Oznámenie 4701 - MSP

Obsah

4701 - MSP
Vestník č. 62/2013 - 28.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Korunková
IČO: 00330574
Korunková 22 , 090 31 Kolbovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ICTUS s.r.o., Kláry Jarunkovej 2, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Šebová
Mobil: +421 905346087
Telefón: +421 484134462
Fax: +421 484134462
Email: akictus@ictus.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obeckorunkova.szm.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Preventívne opatrenia na ochranu pred povodňami - obec Korunková
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Korunková
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Realizácia preventívnych opatrení na ochranu pred povodňami, najmä úprava a revitalizácia toku Korunkovského potoka spojená s dosiahnutím potrebnej úrovne ochrany priľahlých území pred povodňami. Stavba je rozčlenená do jedného stavebného úseku: SO 01 Korunkovský potok r.km 0,850-1,596 (dĺžka 745 m) a Prítok r.km 0,912=0,000-0,020 (dĺžka 20 m). Navrhovaný prietok pre kapacitu potoka je možné uvažovať Q 100. Pre Korunkovský potok hodnota Q 100 = 35 m/s. Vzhľadom k obmedzeným priestorovým podmienkam stavby opevnenia brehov potoka, existujúcim mostným konštrukciám k rodinným domom križujúcim koryto potoka a zabezpečenie navrhnutého prietoku koryta je navrhnutých niekoľko priečnych profilov (5 priečnych profilov v závislosti na priestorových podmienkach). Úprava vodného toku bude vedená existujúcim korytom. Úprava potoka končí v r.km 1,595 stužujúcim prahom v dne koryta. V r.km 0,912 (za mostnou konštrukciou cez miestnu komunikáciu) bude opevnenie prítoku z východnej strany v celkovej dĺžke 20 m.
Bližší opis obsahuje PD. Ak sa vo výkaze výmer nachádzajú konkrétne výrobky alebo značka, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45246000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45246200-5, 45246400-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 884 910,2200 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 15
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z ERDF/KF a ŠR. Verejný obstarávateľ sa uchádza o NFP z fondov EÚ. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Lehota splatnosti faktúr bude max. 90 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, že ponuku do súťaže predloží skupina dodávateľov a ak jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ v zmysle § 91 ods. 3 vyhradil právo účasti len záujemcom, ktorý majú štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska. Výsledkom postupu verejného obstarávania bude zmluva o dielo na realizáciu uvedeného predmetu zákazky (ďalej len ZoD).
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. a) až h) uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2 písm. a) až f), resp. ods.4 a 5 zák. č.25/2006 Z. z., pričom za doklad podľa § 26 ods. 1 písm. f) /doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu/ sa považuje výpis z ORSR alebo ZRSR. S uvedeným dokladom predloží uchádzač aj doklad preukazujúci priznania štatútu chránenej dielne alebo chráneného pracoviska v predmete obstarávania uskutočňovanie stavieb a ich zmien (vydaný príslušným Úradom práce, sociálnych vecí a rodiny). Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17.02.2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží: a) platné potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, b) potvrdenie úradu nie staršie ako 3 mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, c) čestné vyhlásenie, že nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého uchádzača osobitne. Odôvodnenie: Podmienky vyplývajú z kogentných ustanovení zákona a podporí sa sociálny rozmer zamestnania ŤZP ľudí.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené: a) v § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. Tieto preukazuje vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, b) v § 27 ods. 1 písm. d) zák. č. 25/2006 Z. z. Tieto preukazuje prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky (2010-2012), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, na samostatnom liste formou čestného vyhlásenia podpísaného štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
ad a) Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, nie je v nepovolenom debete a jeho bežný účet nebol v roku 2012 predmetom exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia. ad b) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať čestným vyhlásením výšku celkového obratu za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, t.j. roky 2010-2012, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v kumulatívnej hodnote minimálne 1.200.000,00 Eur bez DPH. V prípade, že cena uskutočnených prác je v inej mene ako Euro, uchádzač vykoná prepočet na menu Euro a to podľa kurzového lístka k 31.12. roku, v ktorom boli realizované uskutočnené stavebné práce. K prehľadu /vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (2010-2012), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedené doklady za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené: a) v § 28 ods.1 písm. b). Tieto preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (v eurách bez DPH). Zoznam doplní potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol tento verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. V prípade vlastného vyhlásenia uchádzača, keď zo strany odberateľa nie je možné objektívne zabezpečiť toto potvrdenie, uchádzač preukáže /zdôvodní/ objektívnu nemožnosť získať potvrdenie od konkrétneho odberateľa. b) v 28 ods. 1 písm. g). Tieto preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
ad a) V zozname stavebných prác uchádzač uvedie: názov (obchodné meno) a sídlo investora (objednávateľa), názov stavby, charakteristiku stavby (stručný opis), objem celého diela, termín začatia a ukončenia výstavby , meno, tel. číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby investora, u ktorej je možné overiť uvedené informácie. V prípade, ak záujemca predkladá v zozname stavebných prác uskutočnené práce v inej mene ako je €, v prehľade uvedie okrem sumy v pôvodnej mene aj sumu v €, ktorú stanoví kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia. Zoznam stavebných prác musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. ad b) Uchádzač predloží fotokópiu osvedčenia na výkon stavbyvedúceho, vydaného v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch, pričom túto fotokópiu osvedčenia stavbyvedúci opatrí okrúhlou pečiatkou a svojim podpisom. Odôvodnenie: verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu realizovaných zákaziek za predchádzajúcich 5 rokov a potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení ich uskutočnenia z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou stavebných prác. Preukázanie úspešnej realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013 - 1 VS
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.04.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
25.04.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.04.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
ICTUS, s.r.o., Kláry Jarunkovej 2, 974 01 Banská Bystrica
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na tomto otváraní obálok s ponukami bude otvorená časť ponuky označená ako Ostatné. Toto otváranie ponúk je neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako Kritéria bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 2: Ochrana pred povodňami, Operačný cieľ 2.1: Preventívne opatrenia na ochranu pred povodňami
VI.3. Ďalšie informácie
VI.3.1. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.3.2. V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov tovarov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu, ak bude ponuka skupiny dodávateľov tovarov prijatá, sa zaväzujú vytvoriť právne vzťahy pred podpisom zmluvy. VI.3.3. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, e-mailom na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa. Na žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov po uplynutí lehoty určenej na jej podanie verejný obstarávateľ nebude prihliadať a súťažné podklady záujemcovi neposkytne. VI.3.4. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu III.2 tohto oznámenia musia byť predložené v slovenskom jazyku. V prípade, že uchádzač má sídlo podnikania mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne tieto doklady musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. VI.3.5. Všetky doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu III.2 tohto oznámenia musia byť predložené v origináli alebo overenej kópii. Doklady a dokumenty vyhotovené uchádzačom, ktoré tvoria ponuku alebo sú jej súčasťou, musia byť podpísané oprávnenou osobou uchádzača v zmysle dokladu o oprávnení podnikať, alebo môžu byť podpísané zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Vtedy je potrebné, aby v doručenej ponuke /alebo k náležiacej súčasti/ bol predložený aj originál alebo úradne overená fotokópia dokladu, ktorý oprávňuje zástupcu uchádzača k takémuto úkonu. VI.3.6. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej forme, každú na samostatnom CD. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta. VI.3.7. Podľa § 32 ods. 8 zákona možno splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
25.03.2013

Redakčné opravy

5164 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 66/2013
V oznámení 04701 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Korunková, Korunková 22, 090 31 Kolbovce zverejnenom vo VVO č. 062/2013 zo dňa 28.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia Namiesto: Nie Viď: Áno Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 platného znenia zákona 25/2006. Pokyny na realizáciu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
5679 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2013
V oznámení 04701 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Korunková, Korunková 22, 090 31 Kolbovce zverejnenom vo VVO č. 062/2013 zo dňa 28.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia Namiesto: Predmet zákazky sa bude financovať z ERDF/KF a ŠR. Verejný obstarávateľ sa uchádza o NFP z fondov EÚ. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Lehota splatnosti faktúr bude max. 90 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Viď: Predmet zákazky sa bude financovať z ERDF/KF a ŠR. Verejný obstarávateľ sa uchádza o NFP z fondov EÚ. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Lehota splatnosti faktúr bude max. 60 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité