Oznámenie 4703 - MUP

Obsah

4703 - MUP
Vestník č. 62/2013 - 28.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Čirč
IČO: 00329835
Čirč 208, 065 42 Čirč

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obeccirc.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
PP & P Co., s.r.o.
IČO: 35933852
Záhradnícka 36 , 821 08 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
PP & P Co., s.r.o.
IČO: 35933852
Záhradnícka 36 , 821 08 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
PP & P Co., s.r.o.
IČO: 35933852
Záhradnícka 36 , 821 08 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Miestna samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Protipovodňová ochrana ZB Solisko
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: NUTS 2 Východné Slovensko, Prešovský kraj, Okres Stará Ľubovňa, Obec Čirč.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je úpravu koryta potoku Solisko tak, aby celoročne plnil svoju funkciu a kompletne odviedol pritekajúcu vodu aj v obdobiach s intenzívnymi zrážkami. Realizáciou rekonštrukcie koryta potoku Solisko sa zvýši jeho prietočnosť a stabilizácia brehov, čím sa zabezpečí ochrana zastavaných častí obce proti veľkým vodám a nepriaznivým vplyvom vodnej erózie. Koryto potoka Solisko je v zlom technickom stave, tok má na viacerých úsekoch vodnou eróziou poškodené brehy. Maximálne prietoky toku sa vyskytujú v marci a v letných mesiacov v období intenzívnych zrážok. Počas prívalových dažďov a v čase topenia snehu dochádza k vybrežovaniu vody a záplavám priľahlých území. V roku 1968 bola realizovaná úprava toku na zamedzenie štrkonosnosti založením retenčných kamenných prepážok a iných konsolidačných objektov. Povodňou v roku 2008 sa tieto opatrenia porušili. Súčasný stav koryta toku je nevyhovujúci z technického hľadiska i z hľadiska jeho prietočnosti. V roku 2008 po povodni sa zmenil tok, priľahlé pozemky, budovy a komunikácie na nepoznanie. 70 % upraveného toku chýba úplne, zbytok je z časti zachovalý, z časti poškodený, alebo chýba škárovka, ale aj celé brehy. Dno je na 50 % zachovalé. Jestvujúce prahy a stupne majú poškodený, vypadaný a nestabilný prepad aj krídla. Povodňové škody na cestných objektoch v obci Čirč môžeme rozdeliť na dva základné typy:
1. Úplná deštrukcia odplavením, podmytím - konštrukcie vozovky, t.j asfaltového alebo makadamového krytu, ako aj podkladných vrstiev. Taktiež sa úplne porušilo samotné cestné teleso, na ktorom vozovka bola postavená. Tieto miestne komunikácie je potrebné vybudovať kompletne ako novostavby.
2. Čiastočná deštrukcia porušením krytu vozovky na povrchu s odplavením krajníc niekedy až do podkladných vrstiev. Stručný popis technického riešenia:
Parametre stavby:
- celková dĺžka úpravy 2 182,0 m,
- modernizácia a znovu vybudovanie piatich stupňov,
- vybudovanie 8 sklzov,
- zabezpečenie mosta na miestnej komunikácií pre prietok Q100r s 30 cm bezpečnosťou a jeho stabilizácia v km 1,765,
- pripojenie prítokov a odvodňovacích žľabov.
Stavba je členená do nasledujúcich stavebných objektov:
SO1 Úprava potokakm 0,213 0,359146,0 m
SO2 Úprava potokakm 0,436 0,747311,0 m
SO3 Úprava potokakm 0,747 1,168421,0 m
SO4 Úprava potokakm 1,170 1,520350,0 m
SO5 Úprava potokakm 1,522 1,933411,0 m
SO6 Úprava potokakm 1,933 2,476543,0 m
SO7 Preložka stĺpov telefónneho vedenia.
Požiadavka normového prietoku pre kapacitu koryta v intraviláne obce Q50r, pri jestvujúcej poškodenej úprave diktuje pomerne jednoznačne i spôsob riešenia. Smerové pomery i priečne profily sú dopredu určené situovaním existujúceho koryta. Značný pozdĺžny sklon umožňuje cez vyššie profilové rýchlosti dosiahnuť požadovanú kapacitu.
V priečnom profile sa uplatní pozdĺžna zemná hrádza z návodnej strany obložená navrhovanými prefabrikátmi, zo vzdušnej pozdĺžne uložené betónové žľabovky na odvedenie vody z miestnej komunikácie a päty pozdĺžnej hrádze. Preložka trasy telefónneho vedenia je vyvolanou nevyhnutnosťou. Prostredníctvom geografického informačného systému bola vytvorená modelová situácia simulovanej záplavy pri veľkosti povodňovej vlny Q50r. Veľkosť predpokladaného zaplaveného územia bola vypočítaná z modelovej situácie. Pri modelovej situácii navýšenia povodňovej vlny na Q100r sa zväčší veľkosť zaplaveného územia o 1,05 ha na 49 ha. Celkové zaplavené územie sa pri Q100r sa rozšíri o cca 5m. Existuje predpoklad, že pri vybudovaní protipovodňovej ochrany na Q100r sa nezvýši počet chránených osôb pred povodňami. Predpoklad vychádza z toho, že po ľavej strane toku je len jedna rada obytných domov, potom sú malé záhrady a nasleduje les vo svahu. Na pravej strane toku sú rodinné domy a pozemky tiež vo svahu.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45246000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45246400-7, 45246410-0, 45221100-3, 45247212-9, 45232451-8, 44212222-1, 45000000-7, 45223310-2, 45233160-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Stručný popis technického riešenia:
Parametre stavby:
- celková dĺžka úpravy 2 182,0 m,
- modernizácia a znovu vybudovanie piatich stupňov,
- vybudovanie 8 sklzov,
- zabezpečenie mosta na miestnej komunikácií pre prietok Q100r s 30 cm bezpečnosťou a jeho stabilizácia v km 1,765,
- pripojenie prítokov a odvodňovacích žľabov.
Stavba je členená do nasledujúcich stavebných objektov:
SO1 Úprava potokakm 0,213 0,359146,0 m
SO2 Úprava potokakm 0,436 0,747311,0 m
SO3 Úprava potokakm 0,747 1,168421,0 m
SO4 Úprava potokakm 1,170 1,520350,0 m
SO5 Úprava potokakm 1,522 1,933411,0 m
SO6 Úprava potokakm 1,933 2,476543,0 m
SO7 Preložka stĺpov telefónneho vedenia.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 798 965,2840 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 85 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene. Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk, ak v prípadoch podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú v rozpore s údajmi, uvedenými v čestnom vyhlásení alebo ak neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
Úspešný uchádzač ako Zhotoviteľ do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo odovzdá verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi Zábezpeku na vykonanie prác vo výške 10 % zmluvnej ceny bez DPH.
Úspešný uchádzač ako Zhotoviteľ je povinný k vydaniu Preberacieho protokolu na celé Dielo predložiť neodvolateľnú bankovú Zábezpeku na záručné opravy vo výške 5% zo Zmluvnej ceny splatnú na účet verejného obstarávateľa ako Objednávateľa na splnenie záväzkov zo zodpovednosti za vady Diela v Záručnej dobe. Podrobne bude uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a spolufinancovaný zo štrukturálnych fondov EÚ, Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 2 - Ochrana pred povodňami, Opatrenie 2.1 Ochrana pred povodňami, kód výzvy OPZP-PO2-11-1, Kód projektu ITMS: 24120110096, názov projektu: Protipovodňová ochrana ZB Solisko.
Finančné plnenie zmluvnej ceny sa bude realizovať v EUR pričom lehota splatnosti faktúr bude minimálne 30 dní.
Podmienky financovania a platobné dojednania budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Záujemcom, resp. uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Zmluvy o dielo sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: 1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetných prác mal uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu v minimálnej výške 2 000 000 EUR, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby realizácie stavby.
2. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ stavebných prác mal zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa OHSAS 18001 a bol držiteľom certifikátu systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek OHSAS 18001, počas celej doby realizácie stavby.
3. Predmet zákazky sa realizuje v rámci štrukturálnych fondov EÚ, Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 2 - Ochrana pred povodňami, Opatrenie 2.1 Ochrana pred povodňami, kód výzvy OPZP-PO2-11-1, Kód projektu ITMS: 24120110096, názov projektu: Protipovodňová ochrana ZB Solisko, a preto sa zhotoviteľ zaväzuje strpieť výkon kontroly / auditu / overovania súvisiaceho s predmetom plnenia počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, ktorú má, resp. bude mať verejný obstarávateľ uzatvorenú s poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Zhotoviteľ je povinný tento záväzok kontrahovať aj v zmluvách so svojimi subdodávateľmi.
4. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti len záujemcom, ktorí majú štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska v súlade s § 91 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Podľa § 91 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ môže vyhradiť právo účasti len záujemcom, ktorí majú štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov.
Záujemca zapísaný v Zozname podnikateľov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť platným Potvrdením o jeho zapísaní do Zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Pri preukazovaní podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 2 je potrebné predložiť:
a)platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
b)potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že záujemca nemá uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní a c)čestné vyhlásenie, že záujemca nie je osobou:
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejný obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom, t. j. do 5 pracovných dní po vyhodnotení ponúk a doručení výzvy na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje doklady preukazujúce osobné postavenie uchádzača v súlade s § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým sa rozumie prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru záujemcovi. 2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Prehľad o dosiahnutom obrate v predmete zákazky za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Záujemca predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky a čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene záujemcu o výške obratu dosiahnutého v stavenej činnosti za požadované obdobie. Súčasťou predložených výkazov musí byť osvedčenie daňového úradu podľa § 23 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla.
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom, t. j. do 5 pracovných dní po vyhodnotení ponúk a doručení výzvy na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB k 31. 12. príslušného roka.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Pre bod 1: Týmto spôsobom musí záujemca preukázať minimálnu výšku poskytnutého úveru 500 000,00 EUR, resp. iný doklad ktorým preukáže uchádzač dispozíciu požadovanej finančnej čiastky.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno požadovať o uchádzačov alebo záujemcov vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým sa rozumie prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru uchádzačovi. verejný obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň poskytnutého úveru vzhľadom na výšku predpokladanej hodnoty zákazky a spôsobu financovania predmetu zákazky. Pre bod 2: Týmto spôsobom musí záujemca preukázať minimálny súhrnný obrat v realizácii stavebných prác 5 400 000,00 EUR za posledné tri hospodárske roky, t. j. roky 2010 - 2012. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia. Podľa dokumentu Generálneho direktoriátu pre regionálnu politiku (DG Regio) Európskej komisie Posilnenie súladu pravidiel verejného obstarávania so smernicami EÚ v kandidátskych krajinách s výhľadom na vstup, časti 3 a 4 je pri tejto podmienke účasti akceptovateľná ako minimálna úroveň hodnota do dvoj- až štvornásobku.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak objednávateľom
-bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný verejný obstarávateľ, -bola iná osoba ako
verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
2. podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
3. podľa § 28 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
4. podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác
5. podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom, t. j. do 5 pracovných dní po vyhodnotení ponúk a doručení výzvy na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR prepočet na menu EUR sa uskutoční kurzom ECB platným v deň, keď došlo ku skutočnosti rozhodujúcej na preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní (napr. deň fakturácie, deň odovzdania stavby a pod.).
V prípade, že predložený referenčný list záujemcu podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní obsahuje len celkový údaj o hodnote stavebných prác, ktoré boli predmetným záujemcom realizované v združení s ďalšou spoločnosťou/spoločnosťami, záujemca je povinný predložiť i doklad preukazujúci vyčíslenie podielu z celkovej hodnoty zákazky, ktorý realizoval samotný záujemca ako člen tohto združenia.
V prípade realizácie stavebných prác v dlhšom časovom období, ako je predchádzajúcich päť rokov podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, záujemca je povinný predložiť i doklad preukazujúci obsahujúci údaj o hodnote stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú lebo odbornú spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Pre bod 1: a)Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu minimálne 2 (dvoch) zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov, t.j. rokov 2008-2012. Za zákazky rovnakého alebo podobného charakteru verejný obstarávateľ považuje zhotovovanie podzemných tesniacich stien, výstavbu protipovodňovej ochrany, hrádzí, hatí, priehrad. Zmluvná cena každej zrealizovanej zákazky musí byť minimálne 1 500 000,00 EUR bez DPH b)Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu minimálne 1 (jednej) zákazky - výstavba / rekonštrukcia / stabilizácia mosta. Zmluvná cena každej zrealizovanej zákazky musí byť minimálne 500 000,00 EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia stavebných prác zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky. Požiadavka na preukázanie realizácie minimálne 2 (dvoch) zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky vyplýva zo skutočnosti, že predmetom zákazky je práve protipovodňová ochrana obce ako nástroj na ochranu občanov a majetku a požiadavka na výstavbu / rekonštrukciu / stabilizáciu mosta vyplýva zo skutočnosti, že predmet zákazky zahŕňa i práce na stabilizácii a zabezpečení mosta na miestnej komunikácií.
Pre bod 2:
a) Stavbyvedúci (1 osoba)
- odborná prax v stavebníctve v oblasti výstavby inžinierskych stavieb, pričom sa predmetná osoba musela podieľať ako stavbyvedúci, resp. stavebný dozor na minimálne jednom projekte rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky s investičným nákladom vyšším ako 1,5 mil. EUR bez DPH. Za zákazky rovnakého alebo podobného charakteru verejný obstarávateľ považuje zhotovovanie podzemných tesniacich stien, výstavbu protipovodňovej ochrany, hrádzí, hatí, priehrad. - odborná spôsobilosť podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie).
b) Zástupca stavbyvedúceho (1 osoba) - odborná prax v stavebníctve v oblasti výstavby inžinierskych stavieb, pričom sa predmetná osoba musela podieľať ako stavbyvedúci, resp. stavebný dozor na minimálne jednom projekte rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky s investičným nákladom vyšším ako 0,5 mil. EUR bez DPH. Za zákazky rovnakého alebo podobného charakteru verejný obstarávateľ považuje zhotovovanie podzemných tesniacich stien, výstavbu protipovodňovej ochrany, hrádzí, hatí, priehrad. - odborná spôsobilosť podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie).
Splnenie vyššie požadovaných kvalifikačných predpokladov uchádzač preukáže zoznamom zodpovedných osôb a doložením ich profesionálneho životopisu. Životopis musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, b) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia), c) zoznam realizovaných projektov/zmlúv d) dátum a podpis predmetnej osoby. Súčasťou požadovaných podkladov musia byť aj požadované osvedčenia vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Ustanovenie § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní umožňuje vyžadovať doklady na preukázanie
vzdelania, odbornej praxe alebo odbornej kvalifikácie riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Konkrétny dôkazný prostriedok (osvedčenie, potvrdenie, preukaz, vysvedčenie, certifikát), ktorý sa na preukázanie odbornej spôsobilosti uchádzača alebo záujemcu vyžaduje, musí svojim obsahom potvrdiť požadované údaje o vzdelaní, odbornej praxi, resp. odbornej kvalifikácii. Nakoľko organizačná štruktúra, charakteristika jej členenia na jednotlivé prvky a v rámci nich udelené riadiace kompetencie môžu byť u jednotlivých uchádzačov a záujemcov rôzne, odbornú spôsobilosť na uskutočnenie stavebných prác je možné preukázať dokladom o vzdelaní a odbornej kvalifikácii tej osoby alebo osôb, ktorých činnosť / zodpovednosť je zásadná pre riadenie konkrétnych prác. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky.
Pre bod 3:
Splnenie predmetnej podmienky účasti uchádzač preukáže čestným vyhlásením osoby oprávnenej konať v mene uchádzača, v ktorom uvedenie údaje priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky, t.j. roky 2010, 2011 a 2012.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Technickú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov predchádzajúce tri roky. V záujme získania relevantných a overiteľných informácií verejný obstarávateľ môže stanoviť doklady, ktoré svojím obsahom potvrdia požadované údaje. Rozsah požiadaviek a doklady na ich preukázanie určil verejný obstarávateľ proporčne k povahe, zložitosti a rozsahu predmetu zákazky. Účelom požiadavky na predloženie údajov o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Pre bod 4:
Záujemca musí preukázať, že disponuje strojným zariadením na realizáciu podzemnej tesniacej steny (ďalej PTS) vybavené zariadením na automatické zaznamenávanie parametrov zhotovovanej PTS (hĺbka PTS, spotreba injekčnej zmesi, tlak suspenzie). Uvedený merací systém musí byť certifikovaný v zmysle platných právnych predpisov v Slovenskej republike, resp. v krajine Európskej únie.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má záujemca k dispozícii na uskutočnenie požadovaného predmetu zákazky. Účelom požiadavky na predloženie údajov o strojnom zariadení pre realizáciu PTS a jeho vybavenie certifikovaným zariadením na automatické zaznamenávanie parametrov zhotovovanej PTS (hĺbka PTS, spotreba injekčnej zmesi, tlak suspenzie) je zabezpečenie kvalitnej realizácie PTS technicky vhodným zariadením ako aj presného a spoľahlivého merania spotrebovaného materiálu a niektorých parametrov zhotovenej konštrukcie s cieľom účinnej kontroly kvality a kvantity realizovaných prác.
Pre bod 5:
Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva v predmete zákazky podľa 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 30 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia environmentálneho manažérstva má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti záujemcov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Medzinárodná norma ISO 14001 (presné označenie EN ISO 14001:2004) špecifikuje požiadavky systému environmentálneho manažérstva tak, aby organizácii umožnila pripraviť a implementovať environmentálnu politiku a dlhodobé ciele environmentu tak, že zohľadňuje právne požiadavky a iné požiadavky, ktoré sa organizácia zaviazala plniť, a informácie významných environmentálnych aspektoch. Výstupom pre verejného obstarávateľa je certifikát environmentu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Užšia súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné uvedené v súťažných podkladoch a podmienkach elektronickej aukcie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 180,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Súťažné podklady budú poskytnuté len záujemcom, ktorí splnia podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a ktorých verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť do dňa uvedeného vo Výzve na predloženie ponuky doručená na adrese PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava. V prípade, že záujemca požiada o vydanie súťažných podkladov spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie obsahu (napr. e-mailom, faxom), musí byť takáto žiadosť v lehote 3 dní doručená na uvedenú adresu aj v originálnej listinnej podobe. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané. Úhrada za súťažné podklady je stanovená vo výške 180 EUR. Uvedená suma musí byť uhradená a pripísaná na účet najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. V prípade úhrady bankovým prevodom, finančné prostriedky záujemca
zloží na účte vedenom v Tatra banke, a.s. č. účtu 2624735119/1100, (IBAN: SK93 1100 0000 0026 2473 5119).
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.04.2013 12:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 2 - Ochrana pred povodňami, Opatrenie 2.1 Ochrana pred povodňami, kód výzvy OPZP-PO2-11-1, Kód projektu ITMS: 24120110096, názov projektu: Protipovodňová ochrana ZB Solisko.
VI.3. Ďalšie informácie
1) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením žiadosti o účasť, dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, ako i spojené s predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
2) Žiadosť o účasť a doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti budú doručené osobne alebo poštou (doporučene) v zapečatenom obale s označením heslom "Užšia súťaž - žiadosť o účasť - neotvárať" a heslom "Protipovodňová ochrana ZB Solisko" v termíne na predkladanie žiadostí o účasť a kontaktné miesto uvedené v bode I.1. (Príloha A.III), t. j. PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava, 4.poschodie v pracovných dňoch pondelok až štvrtok, od 10.00 hod. - 14.00 hod.; posledný deň na predkladanie žiadostí o účasť od 10.00 hod. - 12.00 hod. Na vonkajšej strane obálky záujemca taktiež uvedie názov/obchodné meno a sídlo/adresu záujemcu (všetkých členov skupiny).
3) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou žiadosti o účasť aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
4) Súťažné podklady budú poskytnuté len záujemcom, ktorí splnia podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a ktorých verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky. Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je úhrada poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.3.3) tohto oznámenia. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch pondelok až štvrtok, od 10.00 do 14.00 hod.
5) Záujemca predloží jeden originál žiadosti o účasť a dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní a jednu tlačenú kópiu originálu.
6) Uchádzač predloží jeden originál ponuky, jednu tlačenú kópiu ponuky a súčasne na CD/DVD/USB nosiči elektronickú kópiu originálu ponuky vo formáte .pdf za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
7) Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými.
8) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
26.03.2013

Redakčné opravy

5751 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 73/2013
V oznámení 04703 - MUP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Čirč, Čirč 208, 065 42 Čirč zverejnenom vo VVO č. 062/2013 zo dňa 28.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť bod 4 Namiesto: 4. podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác Viď: Neuplatňuje sa. III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné) Namiesto: Pre bod 4: Záujemca musí preukázať, že disponuje strojným zariadením na realizáciu podzemnej tesniacej steny (ďalej PTS) vybavené zariadením na automatické zaznamenávanie parametrov zhotovovanej PTS (hĺbka PTS, spotreba injekčnej zmesi, tlak suspenzie). Uvedený merací systém musí byť certifikovaný v zmysle platných právnych predpisov v Slovenskej republike, resp. v krajine Európskej únie. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona overejnom obstarávaní: Technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má záujemca k dispozícii na uskutočnenie požadovaného predmetu zákazky. Účelom požiadavky na predloženie údajov o strojnom zariadení pre realizáciu PTS a jeho vybavenie certifikovaným zariadením na automatické zaznamenávanie parametrov zhotovovanej PTS (hĺbka PTS, spotreba injekčnej zmesi, tlak suspenzie) je zabezpečenie kvalitnej realizácie PTS technicky vhodným zariadením ako aj presného a spoľahlivého merania spotrebovaného materiálu a niektorých parametrov zhotovenej konštrukcie s cieľom účinnej kontroly kvality a kvantity realizovaných prác. Viď: Neuplatňuje sa. IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 18.04.2013 12:00 Viď: 29.04.2013 12:00
5984 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 75/2013
V oznámení 04703 - MUP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Čirč, Čirč 208, 065 42 Čirč zverejnenom vo VVO č. 062/2013 zo dňa 28.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Doplnený text: Pre bod 2: pôvodné znenie sa dopĺňa "Ak záujemca má uzatvorený hospodársky rok 2012, poslednými tromi hospodárskymi rokmi sa uplatňujú roky 2010, 2011, 2012. Ak záujemca nemá uzatvorený hospodársky rok 2012 (napr. z dôvodu podmienok národnej legislatívy, odkladu podania daňového priznania) poslednými tromi hospodárskymi rokmi sa uplatňujú roky 2009, 2010, 2011."

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Obec Čirč
ozkn-
Obec Čirč
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité