Oznámenie 4584 - MST

Obsah

4584 - MST
Vestník č. 61/2013 - 27.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
IČO: 42054575
M.Rázusa 104, 010 01 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Fábry - generálny riaditeľ, p. Ľudmila Honková
Telefón: +421 415643779
Fax: +421 415640034
Email: obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sczsk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.sczsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa ciest
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup univerzálnych nahrievačov na opravu výtlkov a hotboxov na ohrev asfaltu.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Správa ciest ŽSK, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup univerzálnych nahrievačov a hotboxov na ohrev asfaltu. 1. Univerzálne mobilné infračervené nahrievače na opravu výtlkov, pre zrovnanie nerovností povrchu vozovky s možnosťou premiestnovania do tažko dostupných oblastí - nové, množstvo: 3 ks. Požiadavky na predmet zákazky: Výhrevná plocha: min. 1,25 m x 1,25 m. Výhrevné teleso: Infračervený žiarič; min. 2,5 cm keramická deka. Palivo: Propán, Probán - Bután. Celkové rozmery zariadenia max. 1,5m x 1,5m x 1,5m. Transportné zariadenie pre ľahšiu manipuláciu pri presúvaní zariadenia. Pri oprave využitie existujúceho materiálu, spoj teplého materiálu s teplým, bezošvá homogénna oprava, možnosť opráv aj pri mínusových teplotách. 2. Hotboxy (kontajnéry) na ohrev asfaltu - s možnosťou premiestovania do ťažko dostupných oblastí - nové, množstvo: 5 ks. Požiadavky na predmet zákazky: Maximálne rozmery: D 190cm x Š 150cm x V 130cm. Kapacita: 1,5 - 2 tony asfaltu. Palivo: propán, propán - bután . Termostat minimálny rozsah : 60°C - 170°C. Zapalovač: Elektrické zapalovanie s bezpečnostným automatickým vypnutím Výpusť: dvierka pre vykládku asfaltu lopatou. Maximálna hmotnosť: 400kg.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43312000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. Univerzálne mobilné infračervené nahrievače na opravu výtlkov, pre zrovnanie nerovností povrchu vozovky s možnosťou premiestnovania do tažko dostupných oblastí - nové, množstvo: 3 ks. 2. Hotboxy (kontajnéry) na ohrev asfaltu - s možnosťou premiestňovania do ťažko dostupných oblastí - nové, množstvo: 5 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 85 700,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 30
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje 4 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú určené tak, aby si spôsob zloženia zábezpeky vybral uchádzač sám podľa § 36 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Úhrada sa vykoná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry po dodaní predmetu zákazky, lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade skupiny dodávateľov a prijatia ponuky obstarávateľskou organizáciou vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov požadované vzťahy, ktoré budú zaväzovať zmluvné strany a budú ručiť spoločne a nerozdielne zazáväzky voči obstarávateľovi, vzniknuté pri realizácii zákazky.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, resp. ods. 4 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 25/2006Z. z.), ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. za dodržania, že podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 18. marca 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vo verejnej súťaži predloží A. platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, B. čestné vyhlásenie, nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a že nie je osobou,1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch, pričom splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Odôvodnenie: Taxatívne vyplývajúce zo zákona č. 25/2006 Z. z.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Kladné vyjadrenie banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom,o schopnosti plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že: a) uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, b) uchádzač nie je v nepovolenom debete, c) jeho bežný účet nebol kudňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie. Predložený doklad musí súvisieť s predmetom zákazky a musí byť predložený v originálnom vyhotovení, príp. v úradne overenej fotokópii. Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač ajčestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad z dôvodu potvrdenia ekonomickej schopnosti splniť predmet zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
A. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 v platnom znení. B podľa § 28 ods. 1 písm. l), bod 1 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení. C. Podľa § 28 ods. 1 psím. h), podľa § 29 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
A. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení žiadame Zoznam dodávok tovaru (predmet zákazky) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov za posledné 3 roky (2010, 2011, 2012); ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Zoznam dodávok tovaru musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Uchádzač zoznamom dodávok tovaru doplneným potvrdeniami o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) body 1 a 2 preukáže, že za obdobie predchádzajúcich 3 rokov realizoval dodávky tovaru (predmet zákazky) sumárne vo výške 85 700 € bez DPH. V prípade, že sa jedná o záujemcu, ktorý podniká kratšie obdobie, súčet zrealizovaných dodávok predmetu zákazky predloží v sume alikvótneho prepočtu v závislosti od vzniku alebo začatia činnosti (pre výpočet alikvotnej časti min. objemu dodávok, ktorý bude verejný obstarávateľ akceptovať uvádzame nasledovný príklad: spoločnosť vznikla v júli 2011, požadovaný min. objem hodnota dodávok 85 700 € bez DPH sa vydelí 36-timi a vynásobí sa počtom 18). Odôvodnenie: Potvrdenie, že uchádzač realizoval zákazku v porovnateľnom objeme k spokojnosti objednávateľa, potvrdenie skúseností uchádzača. B. Opisom alebo fotografiami predmetu zákazky. Odôvodnenie: Potvrdenie, že uchádzač realizoval zákazku v porovnateľnom objeme k spokojnosti objednávateľa, potvrdenie skúseností uchádzača. C. Záujemca preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001 alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Ak záujemca nie je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001, predloží podrobný a úplný opis opatrení na zabezpečenie kvality realizácie predmetu zákazky, podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie: Preukázanie zabezpečenia kvality pri realizácii predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnenín niektorých zákonov v znení neskorších predpisov prostredníctvom portálu EVO. Pokyny na realizáciu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch na daný predmet zákazky. Pravidlá pre priebeh elektronickej aukcie a ďalšie dôležité informácie je možné získať nainternetovej stránke http://www.evoservis.sk.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PVS 7/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.04.2013 23:59
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
25.04.2013 13:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.04.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Správa ciest ŽSK, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina - zasadačka. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné. Otváranie ponúk bude uskutočnené v súlade s § 41 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Podľa § 32 ods. 8 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup,výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent. Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe. Uchádzač predloží písomnú ponuku a to v listinnej podobe podľa podmienok a požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejnej súťaže a podľa súťažných podkladov. Zároveň v lehote na predkladanie ponúk vloží písomnú elektronickú ponuku na http://www.evoservis.sk, ktorá bude obsahovať návrh zmluvy bez uvedenia ceny (1.časť ponuky - ostatné) a návrh na plnenie jednotlivých kritérií a vyplnenú a podpísanú prílohu č. 1 k súťažným podkladom (2.časť ponuky - kritériá) v naskenovanom formáte - pdf, ktorá bude tvoriť povinnú prílohu elektronicky predkladanej ponuky. V prípade zistenia rozdielov medzi písomnou ponukou predkladanou v listinnej podobe a elektronickou ponukou bude platiť ponuka v listinnej - papierovej podobe. Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku i v naskenovanom formáte PDF na CD/DVD nosiči ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslaná na úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na CD/DVD nosiči bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. DOROZUMIEVANIE MEDZIOBSTARÁVATEĽOM A ZAUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI: Záujemca alebo uchádzačsa môže zaregistrovať prostredníctvom elektronického nástroja http://www.evoservis.sk. Elektronický nástroj EVOSERVIS je internetovou aplikáciou, prevádzkovanou spoločnosťou EVOSERVIS s.r.o. Elektronický nástroj EVOSERVIS je určený krealizácii nákupu, predaju a vykonávaniu verejných zákaziek v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z.o verejnom obstarávaní (ďalej lenZoVO) na základe certifikácie v zmysle platných predpisov. Elektronický nástroj je prístupný na internetovej stránkehttp://www.evoservis.sk. Súťažné podklady budú prístupné výlučne na http://www.evoservis.sk/. Uchádzač sa riadi pokynmi uvedenými v sprievodcovi elektronického nástroja a v nápovede na http://www.evoservis.sk/.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadomvysvetľovaniaodmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo vysvetľovania súťažných podkladov a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebovzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp.českom jazyku a nasledovnými spôsobmi: písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou: V elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu, resp. faxu, elektronického nástroja EVOSERVIS (www.evoservis.sk -komunikačné rozhranie danej zákazky); v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo fyzickou cestou (napr. pevná linka,osobne). Písomne sa na účely tejtosúťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikáciabude uskutočňovať v elektronickej alebo v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejnýmobstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi: Vysvetlenie týkajúce sa oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, žiadosti o účasť, súťažných podkladov, výzvy na predloženie ponúk a iných dokumentov sa realizuje výlučne prostredníctvom portálu EVOSERVIS. Súťažné podklady budú uchádzačom sprístupnené po ich registrácii výlučne na portáli EVOSERVIS. Žiadosťou o účasť v systéme EVOSERVIS sa rozumie žiadosť o registráciu záujemcu. Záujemcovia po ich predchádzajúcej registrácii majú na základe zverejnenej zákazky naportáli EVOSERVIS prístup k súťažným podkladom do: 24.04.2013. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia. Za včas doručenú požiadavku záujemca o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr do: 12.04.2013 do13,00 h. Žiadosť o vysvetlenieje potrebné zaslať tak, aby verejný obstarávateľ mohol preukázateľne prostredníctvom portálu EVOSERVIS zverejniť požadované vysvetlenie najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadosti o účasť,resp. ponúk. Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení z verejnej súťaže, pokiaľ bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe).Vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada(v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo vysvetlenie návrhu ceny v rámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe).Poskytnutie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákonao verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Pri zisten írozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinnápodoba. Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov je potrebné zaslať prostredníctvom portálu EVOSERVIS najneskôr v lehote do 12.04.2013 do 13,00 h. Komunikácia telefonická a osobná jemožná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (p. Ľudmila Honková, mobil: 0918 370102.). Pracovný čas verejného obstarávateľa od 06.00 hod do 14.00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
25.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité