Oznámenie 5027 - MSP

Obsah

5027 - MSP
Vestník č. 65/2013 - 03.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Divinka
IČO: 00321222
Divinka 142, 013 31 Divinka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Senáriková
Telefón: +421 904888427
Fax: +421 239004414
Email: senarikova@aksenarikova.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.divinka-lalinok.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Opatrenia na ochranu pred povodňami v obci Divinka
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Divinka
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V mieste plánovanej úpravy tok ohrozuje pri povodňových prietokoch existujúcu zástavbu s priľahlými pozemkami a zároveň svojou eróznou činnosťou spôsobuje nestabilitu svahov (hlavne pozdĺž súkromných záhrad v centre obce).
Navrhovaná úprava je rozdelená na dva úseky. Prvý úsek Colonsky potok od rkm 0,000 po rkm 1,084 v celkovej dĺžke 1084,0 m. Druhý úsek Lalinský potok od rkm 0,000 po rkm 0,122 v celkovej dĺžke 122,0 m. Celková dĺžka navrhovaných úprav v obci Divinka 1 206,0 m. Technické riešenie úpravy vychádzalo u nasledujúcich požiadaviek: - zabezpečiť stabilitu svahov koryta pri eróznej činnosti
- maximálne rešpektovať existujúce inžinierske siete
- zabezpečiť prístup k toku prostredníctvom schodov
- minimalizovať záber pozemkov
- rešpektovať a posúdiť existujúce premostenia
- zabezpečenie prevedenia prietoku v koryte do kapacity Q100 8,8 m3/s, resp. 7,5 m3/s
Bližší opis obsahuje PD. Ak sa vo výkaze výmer nachádzajú konkrétne výrobky alebo značka, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45246000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45246200-5, 45246400-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 725 552,5300 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 18
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponúk vo výške 36 000,- € (slovom tridsaťšesťtisíc eur). Podrobné podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných zdrojov, zo štrukturálnych fondov. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade ak sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje, aby táto skupina dodávateľov vytvorila právne vzťahy pred podpisom zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Zmluva o dielo so zhotoviteľom bude obsahovať uvedenie subjektu - subdodávateľa, podiel min. 35% a určenie prác realizovaných týmto subjektom, ktorý má priznané postavenie chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ v predmete obstarávania a prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom bude doklad o priznaní tohto postavenia. Ak uvedené podmienky spĺňa jeden z členov skupiny dodávateľov alebo samotný zhotoviteľ, bude prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom iba doklad o priznaní postavenia chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ v predmete a v zmluve o dielo uvedený podiel a určenie prác realizovaných chránenou dielňou /chráneným, resp. ekvivalentným pracoviskom. Uvedená podmienka bude súčasťou zmluvy o dielo, ktorej kompletný, podpísaný návrh, bude uchádzač predkladať ako súčasť svojej ponuky.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. a) až h) uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2 písm. a) až
f), resp. ods.4 a 5 zák. č.25/2006 Z. z., pričom za doklad podľa § 26 ods. 1 písm. f) /doklad o oprávnení dodávať tovar,
uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu/ sa považuje výpis z ORSR alebo ZRSR. Uchádzač
zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť
predložením potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle
zákona. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17.02.2013 na preukázanie splnenia
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží: a) platné potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu
podnikateľov, b) potvrdenie úradu nie staršie ako 3 mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, c)
čestné vyhlásenie, že nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého uchádzača osobitne. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 8 pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzaž podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnomobstarávaní v čase a spôsobom , určeným vverejným obvstrávateľom. Odôvodnenie: Podmienky
vyplývajú z kogentných ustanovení zákona
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené a)v § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. preukazuje vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, nie je v nepovolenom debete a jeho bežný účet nebol v roku 2012 predmetom exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu obstarávateľ neuzná.
Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia.
b)v § 27 ods. 1 písm. d) zák. č. 25/2006 Z. z. Výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentné finančné výkazy za posledné 3 hospodárske roky (2010, 2011,2012) potvrdené správcom dane alebo audítorom. V prípade, že za rok 2012 záujemca nedisponuje požadovaným dokladom, predloží nepotvrdený doklad a čestné prehlásenie o výške dosiahnutého obratu. c)Čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu záujemcu o výške obratu za v oblasti rovnakej alebo podobnej ako je predmet zákazky, a to za posledné 3 hospodárske roky, ktoré musia byť spolu minimálne vo výške 2 500 000,00 EUR bez DPH kumulatívne za posledné 3 hospodárske roky .
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predloží: § 28 ods. 1 písm. b) zák. č. 25/2006 Z. z. -zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (vodohospodárske stavby) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (v závislosti od vzniku oprávnenia podnikať v predmete tohto verejného obstarávania) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, aj to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. V uvedenom období predloží uchádzač referenčné listy v zmysle vyššie uvedeného textu na minimálne 3 (tri) zákazky s objemom prác minimálne 700.000,00EUR bez DPH na jednu zákazku rovnakého alebo predmetu zákazky (vodohospodárske stavby). Finančná hodnota v referenčných listoch musí byť uvedená v Eur. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená a prepočítaná na Eur platným kurzom zverejneným NBS v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač musí uviesť v referenčných listoch finančnú hodnotu v Eur resp. prepočet inej meny na Eur. § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, s doložením dokladu o odbornej spôsobilosti podľa osobitného predpisu v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení alebo iný obsahom a rozsahom ekvivalentný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte, v overenej fotokópii alebo vo fotokópii s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu odborne spôsobilej osoby pre vykonávanie činnosti stavbyvedúceho pre odbor vodohospodárske stavby. Ďalej samostatné vyhlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
§ 28 ods. 1 písm. j) údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
§ 29, resp. § 30 zákona. Ich splnenie preukáže predložením certifikátov manažérskych systémov riadenia. Certifikát systému riadenia kvality - ISO 9001, certifikát systému riadenia enviromentu - ISO 14001 a certifikát systému riadenia rizík BOZP - OHSAS 18001. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérskych systémov riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne. Všetky požadované doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály, alebo úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok:
Podmienky považuje verejný obstarávateľ za primerané predpokladanej hodnote a náročnosti realizácie zákazky a ich potreba vyplýva z toho, aby záujemcovia mali skúsenosti s realizáciou predmetu zákazky a tým boli schopní úspešne zrealizovať zákazku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Opatrenia na ochranu pred povodňami v obci Divinka
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.04.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
30.04.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.04.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na tomto otváraní obálok s ponukami bude otvorená časť ponuky označená ako Ostatné. Toto otváranie ponúk je
neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako Kritéria bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli
vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): operačný program Životné prostredie, Prioritná os 2: Ochrana pred povodňami, Operačný cieľ 2.1: Preventívne opatrenia na ochranu pred povodňami
VI.3. Ďalšie informácie
VI.3.1. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov,
ktorá predkladá inú ponuku. VI.3.2. V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov tovarov, každý člen skupiny predloží
vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu, ak bude ponuka
skupiny dodávateľov tovarov prijatá, sa zaväzujú vytvoriť právne vzťahy pred podpisom zmluvy.VI.3.3. Písomnú žiadosť
o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, e-mailom na adresu kontaktného miesta
verejného obstarávateľa. Na žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov po uplynutí lehoty určenej na jej podanie
verejný obstarávateľ nebude prihliadať a súťažné podklady záujemcovi neposkytne.VI.3.4. Doklady preukazujúce
splnenie podmienok účasti podľa bodu III.2 tohto oznámenia musia byť predložené v slovenskom jazyku. V prípade, že
uchádzač má sídlo podnikania mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok
účasti v pôvodnom jazyku a súčasne tieto doklady musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov
predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.VI.3.5. Všetky
doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu III.2 tohto oznámenia musia byť predložené v origináli
alebo overenej kópii. Doklady a dokumenty vyhotovené uchádzačom, ktoré tvoria ponuku alebo sú jej súčasťou, musia
byť podpísané oprávnenou osobou uchádzača v zmysle dokladu o oprávnení podnikať, alebo môžu byť podpísané
zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Vtedy je potrebné, aby v
doručenej ponuke /alebo k náležiacej súčasti/ bol predložený aj originál alebo úradne overená fotokópia dokladu, ktorý
oprávňuje zástupcu uchádzača k takémuto úkonu.VI.3.6. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom
obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú
a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v
elektronickej forme, každú na samostatnom CD. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. Uchádzač predloží
ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta.VI.3.7. Podľa § 32 ods. 8 zákona možno splnenie
podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným
obstarávateľom.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.03.2013

Redakčné opravy

5266 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 67/2013
V oznámení 5027 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Divinka, Divinka 142, 013 31 Divinka zverejnenom vo VVO č. 065/2013 zo dňa 03.04.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy Namiesto: Áno Zmluva o dielo so zhotoviteľom bude obsahovať uvedenie subjektu - subdodávateľa, podiel a určenie prác realizovaných týmto subjektom, ktorý má priznané postavenie chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ v predmete obstarávania a prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom bude doklad o priznaní tohto postavenia. Ak uvedené podmienky spĺňa jeden z členov skupiny dodávateľov alebo samotný zhotoviteľ, bude prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom iba doklad o priznaní postavenia chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ v predmete a v zmluve o dielo uvedený podiel a určenie prác realizovaných chránenou dielňou /chráneným, resp. ekvivalentným pracoviskom. Uvedená podmienka bude súčasťou zmluvy o dielo, ktorej kompletný, podpísaný návrh, bude uchádzač predkladať ako súčasť svojej ponuky. Viď: Áno Zmluva o dielo so zhotoviteľom bude obsahovať uvedenie subjektu - subdodávateľa, podiel a určenie prác realizovanýchtýmto subjektom, ktorý má priznané postavenie chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ pre činnosť "uskutočňovanie stavieb a ich zmien" a prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom bude doklad o priznaní tohto postavenia. Ak uvedené podmienky spĺňa jeden z členov skupiny dodávateľov alebo samotný zhotoviteľ, bude prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom iba doklad o priznaní postavenia chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ v predmete a v zmluve o dielo uvedený podiel a určenie prác realizovaných chránenou dielňou /chráneným, resp. ekvivalentným pracoviskom. Uvedená podmienka bude súčasťou zmluvy o dielo, ktorej kompletný, podpísaný návrh, bude uchádzač predkladať ako súčasť svojej ponuky. IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Namiesto: 10.04.2013 10:00 Viď: 15.04.2013 10:00 IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.04.2013 10:00 Viď: 06.05.2013 10:00
5417 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 69/2013
V oznámení 05027 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Divinka, Divinka 142, 013 31 Divinka zverejnenom vo VVO č. 065/2013 zo dňa 03.04.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy Namiesto: Áno Zmluva o dielo so zhotoviteľom bude obsahovať uvedenie subjektu - subdodávateľa, podiel a určenie prác realizovaných týmto subjektom, ktorý má priznané postavenie chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ pre činnosť "uskutočňovanie stavieb a ich zmien" a prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom bude doklad o priznaní tohto postavenia. Ak uvedené podmienky spĺňa jeden z členov skupiny dodávateľov alebo samotný zhotoviteľ, bude prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom iba doklad o priznaní postavenia chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ v predmete a v zmluve o dielo uvedený podiel a určenie prác realizovaných chránenou dielňou /chráneným, resp. ekvivalentným pracoviskom. Uvedená podmienka bude súčasťou zmluvy o dielo, ktorej kompletný, podpísaný návrh, bude uchádzač predkladať ako súčasť svojej ponuky. Viď: Áno Zmluva o dielo so zhotoviteľom bude obsahovať uvedenie subjektu - subdodávateľa, podiel minimálne 35% a určenie prác realizovaných týmto subjektom, ktorý má priznané postavenie chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ pre činnosť "uskutočňovanie stavieb a ich zmien" a prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom bude doklad o priznaní tohto postavenia. Ak uvedené podmienky spĺňa jeden z členov skupiny dodávateľov alebo samotný zhotoviteľ, bude prílohou zmluvy o dielo so zhotoviteľom iba doklad o priznaní postavenia chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ pre činnosť "uskutočňovanie stavieb a ich zmien" a v zmluve o dielo uvedený podiel minimálne 35% a určenie prác realizovaných chránenou dielňou /chráneným, resp. ekvivalentným pracoviskom. Uvedená podmienka bude súčasťou zmluvy o dielo, ktorej kompletný, podpísaný návrh, bude uchádzač predkladať ako súčasť svojej ponuky.
10670 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 126/2013
V oznámení 05027 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Divinka, Divinka 142, 013 31 Divinka zverejnenom vo VVO č. 065/2013 zo dňa 03.04.2013 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3. Ďalšie informácie Doplnenie textu: VI.3.8 Záujemcovia sú oprávnení požiadať o poskytnutie súťažných podkaldovaž do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 10.04.2013 10:00 Viď: 05.08.2013 09:59 IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.04.2013 10:00 Viď: 05.08.2013 11:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité