Oznámenie 4789 - MSS

Obsah

4789 - MSS
Vestník č. 63/2013 - 29.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Mesto Malacky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304913
Radlinského 1, 901 01 Malacky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Malacky, Mestský úrad Malacky, Radlinského 2751/1
Kontaktná osoba: Mgr. Anna Kubinová
Telefón: +421 347966179
Fax: +421 347966151
Email: anna.kubinova@malacky.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.malacky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Miestna samospráva
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie stravovania zamestnancov mesta Malacky formou stravovacích poukážok.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Mesto Malacky, Mestský úrad v Malackách
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je odplatné zabezpečovanie poskytnutia služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok v požadovanej nominálnej hodnote 3,30 EUR, pre zamestnancov Mesta Malacky, podávaním teplého jedla (polievka + hlavné jedlo, vrátane nealkoholického nápoja) v zmluvných stravovacích zariadeniach uchádzača. Predpokladané začatie plnenia zmluvy - september 2013. Predpokladaný rozsah zákazky - cca 102 750 ks stravovacích poukážok počas 36 mesiacov (trvania zmluvy). Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok v rozsahu cca 102 750 ks, v nominálnej hodnote 3,30 EUR, počas 36 mesiacov platnosti a účinnosti komisionárskej zmluvy.
Hodnota/Od: 339 075,0000 Do: 351 280,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ od uchádzačov požaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky vo výške 10 000,- EUR (slovom desaťtisíc EUR).Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky. Podrobné informácie o zložení zábezpeky, vrátenia a uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
1. V prípade, že je uchádzačom skupina, je takýto uchádzač povinný v ponuke predložiť vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou; plná moc bude podpísaná všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu k dátumu predloženia ponúk. V prípade, ak sa úspešným uchádzačom stane uchádzač, ktorý je skupinou, verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy vyžaduje, aby táto skupina z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi, vzniknuté pri dodávke predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač pri podpise zmluvy bude predkladať "Zoznam zmluvných stravovacích zariadení", s ktorými má uzatvorený zmluvný vzťah o poskytovaní stravovania na území mesta Malacky, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy ako "Príloha č. 1". Zmluvné stravovacie zariadenia zahrnuté uchádzačom do zoznamu budú zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa, uvedeným v súťažných podkladoch v časti "C- Opis predmetu zákazky". Zoznam zmluvných stravovacích zariadení môže uchádzač spracovať do vzoru "Príloha č. 6 súťažných podkladov". Zoznam môže mať aj iný formát, musí však obsahovať údaje požadované verejným obstarávateľom.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 1.1 Výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin: korupcie; poškodzovania finančných záujmov Európskej únie; legalizácie príjmu z trestnej činnosti; založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny; založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny; terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme; ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.1.1.1. fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača),1.2 Potvrdenie (potvrdenia) príslušného súdu, že voči uchádzačovi nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Predložené potvrdenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.1.3 Potvrdenie Sociálnej poisťovne, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.1.4 Potvrdenie (potvrdenia) zdravotnej poisťovne/ (zdravotných poisťovní), v ktorej (ktorých) je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.1.5 Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.1.6 Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.1.6.1 živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), alebo1.6.2 výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),1.6.3 iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov napr.: doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou.
1.7 Potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie, nie staršie ako tri mesiace a čestným vyhlásením uchádzača, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. 1. 8 Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, preukazuje verejný obstarávateľ.1.8.1 Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona, plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. 1.8.2 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie: a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu.1.8.3 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
1.9 Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 až 1.7 nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie, ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý Úrad pre verejné obstarávanie vedie.1.9.1 Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží -platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov alebo úradne osvedčenú kópiu platného potvrdenia, - potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní podľa bodu 1. 7,- čestné vyhlásenie podľa bodu 1.7.
1.10 V zmysle § 26 ods. 4 zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1 až 1.7 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.11 V zmysle § 26 ods. 5 zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní, ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho uchádzač nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača..
1.12 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa bodu 1. 6 (t.j. podľa § 26 ods. 1 písm. f)) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia, uvedené v § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 2.1 Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky/ bánk alebo zahraničnej banky/ bánk, v ktorej má uchádzač vedený/é účet/účty, o schopnosti plniť svoje finančné záväzky. 2.2 Čestné vyhlásenie uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. 2.3 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. 2.4 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Vyjadrenie banky/bánk slúži na overenie solventnosti uchádzača a jeho schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1 Vo vyjadrení banky/ zahraničnej banky musí byť uvedená informácia o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača za obdobie posledných troch rokov (2012, 2011, 2010) alebo za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti, ak uchádzač podniká kratšie ako stanovené obdobie. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklad bude predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie.
2.2 Čestné vyhlásenie (podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia) nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklad musí obsahovať dátum čestného vyhlásenia, aby verejný obstarávateľ mohol overiť aktuálnosť predloženého dokladu. Doklad bude predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, uvedené v § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 3.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010,2011,2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z. z, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona č. 25/ 2006, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. 3.2 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. 3.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky majú preukázať skutočnosť, že uchádzač je z hľadiska svojej technickej spôsobilosti schopný riadne plniť predmetnú zákazku vzhľadom na predpokladané objemy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
* Zoznamom poskytnutých služieb a priloženými dôkazmi o plnení (referencie), uchádzač musí preukázať, že v uvedenom referenčnom období (2010,2011,2012) poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t.j. zabezpečovanie stravovania na základe akceptovania stravných poukážok uchádzača), ktorých finančný objem bol spolu za uvedené referenčné obdobie min. 350 000,- EUR bez DPH. * V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie minimálne tieto údaje: - obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa, - zmluvné obdobie (čas realizácie poskytovaných služieb) od (termín začatia) / do (termín ukončenia), - zmluvnú cenu uvedenú v € bez DPH (vyčíslenie za referenčné obdobie rokov 2010,2011,2012). * Predložené referencie (dôkaz o plnení) musia obsahovať minimálne tieto údaje: - obchodný názov dodávateľa, - obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa, zmluvné obdobie (čas realizácie poskytovaných služieb) od (termín začatia v tvare MM.RRRR) / do (termín ukončenia v tvare MM.RRRR), - zmluvnú cenu uvedenú v € bez DPH (vyčíslenie za referenčné obdobie rokov 2010,2011,2012), - meno a priezvisko, tel. kontakt a funkciu zodpovednej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť si potvrdené referencie, - hodnotenie odberateľa na plnenia obchodných podmienok, - dátum potvrdenia dôkazu o plnení; podpis osoby, ktorá koná za odberateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u uvedených odberateľov. * Z dôvodov zabezpečenia princípov verejného obstarávania, verejný obstarávateľ, v prípade nahradenia dôkazu o plnení vyhlásením uchádzača o poskytnutí služby, požaduje predloženie dôkazov, v ktorých uchádzač preukáže nemožnosť získať referencie (dôkaz o plnení) od odberateľa. * Zoznam poskytnutých služieb bude predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie, podpísaný oprávnenou osobou uchádzača (t.j. štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia). * Referencie (dokaz o plnení) budú predložené formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie. Uchádzač môže spracovať referenciu podľa vzoru "Príloha č. 4" súťažných podkladov. Referencia môže mať aj iný formát, musí však obsahovať požadované údaje.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii, ktoré bude uchádzačom odoslaná elektronicky (na nimi určené emailové adresy) verejný obstarávateľ uchádzačom oznámi dátum a čas e-aukcie so súčasným umožnením vstupu do virtuálnej aukčnej siene. Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie bude celková zmluvná cena za dodanie celého predmetu zákazky vyjadrená v EUR vrátane DPH (zaokrúhlená na 2 desatinné miesta). Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh elektronickej aukcie sú uložené na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title. Zúčastneným uchádzačom odporúčame podrobne si preštudovať pravidlá elektronickej aukcie, prípadne oboznámiť sa s priebehom aukcie aj prostredníctvom inštruktážneho videa umiestneného na uvedenej adrese. Zúčastneným uchádzačom odporúčame skontrolovať pred začiatkom aukcie, či ich použité technické zariadenia a pripojenia spĺňajú požadované technické podmienky:-počítač s operačným systémom Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7,-rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600,-pripojenie na internet,-internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, alebo MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie,-internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom,-povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies,- nainštalovaný Adobe Reader X. a vyššia verzia pre prácu s dokumentami. Podmienky a ďalšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sa nachádzajú v súťažných pokladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.04.2013 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.05.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 01.10.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.05.2013 10:00
Miesto: Termín otvárania ponúk sa vzťahuje na otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné". Otváranie časti "Ostatné" je v súlade s § 41 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie časti ponuky, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené verejný obstarávateľ odošle oznámenie, v ktorom uvedie miesto, dátum a hodinu otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá". Medzi odoslaním tohto oznámenia a otváraním časti ponúk označených ako "Kritériá" bude min. päť pracovných dní. Otváranie časti ponúk "Kritéria" sa uskutoční v súlade s ustanovením § 43 ods. 3 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní ako neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Záujemci predkladajú písomné žiadosti poštou alebo osobne do 19. 04. 2013 do 14. 00 hod. Pri vyžiadaní súťažných podkladov faxom, prípadne elektronickou poštou záujemca musí potvrdiť žiadosť aj písomnou formou listinnou v originálnom vyhotovení (poštou, osobne) k dátumu do 19. 04. 2013. Za včas doručenú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov v prípade zaslania žiadosti poštou sa bude považovať žiadosť v deň doručenia verejnému obstarávateľovi, nie deň podania žiadosti na poštovú prepravu záujemcom. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov, verejný obstarávateľ ich poskytne v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 12.00 hod, po predchádzajúcom telefonickom dohovore s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Žiadosť o súťažné podklady bude obsahovať obchodné meno, sídlo záujemcu, poštovú adresu záujemcu, telefonický a elektronický kontakt na kontaktnú osobu záujemcu. 2.) Záujemca môže požiadať v prípade potreby o vysvetlenie súťažných podkladov na adrese verejného obstarávateľa v písomnej forme (listinnej podobe) najneskôr do 03. 05. 2013 do 14, 00 hod., pričom táto požiadavka musí byť najneskôr v tejto lehote doručená v podateľni verejného obstarávateľa. 3.) Splnenie podmienok účasti možno v zmysle § 32 ods. 8 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie (podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia) spolu s osvedčením o pravosti podpisu bude v ponuke uchádzača predložené formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie. Čestné vyhlásenie môže uchádzač predložiť podľa vzoru "Príloha č. 5" súťažných podkladov. Čestné vyhlásenie môže mať aj iný formát, z predloženého čestného prehlásenia musí však byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom ku dňu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ v súlade s § 44 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní vyzve úspešného uchádzača, ktorý preukázal splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona, aby doručil verejnému obstarávateľovi doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, formou a spôsobom podľa podmienok uvedených v časti "F - Podmienky účasti uchádzača" súťažných podkladov a v súlade s predloženým čestným vyhlásením uchádzača, v termíne do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak v prípade podľa § 32 ods. 8 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní, uchádzač nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom, alebo predloží doklady, ktoré sú v rozpore s údajmi, uvedenými v čestnom vyhlásení alebo ak neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona. 4.) Kritériom na hodnotenie ponúk je celková zmluvná cena za dodanie celého predmetu zákazky. V prípade rovnosti ponúk medzi dvomi alebo viacerými uchádzačmi, po úvodnom vyhodnotení ponúk (dosiahnutí rovnakého poradia), verejný obstarávateľ použije pomocné kritérium hodnotenia. Rozhodujúca pri určení poradia medzi týmito dvomi, resp. viacerými uchádzačmi bude lehota dodania stravovacích poukážok na adresu verejného obstarávateľa v hodinách (vyjadrená s max. rozlíšením po 1 hodine, napr. 48 hod.), od prevzatia mesačnej objednávky. Hodnota návrhu pomocného kritéria - lehota dodania stravovacích poukážok, musí byť min. 24 hodín a max. 120 hodín od prevzatia mesačnej objednávky. Akákoľvek ponuka presahujúca svojou hodnotou 120 hodín, bude verejným obstarávateľom považovaná za neregulárnu a neprijateľnú. Uchádzač môže navrhnúť lehotu dodania aj v hodnote nižšej ako 24 hodín, bude v tom prípade ale do hodnotenia zaradená ako hodnota 24 hodín. Pomocné kritérium sa bude vyhodnocovať iba v prípade rovnosti návrhov na plnenie kritéria na hodnotenie ponúk. Pomocné kritérium hodnotenia ponúk nebude predmetom elektronickej aukcie, verejný obstarávateľ ho použije len v prípade rovnosti ponúk (medzi dvomi, resp. viacerými uchádzačmi) pre stanovenie úspešnosti pred elektronickou aukciou.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.03.2013

Redakčné opravy

5315 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 68/2013
V oznámení 4789 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Radlinského 1, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 063/2013 zo dňa 29.03.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky (ak je to uplatniteľné) Namiesto: Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam: Áno. Opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač pri podpise zmluvy bude predkladať "Zoznam zmluvných stravovacích zariadení", s ktorými má uzatvorený zmluvný vzťah o poskytovaní stravovania na území mesta Malacky, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy ako "Príloha č. 1". Zmluvné stravovacie zariadenia zahrnuté uchádzačom do zoznamu budú zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa, uvedeným v súťažných podkladoch v časti "C- Opis predmetu zákazky". Zoznam zmluvných stravovacích zariadení môže uchádzač spracovať do vzoru "Príloha č. 6 súťažných podkladov". Zoznam môže mať aj iný formát, musí však obsahovať údaje požadované verejným obstarávateľom. Viď: Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam: Áno. Opis osobitných podmienok: Ďalšie požadované doklady a dokumenty, ktoré uchádzač predloží vo svojej ponuke formou originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: Zoznam zmluvných stravovacích zariadení (platný ku dňu predkladania ponúk) na území mesta Malacky, s ktorými má uchádzač uzatvorený zmluvný vzťah o poskytovaní stravovania a ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Zmluvné stravovacie zariadenia zahrnuté uchádzačom do zoznamu budú zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa, uvedeným v súťažných podkladoch v časti "C Opis predmetu zákazky". Zoznam zmluvných stravovacích zariadení môže uchádzač spracovať do vzoru "Príloha č. 6 súťažných podkladov". Zoznam môže mať aj iný formát, musí však obsahovať údaje požadované verejným obstarávateľom. Uchádzač predloží zoznam ako originál, alebo úradne osvedčenú kópiu, opatrený podpisom štatutárneho zástupcu, alebo osoby poverenej konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité