Oznámenie 5598 - MST

Obsah

5598 - MST
Vestník č. 72/2013 - 12.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
L. a R. D. spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36767336
Kostolná 59, 900 24 Veľký Biel

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Cassis consult s.r.o., Vlčkova 37, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing.Stanislav Rízek
Telefón: +421 911733111
Fax: +421 245650732
Email: stanislav.rizek@cassis.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.lard.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: verejný obstarávateľ podľa § 7
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Výrobná činnosť v stavebníctve
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Inovácia technologického zariadenia, zvýšenie produktivity a konkurencieschopnosti L. a R. D. spol. s r. o.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Kostolná ul.59, 900 24 Veľký Biel.
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka lisu na štiepenie betónových výrobkov poloautomatický elektrohydraulický štiepací lis, ktorý je určený k štiepeniu betónových blokov. Zariadenie musí byť založené na princípe pôsobenia sily na betón z dvoch alebo štyroch strán, pričom dochádza pomocou nožov k rozlomeniu betónového výrobku a následne ku vzniku povrchovo okrasných betónových tvárnic (prevažne určené pre výstavbu plotov). Do ceny predmetu zákazky si musí uchádzač započítať aj cenu dopravy tovaru do miesta dodania, montáž a zavedenie zariadenia do výroby.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 187 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 10
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 9 000,00 €
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ Operačný program Bratislavský kraj, Prioritná os 2. Vedomostná ekonomika, Opatrenie: 2.1 Inovácie a technologické transfery a z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného zhotoviteľom, splatnosť ktorého je do 90 dní odo dňa jeho doručenia.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2,3, 4 resp. ods. 5 zák. č. 25/2006 Z. z., resp. podľa § 128 ods. 1
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27, ods.1, písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho osvedčená kópia, nie staršom ako tri mesiace ku dňu predloženia dokladov. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, nie je v nepovolenom debete a jeho bežný účet nebol v roku 2012 predmetom exekúcie.
§ 27, ods.1, písm. c) Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za predchádzajúce tri hospodárske roky ako fotokópie potvrdené daňovým úradom, pričom záujemca farebne zvýrazní obrat. Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované dokumenty nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Podmienkou účasti záujemcu je minimálna výška obratu za každý hospodársky rok aspoň 224 000,- €, prípadne sumárny obrat za tieto tri roky aspoň 673 000,- €., alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k € platného v NBS k 31.12.2011. Záujemca túto podmienku preukazuje na samostatnom liste čestným vyhlásením podpísaným štatutárnym zástupcom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28, ods.1, písm. a) zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,
Potvrdenia musia dokladať dodanie zariadení podobného charakteru ako je uvedený v prílohe B1 Opis predmetu zákazky.
§ 28, ods.1, písm. l, časť 3) doloženie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača vykonávať činnosti spojené s umiestnením a montážou tovaru, pričom sa kladie dôraz hlavne na jeho schopnosti, skúsenosti, efektívnosť a spoľahlivosť. Uchádzač predkladá dokumenty, dokazujúce splnenie tohto bodu, napríklad certifikáty kvality, referencie o doteraz vykonaných zákazkách, potvrdenia o vzdelaní alebo praxi riadiacich pracovníkov alebo zamestnancov, prípadne inú dokumentáciu relevantnú k tomuto bodu.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Podmienkou účasti uchádzača je predložiť minimálne 3 potvrdenia o splnení dodávky, pričom minimálna hodnota dodávky v každom potvrdení bude aspoň 187 000,- €, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k € platného v NBS k 31.12.2011. Verejný obstarávateľ akceptuje aj jednu dodávku v hodnote minimálne 561 000,- €.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ využije v súlade s § 43, ods.1 elektronickú aukciu. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, východiskom elektronickej aukcie sú ceny. Pred začatím elektronickej aukcie verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových. Výzva na účasť v elektronickej aukcii bude obsahovať najmä
a) všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, b) dátum a čas začatia elektronickej aukcie, c) spôsob skončenia elektronickej aukcie, Verejný obstarávateľ počas každej etapy elektronickej aukcie bezodkladne oznámi všetkým uchádzačom dostatočné informácie, ktoré im umožňujú zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie.
Každému uchádzačovi, ktorý splnil podmienky účasti, odošle verejný obstarávateľ adresu na webovú stránku, na ktorej sa uchádzač vyplnením a odoslaním registračného formulára zaregistruje. Po obdržaní prístupových kódov (užívateľské meno a heslo) od centrálneho administrátora získa uchádzač prístup k elektronickej aukcii. Dátum a čas konania elektronickej aukcie oznámi verejný obstarávateľ uchádzačom najneskôr dva pracovné dni pred začiatkom aukcie. Účastníkom elektronickej aukcie umožní verejný obstarávateľ v čase pred začiatkom ostrej aukcie prístup k testovacej verzii aukcie.
Po ukončení elektronickej aukcie administrátor aukcie pripraví prehľad priebehu aukcie a v tlačenej podobe ho zašle všetkým účastníkom aukcie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
50/R/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 21.05.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.05.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský, český
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.05.2013 11:00
Miesto: Cassis consult s.r.o., Vlčkova 37, 811 04 Bratislava, zasadačka
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Bratislavský kraj, Prioritná os 2. Vedomostná ekonomika, Opatrenie: 2.1 Inovácie a technologické transfery
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.04.2013

Redakčné opravy

7002 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 87/2013
V oznámení 05598 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa L. a R. D. spol. s r.o., Kostolná 59, 900 24 Veľký Biel zverejnenom vo VVO č. 072/2013 zo dňa 12.04.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2) PODMIENKY ÚČASTI III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2,3, 4 resp. ods. 5 zák. č.25/2006 Z. z., resp. podľa § 128 ods. 1 Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2, 4 resp. ods. 5 zák. č. 25/2006 Z. z., resp. podľa § 128 ods. 1 predložením dokladov nie starších ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok § 27, ods.1, písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, - doklad musí byť predložený v origináli,prípadne jeho osvedčená kópia, nie staršom ako tri mesiace ku dňu predloženia dokladov. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, nie je v nepovolenom debete a jeho bežný účet nebol v roku 2012 predmetom exekúcie. § 27, ods.1, písm. c) Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za predchádzajúce tri hospodárske rokyako fotokópie potvrdené daňovým úradom, pričom záujemca farebne zvýrazní obrat. Ak záujemca nemá sídlo v SR akrajina v jeho sídle požadované dokumenty nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27, ods.1, písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho osvedčená kópia, nie staršom ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, za predchádzajúce tri roky nebol v nepovolenom debete a jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie. Uchádzač ku vyjadreniu banky predloží čestné vyhlásenie o tom, že v iných bankách nemá záväzky. § 27, ods.1, písm. c) Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za predchádzajúce tri hospodárske roky ako fotokópie potvrdené daňovým úradom, pričom záujemca farebne zvýrazní obrat. Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované dokumenty nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky.

Profil Obstarávateľa


Dôležité