Oznámenie 4792 - MSP

Obsah

4792 - MSP
Vestník č. 63/2013 - 29.03.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 826 19 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská správa ciest , Miletičova 19 82619 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Obrtál Dušan
Telefón: +421 250255316
Fax: +421 255567974
Email: dusan.obrtal@ssc.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.ssc.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://ww.ssc.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Štátna rozpočtová organizácia
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Investičná výstavba, správa a údržba ciest I. triedy
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy v správe SSC - 2013
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Cesty I. triedy na území SR
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy, ktoré sú v správe IVSC Bratislava, IVSC B. Bystrica, IVSC Žilina a IVSC Košice.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233221-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 4
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
- Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,125m 10 247 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,250m 16 173 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, plošné znaky 459 628 m2 - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy, - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky - spolu -25 516 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu -17 901 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu -6 500 m2 - Odstránenie nefunkčného VDZ spolu - 7 130 m2 - Predznačenie vodiacich a deliacich čiar - 103,7 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, reflexná úprava, čiara š. 0,150m -1 218 km - Aplikácia predformovanej pásky retroreflexnej, odtieň biely, žltý, oranžový - spolu -3 400 m2
Hodnota 25 000 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy v správe SSC - 2013 - IVSC Bratislava
1) STRUČNÝ OPIS
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy v správe SSC- IVSC Bratislava
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233221-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
- Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,125m 2 328 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,250m 4 107 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, plošné znaky 126 168 m2 - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy, - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky - spolu -1 900 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu -0 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu -2 900 m2 - Odstránenie nefunkčného VDZ spolu - 2 500 m2 - Predznačenie vodiacich a deliacich čiar - 5,7 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, reflexná úprava, čiara š. 0,150m -622 km - Aplikácia predformovanej pásky retroreflexnej, odtieň biely, žltý, oranžový - spolu -3 300 m2
Hodnota 6 700 000,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy v správe SSC - 2013 - IVSC Banská Bystrica
1) STRUČNÝ OPIS
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy v správe SSC - IVSC Banská Bystrica
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233221-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
- Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,125m 1 992 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,250m 1 876 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, plošné znaky 33 420 m2 - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy, - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky - spolu 0 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu 3 600 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu 900 m2 - Odstránenie nefunkčného VDZ spolu - 750 m2 - Predznačenie vodiacich a deliacich čiar - 78 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, reflexná úprava, čiara š. 0,150m - 0 km - Aplikácia predformovanej pásky retroreflexnej, odtieň biely, žltý, oranžový - spolu - 0 m2
Hodnota 4 300 000,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy v správe SSC - 2013 - IVSC Žilina
1) STRUČNÝ OPIS
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy v správe SSC - IVSC Žilina
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233221-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
- Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,125m 2 445 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,250m 4 295 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, plošné znaky 130 000 m2 - Aaplikácia jednozložkovou farbou, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy, - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky - spolu -3 000 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu -10 000 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu - 1 000 m2 - Odstránenie nefunkčného VDZ spolu - 1 000 m2 - Predznačenie vodiacich a deliacich čiar - 10 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, reflexná úprava, čiara š. 0,150m -596 km - Aplikácia predformovanej pásky retroreflexnej, odtieň biely, žltý, oranžový - spolu -100 m2
Hodnota 6 200 000,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy v správe SSC - 2013 - IVSC Košice
1) STRUČNÝ OPIS
Obnova vodorovného dopravného značenia na cestách I. triedy v správe SSC - IVSC Košice
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233221-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
- Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,125m 3 482 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, čiara šírky 0,250m 5 895 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy, plošné znaky 170 040 m2 - Aaplikácia jednozložkovou farbou, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy, - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky - spolu -20 616 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň biely, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu -4 301 m2 - Aplikácia dvojzložkovou zmesou /studený plast/, odtieň žltý, červený, vrátane reflexnej úpravy - čiara š. 0,125m; - čiara š. 0,250m; plošné znaky spolu - 1 700 m2 - Odstránenie nefunkčného VDZ spolu - 2 880 m2 - Predznačenie vodiacich a deliacich čiar - 10 km - Aplikácia jednozložkovou farbou, odtieň biely, reflexná úprava, čiara š. 0,150m -0 km - Aplikácia predformovanej pásky retroreflexnej, odtieň biely, žltý, oranžový - spolu -0 m2
Hodnota 7 800 000,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
300 000 EUR. Podmienky zloženia a uvoľnenia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch v zmysle § 36 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štátnych prostriedkov pridelených do rozpočtu SSC z Ministerstva diopravy, pôšt a telekomunikácií SR. Čiastkové faktúry v zmysle súťažných podkladov. Preddavok sa neposkytuje. Splatnosť faktúry bude 30 dní od dátumu prijatia do podateľne objednávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ požaduje od skupiny dodávateľov pred uzatvorením zmluvy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie takých právnych vzťahov, ktorými budú členovia skupiny dodávateľov zaviazaní na plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 26 ods. 1) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. 3 a 4 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti uchádzač, ako aj verejný obstarávateľ zohľadní § 26 ods. 5,6,7. Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčených kópiách a nesmú byť staršie (dátum vyhotovenia dokladu) ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Výnimkou z požiadavky, aby doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní neboli staršie ako 3 mesiace, je doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý môže byť predložený aj so starším dátumom vyhotovenia dokladu. Splnenie podmienky § 26, písm. h) zák. 25/2006 Z.z. verejný obstarávateľ požaduje preukázať potvrdením úradu, nie starším ako 3 mesiace a čestným vyhlásením. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia ÚVO o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne (podľa § 31 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienky § 26, písm. h) zák. 25/2006 Z.z. verejný obstarávateľ požaduje preukázať potvrdením úradu, nie starším ako 3 mesiace a čestným vyhlásením. Doklady uchádzačov so sídlom mimo územia SR musia byť predložené v pôvodnom jazyku a úradne overený preklad do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť : a): § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. - vyjadrenie banky (bánk) v ktorej má uchádzač vedené finančné účty o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača za posledné tri roky (2010, 2011, 2012), t.j. banka vyhlási, že uchádzač za posledné tri roky (2010, 2011, 2012) nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie. Výpis z účtu nenahrádza vyjadrenie banky. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo bánk v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčených kópiách, podpísané oprávneným zástupcom banky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Ďalej uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedený účet/účty v inej/iných banke/bankách ako v tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie podľa vyššie uvedenej požiadavky. b) § 27, ods. 1 písm. d) zák. č. 25/2006 Z. z. - prehľad o dosiahnutom ročnom obrate v stavebných prácach za predchádzajúce tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012), za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzača. Uchádzač túto podmienku preukazuje na samostatnom liste čestným vyhlásením podpísaným oprávneným zástupcom uchádzača. Uchádzač predloží výšky ročných obratov s uvedením prehľadu za jednotlivé roky 2010, 2011, 2012 a celkový súčet v EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ požaduje , aby uchádzač predložil vyhlásenie o výške obratu, ktorý sa viaže na činnosť, ktorá je rovnaká alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky za roky 2010 až 2012. Podmienkou účasti je výška obratu, vo výške minimálne 9 000 000,00 EUR bez DPH za roky 2010, 2011, 2012 spolu. Ak je prevádzkovanie činnosti kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovanej činnosti musí byť minimálne vo výške 9 mil. EUR bez DPH. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods.6 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: a.) Verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a skúma jeho finančnú stabilitu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, lehotu splatnosti faktúr, dĺžku trvania zákazky z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania. b.) Požiadavka predložiť prehľad o dosiahnutom ročnom obrate v realizácii stavebných prác za predchádzajúce tri hospodárske roky umožní verejnému obstarávateľovi získať informácie o možnostiach uchádzača za sledované obdobie. Požiadavka na ročnú minimálnu úroveň obratu v uskutočňovaní stavebných prác súvisí s posúdením schopnosti uchádzača uskutočniť stavebné práce v rozsahu predmetu zákazky vo vyhlásenej verejnej súťaži, ktorý si plní všetky svoje záväzky riadne a včas. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančnej a ekonomickej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006Z.z. spoločne. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží doklad preukazujúci, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť nasledovné doklady : a): § 28 ods. 1 písm. b) zák. č. 25/2006 Z. z. - zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (VDZ) , ktoré uchádzač realizoval na cestách I,II,III. triedy, rýchlostných komunikáciách, diaľniciach, miestnych a mestských komunikáciách ), uskutočnených uchádzačom za predchádzajúcich päť rokov (2008, 2009, 2010, 2011, 2012), doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien bez DPH, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí objednávateľ, ak to nie je možné vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Zoznam bude doplnený potvrdenými referenciami. Požadované doklady žiadame predložiť ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Uvedeným spôsobom musí uchádzač preukázať objem uskutočnených prác v minimálnej hodnote 6 000 000,- EUR bez DPH v priebehu rokov 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 , pričom musí preukázať, že z uvedených prác realizoval dvojzložkovou zmesou ( studeným plastom ) práce v minimálnom objeme 200 000,- EUR bez DPH. V predložených referenciách musia byť aspoň 2 referencie so sumou vyššou ako 500 000,- EUR bez DPH. Do predloženého objemu uskutočnených prác sa započítajú len referencie so sumou vyššou ako 10 000,- EUR bez DPH. b): § 28 ods. 1 písm. g) zák. č. 25/2006 Z. z. - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác. Minimálne 2 riadiaci pracovníci musia mať vysokoškolské vzdelanie a prax minimálne 5 rokov. c): § 28 ods. 1 písm. i) zák. č. 25/2006 Z. z. - údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky ( 2010, 2011, 2012 ). d): § 28 ods. 1 písm. j) zák. č. 25/2006 Z. - údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie požadovaných stavebných prác. Uchádzač predloží zoznam strojných, technických a výrobných zriadení, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy, v ktorom uvedie: názov stroja (zariadenia), technické parametre, umiestnenie, rok výroby, vlastníctvo (vlastné, cudzie). V čestnom vyhlásení uvedie, či strojné, technické a výrobné zariadenie vlastní, prenajíma, alebo ho bude používať podzhotoviteľ. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu, alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Ak tieto stroje bude uchádzač zabezpečovať prostredníctvom iného dodávateľa, uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu dokladu o oprávnení podnikať svojho budúceho dodávateľa. Pre splnenie podmienky účasti ( realizácia predmetu zákazky na jednu, dve, alebo štyri časti) verejný obstarávateľ požaduje zoznam technického a strojného vybavenia minimálne v rozsahu : a) 5 strojov na líniové vodorovné dopravné značenie striekanie farbou , b) 5 strojov na plošné vodorovné dopravné značenie striekanie farbou , c) 1 stroj na líniové vodorovné dopravné značenie studený plast , d) 1 stroj na plošné vodorovné dopravné značenie studený plast , e) 3 stroje na odstránenie nefunkčného vodorovného dopravného značenia. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006Z.z. spoločne. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods.6 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: a.) Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého a podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ hľadá prioritne zhotoviteľa schopného zrealizovať predmetné dielo v stanovenom termíne a v súlade so všetkými povinnosťami, ktoré sú uvedené v zmluve o dielo, na posúdenie čoho slúžia uvedené referencie. b.) Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, pre ktorú bude uchádzač uskutočňovať stavebné práce, je potrebné, aby riadiaci zamestnanci uchádzača mali náležité vzdelanie a uchádzač mal dostatočné skúsenosti v danej činnosti. Uchádzač musí teda preukázať, že osoby poverené riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu. c.) Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzač disponuje dostatočným počtom odborných, riadiacich zamestnancov s odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a je oprávnený a schopný ho plniť. d.) Predmetom zákazky je dielo, ktorého zhotoviteľ musí mať z hľadiska technologických postupov k dispozícii v dodatočnom počte zodpovedajúce strojné, technické a výrobné zariadenia. Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že je schopný strojovým a technickým vybavením riadne zabezpečiť plnenie predmetu zákazky. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží doklad preukazujúci, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytuje svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti , musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
3/1120/Ob/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.04.2013 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.05.2013 09:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.07.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.05.2013 10:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Jazyk komunikácie: slovenský. 2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť v písomnej , alebo v elektronickej podobe, v slovenskom jazyku, podpísaná oprávneným zástupcom záujemcu. 3. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady uplynie dňom 12.04.2013 o 14.00 h. Do tohto termínu si môžu záujemcovia požiadať o súťažné podklady aj elektronicky na e.mailovej adrese: dusan.obrtal@ssc.sk. V prípade elektronického vyžiadania súťažných podkladov je potrebné potvrdiť žiadosť o vydanie súťažných podkladov aj písomne poštou do troch pracovných dní odo dňa elektronického vyžiadania. 4. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne v pracovných dňoch od 9:00-11:30 hod. miestneho času na adrese: Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava, odd. verejného obstarávania, alebo budú zaslané elektronicky, prípadne poštou. 5. UPOZORNENIE: V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti, súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie sú uchádzači povinní DORUČIŤ žiadosť o vysvetlenie najneskôr do 30.04.2013 do 14:00 na adresu a kontaktnú osobu ako v bode I. oznámenia. 6. V prípade, že súťažné podklady vyzdvihne záujemca, ale ponuku bude predkladať jeho organizačná zložka, je potrebné na túto skutočnosť verejného obstarávateľa upozorniť. 7. Ak ponuku predkladá skupina/združenie, vyžaduje sa na obálke, ktorou sa predkladá ponuka, vyznačenie všetkých členov skupiny/združenia. 8. Osobné odovzdanie ponuky do podateľne kontaktného miesta je možné v pracovných dňoch Slovenskej republiky v čase od 8.00 - 14.00 hod. 9. Verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť: 9.1.Obsah ponuky uchádzača - Súpis všetkých dokumentov, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 9.2. Identifikačné údaje uchádzača: obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, právna forma, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho/štatutárnych zástupcu/zástupcov uchádzača, IČO, DIČ, bankové spojenie (názov, adresa a sídlo peňažného ústavu/banky), číslo bankového účtu, kontaktné telefónne číslo, číslo faxu, e-mail, internetová adresa. Dokument musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 9.3. Návrh na plnenie kritérií podľa vzoru uvedeného v časti H súťažných podkladov. 9.4. Čestné vyhlásenia uchádzača, že: a)súhlasí s podmienkami tejto verejnej súťaže, určenými verejným obstarávateľom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch a akceptuje v plnom rozsahu obchodné a zmluvné podmienky uvedené v súťažných podkladoch v časti E. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky ; b) všetky doklady, dokumenty a iné písomnosti obsiahnuté v ponuke a údaje v nich uvedené sú úplné, pravdivé a v súlade so všetkými skutočnosťami týkajúcich sa uchádzača ku dňu predloženia jeho ponuky verejnému obstarávateľovi; c)že ponuka uchádzača v plnom rozsahu obsahuje ocenenie všetkých prác a dodávok, navrhovaná zmluvná cena zohľadňuje všetky nároky uchádzača v súvislosti s realizáciou diela a uchádzač sa zaväzuje vyhotoviť dielo v plnom rozsahu za navrhovanú zmluvnú cenu predloženú v ponuke ; d)že predkladá iba jednu ponuku a nie je v tejto verejnej súťaži zadávanej zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 9.5 Ponúkanú cenu prác, ocenené tabuľky podľa Kalkulácia ceny a prílohy č.1 k ZoD. 9.6 Návrh Zmluvy o dielo, ktorej prílohou bude certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 pre dopravné značenie , vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o splnení vyššie uvedených požiadaviek vo forme rovnocenných osvedčení vydaných príslušnými orgánmi členských štátov EU, ako i iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Doklady je potrebné predložiť ako originál alebo jeho úradne osvedčenú kópiu. 9.7 Zoznam osôb zodpovedných za riadenie prác na zákazke. Uchádzač zdokladuje pracovno-právny vzťah alebo iný vzťah k zamestnancovi, ktorý ho oprávňuje, alebo bude oprávňovať disponovať zamestnancami zodpovednými za riadenie a realizáciu prác na zákazke, čo preukáže čestným vyhlásením, že s vyššie uvedenými zamestnancami má, alebo bude mať v prípade podpisu zmluvy o dielo uzavretý pracovno-právny alebo iný vzťah. 9.8 Zoznam uvažovaných podzhotoviteľov s uvedením druhu prác, % podielu prác zabezpečovaných podzhotoviteľmi . 9.9. Certifikáty zhody na výrobky (materiály) vydaný v súlade so zák. č. 90/1998 Z. z. o stavebných výrobkoch , ktorými chce uchádzač aplikovať ( realizovať ) vodorovné dopravné značenie v zmysle platných STN 018020, STN EN 1423, STN EN 1424, STN EN 1436, STN EN 1790, STN EN 1824 vrátane ich platných dodatkov a na základe požiadaviek verejného obstarávateľa v zmysle jeho špecifikácie uvedenej v opise predmetu zákazky, vrátane vyhlásenia zhody na výrobky ( materiály ), vyhotovený výrobcom alebo jeho splnomocneným zástupcom pre SR (vrátane poverovacej listiny), a to formou originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie. V prípade predloženia certifikátov a vyhlásení zhody na materiály , ktorými chce uchádzač realizovať plnenie danej zmluvy , od inej osoby , bez ohľadu na ich právny vzťah, uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi doklad preukazujúci , že majiteľ certifikátov bude uchádzačovi dodávať potrebný materiál na plnenie zmluvy počas celej doby trvania zmluvy. Dokladom môže byť prísľub tejto osoby , resp. zmluva o budúcej zmluve, predložené doklady musia byť originál , alebo úradne osvedčené kópie. Uchádzač predloží certifikát a vyhlásenie zhody pre : - jednozložkovú farbu , odtieň biely , žltý a červený - dvojzložkovú farbu ( studený plast ) , odtieň biely , žltý a červený. 9.10. Doklady na splnenie podmienok účasti podľa časti F súťažných podkladov. Pri preukázaní splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 8 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 10. Ponuka musí byť pevne zviazaná tak, aby nebola rozoberateľná, aby nedošlo k neoprávnenej manipulácii s jednotlivými listami ponuky. 11. Náklady spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia v plnej výške, bez akéhokoľvek nároku voči obstarávateľovi. 12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa § 46 ods.1 a ods.2 zákona č.25/2006 Z.z. , v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu, resp. v prípade ak ponúkané ceny budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 13. Vysvetlenie podmienok účasti a súťažných podkladov, resp. doplnenie súťažných podkladov bude zaslané všetkým známym záujemcom. 14. V súlade s ustanovením § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodnil v časti III.2.2 a III.2.3 primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti. 15. Uchádzač predloží jeden rovnopis svojej ponuky v slovenskom jazyku, ktorý bude mať platnosť originálu a 1x ponuku (len časť, ktorá neobsahuje doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti) na CD/DVD nosiči naskenovanú vo formáte pdf. s ošetrením osobných údajov, ktoré podliehajú zákonu č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov (v takej podobe bude ponuka zverejnená v centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania CRDVO) V prípade, že uchádzač označí časť svojej ponuky ako obchodné tajomstvo alebo ako časť dôvernú, túto časť naskenuje samostatne ako samostatný súbor vo formáte pdf. (takto označený súbor nebude zverejnený v CRDVO). Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v elektronickej podobe (na CD/DVD nosiči), z dôvodu predkladania dokumentácie z verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods.7 písm. b) zákona o VO. 16. Výmery položiek sú orientačné a vychádzajú z dĺžky cestnej siete ciest I. triedy na území Slovenskej republiky. Objednávateľ - SSC si vyhradzuje právo meniť rozsah prác v jednotlivých položkách, ktoré sú uvedené v predmete zákazky, s tým, že nedôjde k prekročeniu stanovených finančných limitov. 17. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zhotoviteľ nastúpil na práce do 3 dní od oznámenia (výzvy) objednávateľa. 18. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v predpokladanej hodnote zákazky, uvedenej v bode II.2.1), sú už započítané aj možné opakované plnenia. 19. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pri uzavretí ďalších zmlúv tohto predmetu zákazky postupovať rokovacím konaním bez zverejnenia v zmysle § 58 ods. 1 písm. j) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19 , 826 19 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Telefón: +421 250255316
Fax: +421 255567974
Email: dusan.obrtal@ssc.sk
Internetová adresa (URL): http://www.ssc.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité