Oznámenie 5016 - MST

Obsah

5016 - MST
Vestník č. 65/2013 - 03.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
IČO: 35960736
Štúrova 147, 949 65 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. Stredisko správy a údržby Levice, Nádražný rad 27, 934 80 Levice
Kontaktná osoba: Eva Bokrosová
Telefón: +421 366312370
Fax: +421 36312898
Email: eva.bokrosova@rsuclv.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. Stredisko správy a údržby Levice
IČO: 35960736
Nádražný rad 27 , 934 80 Levice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. Stredisko správy a údržby Levice
Kontaktná osoba: Eva Bokrosová
Telefón: +421 366312370
Fax: +421 366312898
Email: eva.bokrosova@rsuclv.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. Stredisko správy a údržby Levice
IČO: 35960736
Nádražný rad 27 , 934 80 Levice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. Stredisko správy a údržby Levice
Kontaktná osoba: Eva Bokrosová
Telefón: +421 366312370
Fax: +421 366312898
Email: eva.bokrosova@rsuclv.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. Stredisko správy a údržby Levice
IČO: 35960736
Nádražný rad 27 , 934 80 Levice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. Stredisko správy a údržby Levice
Kontaktná osoba: Eva Bokrosová
Telefón: +421 636312370
Fax: +421 366312898
Email: eva.bokrosova@rsuclv.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa a údržba ciest
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Materiál na vodorovné dopravné značenie ciest
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov:
1.Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s., Stredisko správy a údržby Nitra, Štúrova č. 147, 949 65 Nitra
2.Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.,Stredisko správy a údržby Nové Zámky, Bešeňovská cesta 2, 940 92 Nové Zámky
3.Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.,Stredisko správy a údržby Levice, Nádražný rad 27, 934 80 Levice
4.Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.,Stredisko správy a údržby Topoľčany, Pod Kalváriou 2003, 955 87 Topoľčany
5.Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.,Stredisko správy a údržby Komárno, Bašta IV, Okružná cesta, 945 01 Komárno
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup meteriálu na vodorovné dopravné značenie ciest s dovozom do miesta určenia a to: farba (biela, žltá,červená, zelená) + doplnkové materiály (balotina, riedidlo), retroreflexné dopravné gombíky, predformované pásky, dvojzložkové náterové hmoty (biela, žltá) - bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44811000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34922100-7, 35113300-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Farba biela - 60000 kg, farba červená - 4000 kg, farba žltá - 3000 kg, farba zelená - 3000 kg, plast biely - 5000 kg, plast žltý - 3000 kg, balotina - 20000 kg, páska oranžová - 3000 bm, dopravný gombík - 2000 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 195 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 5000,00 EUR (slovom päťtisíc EUR). Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania sa bude financovať z bežných výdavkov rozpočtu verejného obstarávateľa. Spôsob platby bude vykonaný prevodným príkazom priebežne podľa dodávok po predložení faktúry. Lehota splatnosti faktúr: 30 dní odo dňa prevzatia faktúry od uchádzača. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Nevyžaduje sa.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií požadovaných v bodoch 1.až 6. a 8.:
1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
Uvedenú skutočnosť preukáže platným výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Výpis z registra trestov nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk starší ako tri mesiace, pričom:
1.1.fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača.
2.§ 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
Uvedenú skutočnosť preukáže platným výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Výpis z registra trestov nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk starší ako tri mesiace, pričom:
2.1. fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
2.2. právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača.
3.§ 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Uvedenú skutočnosť preukáže potvrdením príslušného súdu alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Potvrdenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Uvedené skutočnosti preukáže:
4.1.potvrdením ( potvrdeniami ) príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Potvrdenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
4.2.potvrdením príslušnej sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Potvrdenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
5.§ 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uvedenú skutočnosť preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu, ktoré nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
6.§ 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar. Uvedenú skutočnosť preukáže dokladom o oprávnení dodávať tovar,
6.1.aktuálny výpis zo živnostenského registra resp. originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu živnostenského listu, (predkladá fyzická osoba - podnikateľ a príspevková organizácia podnikateľ ),
6.2.aktuálny výpis z obchodného registra resp. originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu zápisu do obchodného registra, ( predkladá právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaná v obchodnom registri ),
6.3.iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov,
7.§ 26 ods. 1 písm. g) - nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
8. §26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Uvedenú skutočnosť preukáže platným potvrdením úradu, ktoré nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace a čestným vyhlásením originál alebo overená kópia.
Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.až 6. potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Doklad podľa bodu č. 8 predloží osobitne.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1. až 6. a 8. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru - dokladom nie starším ako tri mesiace ku dňu dátumu na predkladanie ponúk, originál alebo úradne osvedčená fotokópia. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Odôvodnenie primeranosti: požiadavka predložiť vyjadrenie banky sleduje cieľ nájsť schopného uchádzača, ktorý si plní finančné záväzky riadne a včas.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.§28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní - vyžaduje sa zoznam dodávok tovaru za rovnaký alebo podobný charakter predmetu zákazky t.j. dodanie materiálu na vodorovné opravné značenie ciest, zrealizovaných za obdobie posledných troch rokov (2010, 2011,2012) v celkovom objeme za uvedené roky nad 300 000,00 EUR. Zoznam dodávok bude v hlavičke obsahovať: názov/obchodné meno odberateľa, sídlo/miesto podnikania odberateľa, typ zmluvy a dátum jej uzavretia a platnosti, predmet zmluvy, zmluvné množstvo, zmluvnú cenu, zmluvnú lehotu dodania, podiel objemu subdodávok v %, kontaktné adresy odberateľov vrátane telefónnych čísiel, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií. Potvrdenia budú predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie. 2. §28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami - požaduje sa podrobný opis predmetu obstarania, platné certifikáty, vydané akreditovaným certifikačným orgánom a záverečné protokoly k certifikátom (na každú položku zvlášť) originál alebo overená fotokópie. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Predloženie dokladov podľa §29 - certifikát systému riadenia kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač predloží originál alebo overenú fotokópiu.
Predloženie dokladov podľa §30 - certifikát systému environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Uchádzač môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač predloží originál alebo overenú fotokópiu.
Odôvodnenie priemeranosti:§28 ods. 1 písm. a) - verejný obstarávateľ sleduje schopnosť a spôsobilosť uchádzača na plnenie zmluvy. §28 ods. 1 písm. l) - opisom uchádzač identifikuje tovar, ktorý ponúka verejnému obstarávateľovi, cerfifikátmi preukazuje požadovanú kvalitu a technické parametre. §§29,30 - preukazuje kvalitu a spoľahlivosť na plnenie predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Pokyny a pravidlá pre použitie elektronickej aukcie a podmienky technického pripojenia sú uvedené na http://www. aukciaas.sk.
Použité technické zariadenia a pripojenia musia spĺňať nasledovné technické podmienky:
-Počítač s operačným systémom Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7
-Rozlíšenie obrazovky min. 800x600
-Pripojenie na Internet
-Internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, Mozilla Firefox ver. 3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom
-Povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookis
-Adobe Reader X a vyššia verzia pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov pre otváranie dokumentov
V prípade nemožnosti konania aukcie z dôvodu vyššej moci, ako napr. dokázateľného plošného výpadku siete internet alebo inej nepredpokladanej objektívnej príčiny, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo po pôvodne plánovanej aukcii túto zopakovať pri rovnakom nastavení a v zmysle rovnakých pravidiel. O dôvodoch takéhoto ukončenia aukcie bude okamžite administrátor informovať všetkých uchádzačov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS-2/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.04.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
06.05.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.05.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. Stredisko správy a údržby Levice, Nádražný rad 27, 93480 Levice
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk časť "Ostatné" sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Splnenie podmienky účasti týkajúce sa:
-osobného postavenia podľa § 26, -finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 27, -technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 28 až 30
v zmysle §32 ods. 8 možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom, t.j. na základe písomnej výzvy. Tieto doklady musia byť originály alebo úradne overené fotokópie a nebudú v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
V prípade, ak uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením, verejný obstarávateľ požaduje čestné vyhlásenie samostatne pre každú podmienku účasti (bližšie špecifikované v súťažných podkladoch).
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne. Ak je žiadosť o účasť poslaná faxom, verejný obstarávateľ požaduje jej potvrdenie prostredníctvom pošty alebo elektronickými prostriedkami v lehote do 3 dní. Osobne bude verejný obstarávateľ poskytovať súťažné podklady v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.03.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité