný rovnaký alebo podobný predmet zákazky, výška plnenia, lehota dodania, potvrdenie odberateľa. V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ZVO, predloží skupina požadované doklady na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti spoločne za celú skupinu dodávateľov. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy bude môcť reálne disponovať kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
2.3.2.Podľa § 28 ods. 1 písm. f) zákona o VO. Ak ide o zložité služby, alebo služby určené na osobitné účely, kontrolou technickej spôsobilosti uchádzača alebo záujemcu poskytujúceho služby vykonanou verejným obstarávateľom alebo v jeho mene príslušným orgánom v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu a so súhlasom tohto orgánu; ak je to potrebné, kontrolou študijných a výskumných prostriedkov, ktoré sú k dispozícii, a kvality používaných kontrolných opatrení. Uchádzač predloží Integrované povolenie vydané podľa zák. č. 245/2003 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti skládky odpadov, na ktorej bude uchádzač zneškodňovať odpady z tejto zákazky. Verený obstarávateľ požaduje, aby povolenia a potvrdenie bolo vydané na uchádzača, resp. uchádzač predloží zmluvu s iným subjektom - prevádzkovateľom skládky, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s objednávateľom služby oprávnený ukladať na túto skládku odpad. Povolenie resp. zmluvu predloží uchádzač v origináli alebo úradne overenej kópii; verejný obstarávateľ požaduje predložiť integrované povolenie platné minimálne do 31.1.2017 alebo integrované povolenie na dostatočné skládkové kapacity pre zabezpečenie zneškodnenia všetkých odpadov z tejto zákazky po celú dobu jej trvania. Platné rozhodnutia príslušného orgánu štátnej správy na úseku odpadového hospodárstva na prevádzkovanie zariadenia podľa § 7 ods. 1 písm. c) zákona č. 233/2012 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. Uchádzač má preukázať, že je schopný plniť požiadavky vychádzajúce z predmetu zákazky na poskytované služby v oblasti separovaného zberu v obci, a teda zabezpečiť dotriedenie a lisovanie činnosťou R 12 oddelene zberaných zložiek komunálnych odpadov, papier, sklo, plasty. Ak uchádzač nevykonáva činnosť triedenia odpadov, musí v ponuke predložiť zmluvu s iným subjektom prevádzkovateľom takéhoto zariadenia, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený používať toto zariadenie. Platné rozhodnutie príslušného orgánu štátnej správy na úseku odpadového hospodárstva na prevádzkovanie zariadenie na zhodnocovanie odpadov podľa § 7 ods.1 písm. c) zákona 233/2012 Z. z. o dopadov v znení neskorších predpisov (minimálne činnosťou R3) pre druh odpadu 200201 biologicky rozložiteľný odpad. Registráciu podľa § 15 zák. č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov. Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi, ktoré sú predmetom zákazky, v zmysle § 7 ods. 1 písm. g) zák. č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov. Súhlas na zber alebo spracovanie odpadu z elektrozariadení podľa § 7 ods.1 písm. r) zákona č.223/2001 o odpadoch v znení neskorších predpisov. Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zber odpadov podľa § 7 ods.1 písm. d ) zák. č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na to, že sa služba obstaráva vo verejnom záujme, je nevyhnutné, aby uchádzač preukázal požadovanú odbornosť personálu, ktorý bude zodpovedný za jej dodanie v požadovanej kvalite. Verejný obstarávateľ má záujem zadať zákazku kvalifikovanému, skúsenému, odborne a kapacitne zdatnému uchádzačovi, ktorý bude schopný zabezpečiť splnenie zákazky v celom rozsahu
2.3.3.Podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona o VO. Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca alebo uchádzač použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby. Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tieto certifikáty musia vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
2.3.4.Podľa § 28 ods.1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby. Uchádzač formou čestného prehlásenia uvedie, že disponuje prevádzkyschopnými vozidlami a technikou, potrebnou na vykonávanie predmetu obstarávania v zložení: špeciálne vozidlo s lisovacou nadstavbou na zber a prepravu komunálneho odpadu zo 110, 1 100 l zberných nádob, jedno špeciálne vozidlo - reťazový nosič veľkokapacitných kontajnerov, jedno špeciálne vozidlo - hákový nosič veľkokapacitných kontajnerov. jedno nákladné auto na zber a prepravu papiera, plastov a skla z upravených zberných nádob, jedno špeciálne nákladné auto na zber a prepravu nebezpečných vytriediteľných zložiek z KO, vozidlá na zber bioodpadu s ložnou plochou min. 5-10 m3, vysokozdvižný vozík s nosnosťou min. 1 t, alebo iný obdobný mechanizmus, nakladač.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ pri požiadavkách na strojové a technické vybavenie vychádza zo svojich skúseností získaných pri plnení rovnakých predmetov zákazky v minulosti. Verejný obstarávateľ má povinnosť skúmať uvedenú spôsobilosť vo vzťahu ku komplexnému plneniu, nielen k jeho prevládajúcej časti.
2.3.5. Podľa § 28 ods.1 písm. k) Verejný obstarávateľ požaduje uviesť výšku podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci služby v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Ak uchádzač nemá v úmysle poskytovať časť služby využitím služieb subdodávateľa, uvedie túto skutočnosť formou čestného vyhlásenia.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, či uchádzač má predpoklady na splnenie predmetu zákazky napríklad aj pri zabezpečení plnenia predmetu zákazky tretími osobami.
2.3.6. Podľa § 29 zákona o VO: Uvedením opatrení manažérstva kvality, ktoré záujemca alebo uchádzač použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby. Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 9001:2008 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tieto certifikáty musia vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Predložením dokladu o zabezpečení systému manažérstva ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci OHSAS 18001:2007 pre oblasť zberu, odvoz, zhodnocovania a/alebo zneškodňovania komunálneho odpadu, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia. Tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie: Doklady o zabezpečení systému riadenia kvality sú dôležité ako záruka schopnosti uchádzača nakladať s komunálnym odpadom v primeranej kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť minimálne 3 potvrdené referencie na daný predmet zákazky v minimálnom celkovom objeme 120 000 EUR bez DPH.za roky 2010, 2011, 2012
Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv za predchádzajúce tri roky má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 05.04.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.04.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.04.2013 16:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
zasadacia miestnosť Obce Kozárovce, adresa: Kozárovce 685, 935 22 Kozárovce
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude neverejné v zmysle § 43 ods. 3 ZoVO sa § 41 ZoVO nepoužije.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. V prípade zaslania žiadosti elektronicky, verejný obstarávateľ vyžaduje dodatočné potvrdenie zaslaním tejto žiadosti poštovou zásielkou na vyššie uvedenú adresu. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne alebo zaslané poštovou zásielkou. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre poštový styk; meno, číslo telefónu, e-mailovú adresu kontaktnej osoby.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
19.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité