Oznámenie 5092 - MST

Obsah

5092 - MST
Vestník č. 66/2013 - 04.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Turňa nad Bodvou
IČO: 00691313
Moldavská cesta 419/49, 044 02 Turňa nad Bodvou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Turňa nad Bodvou
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Rybnikár
Mobil: +421 918510955
Telefón: +421 554662101 / 554662138
Fax: +421 554662279
Email: precizia@precizia.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.turnanadbodvou.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup traktora, čelného nakladača a traktorového trojstranného sklápača.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Turňa nad Bodvou.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup traktora, čelného nakladača a traktorového trojstranného sklápača. Predmety zákazky musia byť nové, nepoužívané. Špecifikácie v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 16700000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34390000-7, 34223370-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Traktor -1 ks, čelný nakladač 1 ks, traktorový trojstranný sklápač 1 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 78 258,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 3
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nie
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z nenávratných finančných prostriedkov získaných od poskytovateľa Ministerstvo životného prostredia SR, - Operačný program Životné prostredie, prioritná os Odpadové hospodárstvo a z vlastných prostriedkov. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok. Platba sa bude realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry. Lehota splatnosti - 30 dní od doručenia faktúry.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie právnych vzťahov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZOV). Splnenie podmienok účasti musí uchádzač preukázať dokladmi podľa § 26 ods. 2 ZOV, v prípade potreby s použitím ods. 4 a ods. 5, v súlade s § 19 ods. 3 ZOV. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov úradu podľa § 128 ods. 1 ZOV môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 potvrdením úradu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 ZOV. Doklady preukazujúce splnenie podmienok osobného postavenia musia byť predložené ako originály alebo overené kópie. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Povinnosť preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyplýva z taxatívneho ustanovenia § 26 ZOV.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie: Predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie musí obsahovať potvrdenie banky, že uchádzač nebol v období predchádzajúcich troch rokoch (2010-2012) v nepovolenom debete; ak splácal úver, tak dodržiaval splátkový kalendár a jeho účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako 30 dní ku dňu uplynutia lehoty na predloženie ponúk Uchádzač preloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má podnikateľský účet a čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Touto podmienkou chce verejný obstarávateľ zabezpečiť, aby uchádzač preukázal schopnosť plniť si finančné záväzky vo vzťahu k svojím dodávateľom a aby bol schopný v požadovanej lehote plniť predmet zákazky. Verejný obstarávateľ považuje túto požiadavku za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť je potrebné preukázať: Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľm bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Zoznam musí obsahovať obchodné meno odberateľa a jeho sídlo, zoznam dodaných tovarov, celkovú zmluvnú cenu bez DPH a s DPH, termín dodania tovaru, kontakt na odberateľov vrátane tel. čísiel, na ktorých si možno overiť predkladané informácie. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Touto podmienkou chce verejný obstarávateľ overiť postavenie uchádzača, aby sa uistil, že uchádzač má skúsenosti s dodaním rovnakých tovarov a realizácia predmetu zákazky bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite. Verejný obstarávateľ považuje túto požiadavku za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač musí preukázať dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v objeme min. 160 00,00 EUR bez DPH v každom preukazovanom roku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Poradie uchádzačov sa zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Podrobné informácie v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
399/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.04.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
29.04.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.04.2013 12:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Dňa 30.4.2013 o 12:00 h sa v zasadačke obecného úradu Turňa nad Bodvou uskutoční otváranie časti ponúk označených ako Ostatné. Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase v súlade s § 41 ods. 3 ZOV. Otváranie ponúk je neverejné.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na vyhodnotenie ponúk sa použije elektronická aukcia, preto aj otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá bude podľa § 43 ods. 3 ZOV neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 4 - Odpadové hospodárstvo.
VI.3. Ďalšie informácie
Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 8 preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.03.2013

Redakčné opravy

5245 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 67/2013
V oznámení 05092 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Turňa nad Bodvou, Moldavská cesta 419/49, 044 02 Turňa nad Bodvou zverejnenom vo VVO č. 066/2013 zo dňa 04.04.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť je potrebné preukázať: Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľm bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Zoznam musí obsahovať obchodné meno odberateľa a jeho sídlo, zoznam dodaných tovarov, celkovú zmluvnú cenu bez DPH a s DPH, termín dodania tovaru, kontakt na odberateľov vrátane tel. čísiel, na ktorých si možno overiť predkladané informácie. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Touto podmienkou chce verejný obstarávateľ overiť postavenie uchádzača, aby sa uistil, že uchádzač má skúsenosti s dodaním rovnakých tovarov a realizácia predmetu zákazky bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite. Verejný obstarávateľ považuje túto požiadavku za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné) Uchádzač musí preukázať dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v objeme min. 160 00,00 EUR bez DPH v každom preukazovanom roku. Viď: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť je potrebné preukázať: Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľm bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Zoznam musí obsahovať obchodné meno odberateľa a jeho sídlo, zoznam dodaných tovarov, celkovú zmluvnú cenu bez DPH a s DPH, termín dodania tovaru, kontakt na odberateľov vrátane tel. čísiel, na ktorých si možno overiť predkladané informácie. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Touto podmienkou chce verejný obstarávateľ overiť postavenie uchádzača, aby sa uistil, že uchádzač má skúsenosti s dodaním rovnakých tovarov a realizácia predmetu zákazky bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite. Verejný obstarávateľ považuje túto požiadavku za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné) Uchádzač musí preukázať dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v objeme min. 160 000,00 EUR bez DPH v každom preukazovanom roku.

Profil Obstarávateľa


Dôležité