Oznámenie 4694 - MST

Obsah

4694 - MST
Vestník č. 62/2013 - 28.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 974 01 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Tomáš Klibáni
Mobil: +421 908911329
Telefón: +421 484144223
Email: klibani@sqm.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Samospráva
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Rekonštrukcia a modernizácia DD a DSS Žiar nad Hronom - Interiérový nábytok a vybavenie lôžok
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: DD a DSS Žiar nad Hronom
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup, dodávka a montáž interiérového nábytku a vybavenia lôžok. Podrobnejší opis je uvedený pri jednotlivých častiach zákazky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39143112-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celkovo bude obstarané 50 ks opatrovateľských lôžok, 70 ks obyčajných lôžok, 120 ks nočných stolíkov, 97 kusov konferenčných stolíkov, 100 ks jedálenských stolov, 300 ks stoličiek, 150 ks šatníkových skríň a komôd, V rámci druhej časti bude obstarané 75 ks antidekubitných matracov, 75 ks obyčajných matracov, 150 ks posteľného prádla.
Hodnota 238 866,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Interiérový nábytok
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom tejto časti je dodávka a montáž interiérového nábytku pre zrekonštruovaný DD a DSS Žiar nad Hronom. Jedná sa hlavne o dodávku lôžok, polohovateľných lôžok, nočných stolíkov, jedálenských stolov, skríň, komôd, sedacích súprav a šatníkových skríň. Podrobný opis zákazky bude súčasťou súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39143112-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39516110-6, 39512500-9, 39512400-8, 39512200-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Konkrétne množstvá budú uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 190 966,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 5
Časť: 2
NÁZOV
Vybavenie lôžok
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom tejto časti je dodávka vybavenia lôžok vrátane matracov, posteľného prádla a posteľných súprav. Podrobný opis bude súčasťou súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39143000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39143110-0, 39112000-0, 39113100-8, 39141300-5, 39143210-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Konkrétne množstvá budú uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 47 900,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 5
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 9 000 EUR (slovom: deväťtisíc
EUR) spôsobom uvedeným v § 36 zák. č. 25/2006 . z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých
zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o VO). Zábezpeka bude požadovaná len vo vzťahu k časti
č. 1. Podrobné podmienky zloženia zábezpeky budú súčasťou súťažných podkladov.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných zdrojov a z prostriedkov Regionálneho operačného programu, Infraštruktúra sociálnych služieb, sociálnoprávnej ochrany a sociálnej kurately.Verejný obstarávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Platby sa budú bezhotovostným platobným stykom na základe vystavených faktúr. Lehota splatnosti faktúr bude 30 dní.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť právne vzťahy tak, aby bolo
zabezpečené riadne plnenie zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje, aké právne vzťahy od skupiny
dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Z hľadiska priehľadnosti vzťahov
a prípadného vymáhania záväzkov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby zvolený právny vzťah obsahoval
splnomocnenie jedného z účastníkov na zastupovanie ostatných účastníkov pri dosahovaní dojednaného účelu
právneho zväzku a na právnych úkonov a aby v nej bolo určené spoločné meno, pod ktorým bude skupina
vystupovať.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude kúpna zmluva(ďalej len Zmluva) na každú z častí zvlášť. K podpisu zmluvy dôjde najskôr po kontrole procesu verejného obstarávanie poskytovateľom NFP. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Verejný obstarávateľ
bude od úspešného uchádzača požadovať pred samotným dodaním tovarov príslušné certifikáty prípadne
vyhlásenia o zhode dodávaných tovarov, návody na použitie v slovenskom jazyku, informácie o podmienkach
skladovania, ak nie sú obsahom jednotlivých balení tovarov.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o VO") predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v originály alebo osvedčenej kópii. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením týchto originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií: 1.1 výpis (výpisy) z registra trestov nie starší (staršie) ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým preukazuje že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia,zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. 1.2 potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, 1.3 potvrdenia Sociálnej poisťovne a Zdravotnej poisťovne/poisťovní nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že záujemca nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.4 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.5 aktuálny doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, 1.6 potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie, nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní; 1.7 Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie môže doklady preukazujúce jeho osobné postavenie, podľa bodov 1.1 až 1.6 nahradiť predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. V tomto prípade uchádzač predloží originál alebo osvedčenú kópiu platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov (§ 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní). Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, predloží: a) platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, b) potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a c) čestné vyhlásenie, že nie je osobou, podľa § 26 ods. 1 písm. h) bod 1., 2., 3 zákona o verejnom obstarávaní (bod 1.6.). 1.8 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky predloží doklady požadované v bodoch 1.1 až 1.6. Ak krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1 až 1.6, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.9 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.10 Okrem vyššie uvedeného je podmienkou účasti aj to, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 1.11 Splnenie podmienky účasti môže záujemca preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a)podľa § 27, ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo
zahraničnej banky (v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii tohto dokumentu, nie starším ako 3
mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk), v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet; v
predmetnom vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že uchádzač v rokoch 2011, 2012 nebol a ani v súčasnosti (ku dňu vydania potvrdenia) nie je v nepovolenom debete, že uchádzač je schopný plniť svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, že účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Uchádzač preukazuje uvedenú podmienku vo vzťahu k obidvom častiam zákazky spoločne. b) podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní záväzným prísľubom banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutie úveru na realizáciu zákazky minimálne vo výške 100 000,- EUR. Uchádzač preukazuje túto podmienku účasti len vo vzťahu k časti č. 1. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad (ekvivalent), ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods. 2 zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k bodu a) Dôkazový prostriedok k tomuto bodu: kladné vyjadrenie banky podľa tohto bodu. Zároveň uchádzač pripojí čestné vyhlásenie, že v ďalších bankách ako v banke (bankách), ktorá podľa tohto bodu vydala potvrdenie, uchádzač nemá otvorený resp. vedený účet alebo iné záväzky.
k bodu b) Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu záväzného prísľubu banky o poskytnutí úveru. Uchádzač môže uvedený doklad nahradiť výpisom z účtu nie starším ako 2 týždne odo dňa predkladania ponúk, z ktorého musí byť zrejmé, že disponuje peňažnými prostriedkami v požadovanej výške.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO zoznam zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (k časti 1 dodávky interiérového nábytku, k časti 2 dodávky matracov alebo posteľného príslušenstva) zrealizovaných za posledné tri roky odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Uvedené preukáže prostredníctvom potvrdení (referencií) zo strany odberateľa v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO. V potvrdení sa vyžaduje opis predmetu zákazky v rozsahu, aby bolo možné posúdiť, že sa jednalo o dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. V potvrdení sa vyžaduje opis predmetu zákazky v rozsahu, aby bolo možné posúdiť, že sa jednalo o dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie uvedeného potvrdenia z dôvodu uistenia sa, že uchádzač má skúsenosti s dodávkou obdobných tovarov ako je predmet zákazky. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Na preukázanie technickej spôsobilosti môže uchádzač využiť kapacity inej osoby podľa § 28, ods. 2 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Požaduje sa predložiť zoznam zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru v hodnote spolu, k časti 1 - 190 000,- EUR bez DPH a k časti 2 - 50 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o
verejnom obstarávaní na zostavenie poradia tých ponúk, ktoré boli vyhodnotené v rámci prvotného úvodného
vyhodnotenia. E - aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom verejnej dátovej siete Internet.
Ďalšie informácie o elektronickej aukcií, podmienky pre vykonanie elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných
podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 05.04.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.05.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.05.2013 10:30
Miesto: Miesto: SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica. Dátum a čas uvedený v bode IV.3.8 je dátum a čas otvárania časti ponuky označenej ako "Ostatné". Účasť uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk sa na otváraní ponúk neumožňuje. Verejný obstarávateľ zostavenie poradia ponúk, po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk zrealizuje automatizovaným vyhodnotením - elektronickou aukciou. Pri elektronickej aukcii je otváranie ponúk podľa § 41 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálneho operačného programu, Infraštruktúra sociálnych služieb, sociálnoprávnej ochrany a sociálnej kurately.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná , bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 3. Uchádzač v ponuke ocení určené položky podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Akákoľvek zmena položiek je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku. 4. Súťažné podklady si možno prevziať aj osobne po dohode s kontaktnou osobou počas pracovných dní v čase od 08.00 do 16.00 h. Prestávka na obed 11:00 - 12.00 hod. Kontaktná osoba Ing. Tomáš Klibáni, mobil: +421 0908 911 329, e mail: klibani@sqm.sk. 5. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 6. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné doručiť na adresu: SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a e-mail. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Žiadosť o súťažné podklady možno podať aj telefonicky. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. 7. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom. Prevod zna EUR v prípade zahraničných uchádzačov kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. 8. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uchádzačov vo verejnej súťaži so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyk. 9. Verejný obstarávateľ požaduje dodať aj kópiu ponuky na elektronickom nosiči. Ak uchádzač kópiu ponuky nepredloží na elektronickom nosiči, verejný obstarávateľ to bude považovať za formálny nedostatok, ktorý nemá vplyv na kvalitu ponuky. 10. Dokumenty vyhotovené uchádzačom, ktoré tvoria ponuku, musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu alebo môžu byť podpísané zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 11. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka vrátane návrhu zmluvných podmienok, musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa zmluvné podmienky v návrhu zmluvy budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo ak najnižšia cenová ponuka prekročí predpokladané finančné prostriedky verejného obstarávateľa. 13. Verejný obstarávateľ v zmysle §20 zákona o verejnom obstarávaní informuje záujemcov, že informácie, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol a označil ako dôverné resp. že sú predmetom ich obchodného tajomstva, zachová mlčanlivosť. Tým však nie sú dotknuté ustanovenia týkajúce sa oznámenia o výsledku verejného obstarávania, komisie, otvárania ponúk, ustanovenia podľa §49 ods. 5 a povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (§47a Občianskeho zákonníka). 14. Doplňujúce informácie týkajúce sa bodu IV.3.8.) tohto oznámenia: Podmienky na otváranie obálok s ponukami - osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami.: Nakoľko verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk, otváranie ponúk bude v súlade § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 15. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité