Oznámenie 4585 - MSS

Obsah

4585 - MSS
Vestník č. 61/2013 - 27.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Centrum pre liečbu drogových závislostí
IČO: 17336201
Hraničná 2, 821 05 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Centrum pre liečbu drogových závislostí, Hraničná 2,821 05 Bratislava-Ružinov
Kontaktná osoba: Ing. Laura Meričková
Telefón: +421 253417464
Fax: +421 243338075
Email: merickova@cpldz.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.cpldz.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytovanie stravných služieb formou stravných poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Centrum pre liečbu drogových závislostí, Hraničná 2, 821 05 Bratislava-Ružinov
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK010
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie poskytovania stravovania pre zamestnancov Centra pre liečbu drogových závislostí v rozsahu § 152 Zákonníka práce, na základe akceptovania stravných poukážok poskytovateľa služby.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný je odber 48485 kusov stravných poukážok počas platnosti zmluvy.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 160 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 60
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Z verejných finančných prostriedkov prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu. Preddavky verejný obstarávateľ neposkytuje.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, platných ku dňu lehoty na predkladanie ponúk:
1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2.§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
3.§ 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
5.§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia -
potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
6.§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
7.§ 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní - potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením,
alebo 8. platným potvrdením úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a potvrdením úradu (uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona účinného do 17. februára 2013) podľa § 26 ods. 2 písm. f) nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 2 písm. f).
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:,
- prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet
zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky / 2010, 2011, 2012 /, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Prehľad je možné dokladovať aj formou originálu alebo úradne osvedčenou kópiou čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať za uchádzača, v ktorom budú uvedené požadované údaje o obrate. Odôvodenie: uchádzač v ponuke predloží požadované doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy/zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu/ ako dôkazy, že v predchádzajúcom období mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom postačujúcim pre úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má zabezpečený prístup k finančným úverovým prostriedkom alebo iným aktívam, vo výške postačujúcej/potrebnej na riadne plnenie takejto zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálny ročný obrat vo výške 50 000,- eur.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:,
- zoznamom poskytnutých služieb (dodávok stravných poukážok) za predchádzajúce tri roky / 2010, 2011 a 2012 / s
uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o
plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Odôvodenie: uchádzač v ponuke predloží požadované doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálne 3 referencie od rôznych odberateľov za predchádzajúce tri roky / 2010, 2011, 2012 / o dodávke stravných poukážok, z ktorých každá referencia bude potvrdzovať dodanie stravných poukážok minimálne za 30 000 Eur. Referencie budú obsahovať: - obchodné meno a sídlo odberateľa, - cenu dodaných služieb, - lehotu dodania.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Na zostavenie poradia predložených ponúk použije verejný obstarávateľ elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO. Ďalšie informácie týkajúce sa e-aukcie budú uvedené v Súťažných podkladoch a v prílohe dokumentu Výzva na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
riad.č.282/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.04.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.04.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.04.2013 09:30
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Pre účasť v zákazke, pre prístup k súťažným podkladom, vysvetľovanie a účasť v elektronickej aukcii je nutná registrácia cez systém EVO (www.evo.gov.sk). Postup registrácie je uvedený priamo na portáli EVO v časti Ako sa zaregistrovať. 2. Technické predpoklady: pre bezproblémovú účasť je nutné mať na pracovnej stanici s prístupom na Internet: - operačný systém Windows (98, 2000, ME, XP) - nainštalovaný niektorý z podporovaných webových prehliadačov (Microsoft Internet Explorer v 6.0 alebo vyšší, Mozilla Firefox 2.0 alebo vyšší, Google Chrome v10.0 alebo vyšší, Safari v5.0 alebo vyšší, Opera 11.0 alebo vyšší). Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom - inštalovanú podporu jazyka Java min. ver. 1.4 integrovanú s internetovým prehliadačom - v internetovom prehliadači nastavený jazyk Slovenčina - Adobe Acrobat 6.x Standard alebo vyšší. Zároveň je potrebné zabezpečiť doručovanie notifikačných e-mailov generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako škodlivé a boli správne doručené. 3. Miesto, presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ust. § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené (toto otváranie bude neverejné v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní). 4. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti (oddiel III.2.) čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje predložiť toto čestné vyhlásenie samostatne/výslovne pre každú podmienku účasti.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
22.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité