Oznámenie 4482 - MST

Obsah

4482 - MST
Vestník č. 60/2013 - 26.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
IČO: 35960736
Štúrova 147, 949 65 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štúrova 147, 949 65 Nitra
Kontaktná osoba: Peter Valent
Telefón: +421 376512750
Fax: +421 376582941
Email: peter.valent@rsucnr.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.rsucnr.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa a údržba ciest.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Cestné smerové stĺpiky.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: RSÚC Nitra a.s., Strediko Nitra Štúrova č.147, 949 65 Nitra, RSÚC Nitra a.s., Stredisko Vráble, Levická č. 887/70 952 01 Vráble, RSÚC Nitra a.s. Stredisko Zlaté Moravce Tehelná č. 45/2 953 01 Zlaté Moravce, RSÚC Nitra a.s. Stredisko Topoľčany Pod Kalváriou 203 955 87 Topoľčany, RSÚC Nitra a.s. Stredisko Levice Nádražný rad 27 934 80 Levice, RSÚC Nitra a.s. Stredisko Komárno Bašta IV Okružná cesta 945 01 Komárno, RSÚC Nitra a.s. Stredisko Nové Zámky Bešeňovská cesta 940 92 Nové Zámky.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka cestných smerových stĺpikov, cestných smerový stĺpikov flexibilných, zvodidlových stĺpikov, zvodidlových odrážačov do zvodidiel typu NH4.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34996000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. Cestný smerový stĺpik klasický biely, 1 200 mm ( z toho 100 ks žltých ) 5 200 ks. 2. Cestný smerový stĺpiky s kovovým bodcom biely flexibilný 1 200 mm, 900 mm - plast , 400 mm kov 3 100 ks. 3. Zvodidlový stĺpik biely CSS Zv-300f 550 ks. 4. Cestný smerové stĺpiky flexibilný biely 1 200 mm so zaisťovacím kolíkom 3 900 ks. 5. Zvodidlové odrážače kovové do zvodidiel NH4, výška 130 mm ZvO-K130 obojstranné 300 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 85 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
31.05.2013
Ukončenie
31.12.2013
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nepožaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov obstarávateľa RSÚC NITRA a.s.. Fakturácia do 15 dní od písomného prevzatia dodávky tovaru. Splatnosť faktúry do 60 dní od dňa doručenia faktúry. Preddavky ani zálohy nebudú poskytnuté. Fakturačná adresa : Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s., Štúrova č. 147 949 65 Nitra. Vo faktúre je potrebné jednoznačne uviesť pre ktoré stredisko bola dodávka tovaru uskutočnená.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Každý člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Kúpna zmluva bude uzatvorená na obdobie od nadobunutia právoplatnosti zmluvy do 31.12.2013, alebo do vyčerpania zmluvného množstva tovaru.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 1. podľa § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme. - výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu 26.04.2013. 2.podľa § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpis z registra trestov - nie starší ako tri mesiace ku dňu 26.04.2013. 3.podľa § 26 ods. 1 písm. c) nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku (doklad predkladajú právnické osoby aj fyzické osoby ). Potvrdenie súdu musí byť aktuálne a musí odrážať skutkový stav v čase v ktorom sa uchádzač zúčastňuje na verejnej súťaži. ( nie staršie ako tri mesiace ku dňu 26.04.2013. ) 4.podľa § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní ) nie starším ako tri mesiace ku dňu 26.04.2013. 5.podľa § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu 26.04.2013. 6.podľa § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou. (doklad predkladajú právnické osoby aj fyzické osoby ). Potvrdenie musí byť aktuálne a musí odrážať skutkový stav v čase v ktorom sa uchádzač zúčastňuje na verejnej súťaži. 7.podľa § 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 8.podľa § 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 8.1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 8.2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 8.2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 8.2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 8.3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Uvedenú skutočnosť preukáže platným potvrdením úradu, ktoré nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace a čestným vyhlásením. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované v bodoch a), b), c), d), e), f) ( § 26 zákona o VO ) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia úradu o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o VO. Doklad požadovaný podľa § 26 ods. 1 písm. h) dokladuje potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk a čestným vyhlásením. V prípade, ak uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje predloženie takéhoto čestného vyhlásenia uchádzača samostatne pre každú podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uchádzača podľa bodov 1. až 6 a 8. Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, o situácii uchádzača alebo záujemcu z hľadiska finančného a ekonomického, ktorým môže byť aj prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru Potvrdenie musí byť aktuálne a musí odrážať skutkový stav v čase v ktorom sa uchádzač zúčastňuje na verejnej súťaži. ( nie starší ako tri mesiace ku dňu 26.04.2013. ) Odôvodnenie primeranosti: verejný obstarávateľ požaduje preukázanie solventnosti uchádzača vo vzťahu k splneniu predmetu zákazky a cieľom nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna úroveň štandardu : podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov - kladné vyjadrenie banky o schopnosti plniť svoje finančné záväzky v roku 2012 nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže: Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru zhodný s predmetom zákazky za predchádzajúce tri roky ( 2010, 2011, 2012 ) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom. Uchádzač prukáže odber ( predaj ) minimálne 10 000 ks smerových sĺpikov za rok. 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, ( zoznam zapracovať do prehľadnej tabuľky, dodávky musia byť potvrdené ) Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na charakter a predpokladanú hodnotu zákazky, je potrebné, aby uchádzač na základe svojej technickej spôsobilosti preukázal v danej oblasti plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladaný objem zákazky. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní - Platné certifikáty požadovaných tovarov alebo vyhlásenia o zhode a doplňujúce doklady k nim, vydania autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami EU alebo akreditovaným certifikačným orgánom, ktoré majú oprávnenie ( § 11 zákona č. 264/1999 Z. z.) na posudzovanie zhody výrobkov alebo preukazovanie zhody . ( originály alebo overené fotokópie ) Odôvodnenie primeranosti: zdokladovanie nezávadnosti ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ. Tieto informácie uchádzač predloží uchádzač vo svojej ponuke. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine. Podľa § 29 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní - dokladom, že uchádzač je vlastníkom systému riadenia kvality ( ISO 9001 ), verejný obstarávateľ bude akceptovať ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, ako aj iné predložené dôkazy (napr. opisom systému riadenia kvality), ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie primeranosti: dokladovanie a zabezpečenie nezávadnosti výrobného procesu ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ. Tieto informácie uchádzač predloží vo svojej ponuke. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. na predloženie nových cien pre kritérium "Cena za dodanie predmetu zákazky vrátane dopravy bez DPH", upravených smerom nadol. Do e-aucie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, ktoré sa vyhodnotia po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese http://www.aukciaas.sk. Podmienky elektronickej aukcie sú opísané v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS NR_01/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.04.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
26.04.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 28.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.04.2013 08:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. Obec : Nitra Ulica: Štúrova č.147 PSČ: 949 65 Miestnosť : Zasadačka spoločnosti na prízemí č. dverí 11
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Ak áno, odhadovaný čas uverejnenia nasledujúcich oznámení: marec 2014
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1.Súťažné podklady sa vydávajú na základe písomnej žiadosti. Pri vyžiadaní faxom, prípadne elektronickou poštou treba doručiť žiadosť do 3 dní aj poštou v originálnom vyhotovení. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov treba priniesť žiadosť na podateľňu RSÚC Nitra a.s., Štúrova č.147 949 65 Nitra v pracovných dňoch v čase od 7.30 do 13.00 hod. 2.Pracovná doba verejného obstarávateľa je od 7.00 do 15.00 hod. 3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku v prípade, ak ponúkaná cena presiahne finančný limit vyhradený na nákup predmetu zákazky alebo ponúknuté ceny budú neúmerne vysoké. 4. Adresy cestmajsterstiev a stredísk sú v súťažných podkladoch. 5. Uchádzač svoju ponuku predloží 1x v origináli v listinnej podobe a v elektronickej podobe vrátane príloh a cetrifikátov ( formát PDF, JPG a pod. ) na CD/DVD v jednom uzavretom obale.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
20.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité