Oznámenie 4591 - MSS

Obsah

4591 - MSS
Vestník č. 61/2013 - 27.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Technické služby
IČO: 00185213
E. M. Šoltésovej 1, 969 01 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Technické služby, mestský podnik, E.M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica
Kontaktná osoba: Mgr. Božena Bačíková
Mobil: +421 903525023
Telefón: +421 456922244
Fax: +421 456922406
Email: ts.riaditel@banskastiavnica.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 6 ods.1 písm.d)
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytovanie stravovania formou stravných poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Technické služby, mestský podnik , E.M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica - adresa pre doručenie stravných poukážok.
Stravovacie zariadenia v Banskej Štiavnici poskytujúce stravovanie za stravné poukážky.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie stravovania všetkých zamestnancov verejného obstarávateľa formou stravných poukážok s dodaním stravných poukážok podľa priebežných objednávok objednávateľa do miesta jeho sídla počas celého obdobia trvania zmluvy.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný odber stravovacích poukážok počas trvania zmluvy je 43 000 kusov. Hodnota jednej poukážky je 3 €.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 130 400,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1, písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže v súlade s § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií:
- výpis z registra trestov, nie starší ako tri mesiace ku dňu 22. 04. 2013, že on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny,
- potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu 22. 04. 2013, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, nie staršie ako tri mesiace ku dňu 22. 04. 2013, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
- potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu 22. 04. 2013, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
- doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorá je predmetom tejto zákazky. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie môže uvedené doklady nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej fotokópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno tiež preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač spôsobom určeným verejným obstarávateľom pred podpísaním zmluvy.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov, ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť vyhlásením uchádzača podľa § 26 ods. 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť úradný preklad takýchto dokladov do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
Ak ponuku predkladá skupina, predkladá splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní a týchto súťažných podkladov za každého člena skupiny osobitne.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
nevyžaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru uskutočnených za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov, údaje na kontaktnú osobu, kde si možno tieto informácie overiť. Ak objednávateľom bol
verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Predložený doklad musí byť originál alebo úradne overená kópia.
Odôvodnenie: preukazovanie praktických skúseností pri poskytovaní podobných služieb .Predmetná podmienka
vyplýva z §28 ods. 1, písm.a) ZVO. 2. Uchádzač tiež predloží doklad vo forme čestného prehlásenia - jedná sa o zoznam stravovacích zariadení, ktoré sú oprávnené poskytovať stravovacie služby a uchádzač má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah. Poskytovanie stravovacích služieb je zabezpečenie podávania teplého jedla vrátane polievky zamestnancom verejného obstarávateľa v priebehu pracovného času za stravné poukážky dodávateľa vo vybraných stravovacích zariadeniach celoročne počas pracovného týždňa. Teplým jedlom sa rozumie tepelne upravené hlavné jedlo vrátane vhodného nápoja.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ preveruje, či uchádzač má zazmluvnené stravovacie zariadenia na zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa v mieste výkonu práce. Predmetná podmienka
vyplýva z §28 ods.1, písm. j) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
k bodu 1. - požaduje sa zoznam min. 3 zákaziek s predmetom rovnakého alebo podobného charakteru na poskytnutie služieb so zmluvnou cenou min. 40 tis. EUR bez DPH každá zmluva,
k bodu 2 - požaduje sa zoznam minimálne 5 stravovacích zariadení v meste Banská Štiavnica, s ktorými má uchádzač uzavretú platnú zmluvu.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 Zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené
v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.04.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.04.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.04.2013 15:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponuky Ostatné, ktoré sa uskutoční 22.04.2013, je neverejné. Otváranie časti ponuky Kritériá sa
uskutoční v termíne min. 5 pracovných dní po odoslaní oznámenia uchádzačom o otváraní tejto časti ponúk. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorého ponuka nebola vylúčená . Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady si záujemca písomne vyžiada elektronicky na e-mailovej adrese bozena @post. sk , alebo prostredníctvom pošty na adrese verejného obstarávateľa.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
21.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité