Oznámenie 5187 - MSP

Obsah

5187 - MSP
Vestník č. 67/2013 - 05.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Orechová Potôň
IČO: 00305669
Orechová Potôň 281, 930 02 Orechová Potôň

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Orechová Potôň
Kontaktná osoba: Branislav Jurča
Telefón: +421 903930825
Fax: +421 315511608
Email: jurca@jurca.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.orechovapoton.sk/
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ABNKA, s.r.o.
IČO: 44341717
Kalinčiakova 17 , 900 28 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kalinčiakova 17, 90028 Ivanka pri Dunaji
Kontaktná osoba: Branislav Jurča
Telefón: +421 903930825
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ABNKA, s.r.o.
IČO: 44341717
Kalinčiakova 17 , 900 28 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kalinčiakova 17, 90028 Ivanka pri Dunaji
Kontaktná osoba: Branislav Jurča
Telefón: +421 903930825
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekultivácia skládky odpadov Orechová Potôň
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Orechová Potôň, parc. č.442/2 Katastrálne územie Orechová Potôň, okres Dunajská Streda
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom sú stavebné práce uzavretia a rekultivácie existujúcej skládky odpadov v obci Orechová Potôň. Podľa sprievodnej správy projektovej dokumentácie riešenie obsahuje :
SO 01 Úprava telesa skládky
SO 02 Uzavretie skládky
SO 03 Zachytenie skládkového plynu
SO 04 Rekultivácia skládky
SO 05 Záchytný rigol
SO 06 Oplotenie SO 07 Monitorovací systém skládky
Podrobnejší opis je v súťažných podkladoch
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45222110-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45112300-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Jedná sa o realizáciu stavebných objektov ako je uvedené v bode II.1.5. a v predpokladanom finančnom objeme ako je uvedené nižšie.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 749 452,5200 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 6
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
35000,- €. Podrobnejšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Zákazka bude financovaná z rozpočtu verejného obstarávateľa, NFP EÚ, a štátneho rozpočtu. Platobné
dojednania sú uvedené v súťažných podkladoch vo vzore zmluvy o dielo.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, že ponuku predloží skupina dodávateľov a ak jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z
dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov v zmysle platných právnych predpisov pred podpisom
zmluvy zo strany verejného obstarávateľa.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Fakturácia vykonaných prác bude možná až po ich ukončení. Podrobnejšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 26 zákona
predložením dokladov v rozsahu a platnosti v zmysle zákona, alebo podľa § 32 ods. 8 zákona v rozsahu a platnosti v
zmysle zákona. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 zákona
nahradiť platným potvrdením o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona v rozsahu a
platnosti v zmysle zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklad podľa § 27 zákona, v rozsahu a platnosti v zmysle zákona - prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o
poskytnutí úveru nie starší ako jeden mesiac k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. Požaduje sa predloženie vo
finančnej mene €. V prípade predloženia dokladov v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa okrem
predloženia v pôvodnom jazyku aj preklad v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka.
Doklady môže uchádzač preukázať aj podľa § 32 ods. 8) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
Odôvodnenie : preukázanie ekonomickej solídnosti a stability záujemcu, a tým aj úspešne realizovať zákazku
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Úverový prísľub alebo úver vo výške min. 700.000,- €
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona, pre stavebné práce rekultivácie skládok odpadov. V prípade že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rekultivácie skládok odpadov, musí byt z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rekultivácie skládok odpadov. V prípade že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom alebo jeho osobou podľa § 28, ods. 2 zákona len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byt z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tohto oznámenia. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.
2. Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. c) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona a to ako zoznam s uvedením odbornosti, mena a priezviska, jej pracovnej úlohe na realizácii zákazky v prípade uspenia v súťaži, a uvedením či sa jedná o zamestnanca uchádzača, alebo o osobu podľa § 28 ods. 2 zákona, podpísaný uchádzačom a osobou/osobami uvedenými v zozname. Prílohou zoznamu musí ďalej byť fotokópia dokladu/dokladov o odbornej spôsobilosti v zmysle platných právnych predpisov pre oprávneného geodeta.
3. Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona, a to ako zoznam s uvedením odbornosti, mena a priezviska odborne spôsobilej osoby, čísla dokladu odbornej spôsobilosti, jej pracovnej úlohe na realizácii zákazky v prípade uspenia v súťaži, a uvedením, či sa jedná o zamestnanca uchádzača, alebo o osobu podľa § 28 ods. 2 zákona podpísaný uchádzačom a odborne spôsobilou osobou/osobami uvedenými v zozname. Prílohou zoznamu musí byť za každú odborne spôsobilú osobu uvedenú v zozname fotokópia dokladu/dokladov o jej odbornej spôsobilosti v zmysle platných právnych predpisov
4. Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. i) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona ako zoznam podpísaný uchádzačom.
5. Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona, a to ako zoznam strojného a technického zariadenia potrebného na realizáciu zákazky podpísaný uchádzačom, a to vždy s uvedením opisu, výrobcu, typu, roku výroby a vlastníka zariadenia, podpísaný uchádzačom, s priloženými kópiami platných technických osvedčení (pri vozidlách a strojoch podliehajúcich evidencii na premávku na komunikáciach v zmysle platných právnych predpisov) a pri meracích prístrojoch priloženými fotokópiami ich platných kalibrácií v zmysle platných právnych predpisov. Požaduje sa predloženie údajov zapísaných do tabuľky ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
6. Doklad preukazujúci certifikovanie manažérskeho systému kvality v oblasti stavebná činnosť v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
Vyššie uvedené doklady môže uchádzač preukázať aj podľa § 32 ods. 8) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality obstarávaných stavebných prác a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Pre bod 1. minimálne jedna uskutočnená zákazka na stavebné práce rekultivácie skládok odpadov v hodnote min. 700.000,- € bez DPH v zákonom stanovenej lehote.
Pre bod 2. minimálne jeden oprávnený geodet s príslušným oprávnením v zmysle platných právnych predpisov, minimálne jedna osoba na meranie zhutnení v zmysle platných právnych predpisov, minimálne jedna osoba zodpovedná za kvalitu výroby čerstvého betónu. Pre bod 3. minimálne jeden stavbyvedúci s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stavebné práce ktoré sú predmetom zákazky
Pre bod 5. minimálne jedno motorové vozidlo na prevoz výkopov a materiálov na stavbe, dovoz materiálu, odvoz prebytočného materiálu; minimálne jedno vozidlo na výkopy a na nakladanie výkopov a na zásypy výkopov; Minimálne jedno zariadenie zhŕňanie a zrovnávanie jestvujúceho povrchu skládky a nových nánosov/návozov; minimálne jedno zariadenie na hutnenie upraveného svahu skládky; minimálne jedno zariadenie na meranie zhutnenia; minimálne jedno zariadenie na realizáciu monitorovacích vrtom ktoré sú predmetom zákazky; minimálne jedno zariadenie na výrobu certifikovaného čerstvého betónu (v prípade mobilného zariadenia, predložiť minimálne jedno zariadenie na ťažbu/výrobu kameniva na výrobu čerstvého certifikovaného betónu v zmysle platných právnych predpisov a minimálne jedno zariadenie na odber vody na výrobu čerstvého certifikovaného betónu v zmysle platných právnych predpisov); minimálne jedno vozidlo na prevoz čerstvého betónu; minimálne jedno zariadenie na výškové vytyčovanie stavebných prác ktoré sú predmetom zákazky; minimálne jedno zariadenie realizáciu geodetického zamerania. Vyššie uvedené počty sú uvedené ako minimálne. Skutočné počty a druhy však musia vychádzať z reálnych potrieb na stavbe vychádzajúcich z ponukového časového harmonogramu realizácie prác ktoré si navrhuje uchádzač sám tak, aby bola zákazka podľa uchádzačom predloženého časového harmonogramu aj vecne a časovo realizovateľná.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobnejšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
12013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 15.04.2013
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 15,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Úhradou na bankový účet č. 2623857253/1100 (ABNKA, s.r.o.), pričom sa požaduje, aby
prílohou žiadosti o súťažné podklady bola aj fotokópia dokladu preukazujúceho uskutočnenie úhrady/poplatku za
poskytnutie súťažných podkladov
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
03.05.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.05.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
na adrese uvedenej v bode I.1.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Životné prostredie, Prioritná os 4 - Odpadové hospodárstvo, opatrenie 4.1. Odpadové hospodárstvo,
VI.3. Ďalšie informácie
Pokiaľ je niekde uvedené len "zákon" jedná sa o zákon NR SR č. 25/2006 Z. z. v platnom znení pre toto verejné
obstarávanie. Všetky postupy tohto verejného obstarávania sa riadia ustanoveniami zákona. Komunikačným jazykom
pokiaľ nie je v zákone, alebo v tomto oznámení uvedené inak je štátny/slovenský jazyk. Na jazyk predkladaných
dokladov a dokumentov sa vzťahujú ustanovenia zákona. Verejný obstarávateľ nerozširuje jazyk nad rámec základného
jazyka v zmysle zákona, okrem výnimiek uvedených v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch. Na žiadosti o
súťažné podklady je zo strany záujemcov akceptovaný aj český jazyk. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v
súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a bez
ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Zo žiadosti o súťažné podklady musí byt zrejmé čo sa žiada (pre
nezameniteľnú identifikáciu je potrebné uviesť buď názov súťaže podľa tohto oznámenia, alebo jednoznačnú
identifikáciu oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania ako bola zverejnená vo vestníku verejného
obstarávania), ďalej musí obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/záujemcu (celý názov a adresu sídla), v prípade inej
poštovej doručovacej adresy ako je sídlo žiadateľa/záujemcu musí obsahovať aj túto adresu a musí byt podpísaná
žiadateľom. Pokiaľ bude žiadosť o súťažné podklady napísaná v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, jej
súčasťou musí byť aj preklad do štátneho/slovenského jazyka. Rozhodujúci je preklad do štátneho/slovenského jazyka.
Prílohou žiadosti musí byť fotokópia dokladu preukazujúceho uhradenie poplatku za poskytnutie súťažných podkladov
podľa bodu IV.3.3. tohto oznámenia. V prípade že žiadosť o súťažné podklady bude doručená na inú adresu, alebo bude
doručená nekompletná v lehote na predkladanie žiadosti o súťažné podklady, súťažné podklady sa neposkytnú.
Prípadné žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej
dokumentácii poskytnutej verejným obstarávateľom je potrebné doručiť v lehote do 19.4.2013 na predmetnú adresu. V
prípade doručenia žiadosti o vysvetlenie na inú adresu, alebo po lehote na to určenej, alebo v inom jazyku ako podľa
zákona bez súčasného prekladu do štátneho/slovenského jazyka, žiadosť o vysvetlenie nebude braná do úvahy a
vysvetlenie nebude poskytnuté. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo použiť v budúcnosti pri realizácii zákazky
rokovacie konanie bez zverejnenia podľa § 58 písm. i) zákona, ak budú naplnené podmienky na túto formu verejného
obstarávania a bude to nevyhnutné na úspešnú realizáciu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje neuzavrieť žiadnu
zmluvu a zrušiť použitý postup zadávania zákazky ak sa naplní niektorá z podmienok zákona. Termín otvárania ponúk
uvedený v bode IV.3.7. je termínom na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné". Na otváranie časti ponuky
označenej ako "Kritéria" sa použijú ustanovenia § 41 zákona.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
01.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité