Oznámenie 5870 - MSS

Obsah

5870 - MSS
Vestník č. 75/2013 - 17.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Zariadenie opatrovateľskej služby "NEZÁBUDKA"
IČO: 42149762
Hurbanova 621/13, 907 01 Myjava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nám.M.R.Štefánika 560/4, 907 01 Myjava
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Sluková
Mobil: +421 908782880
Telefón: +421 346907222
Email: jarmila.slukova@myjava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.myjava.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): zariadenie opatrovateľskej služby zriadené mestom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Sociálna starostlivosť
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytnutie stravovania v Zariadení opatrovateľskej služby Nezábudka
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Zariadenie opatrovateľskej služby Nezábudka, Hurbanova 623/13, 907 01 Myjava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK022
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o zabezpečenie stravovania vrátane dovozu stravy a to obedy a večere pre klientov Zariadenia opatrovateľskej služby Nezábudka, denne 7 dní v týždni, vrátane sviatkov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55322000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55521200-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Počet obedov denne 85 ; za rok 31 025 obedov
počet večerí denne 40; za rok 14 600 večerí
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 77 050,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
nepožaduje sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Financovanie bude z rozpočtu zariadenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. Fakturácia mesačne so splatnosťou 30 dní.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklady podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení v náväznosti na § 26 ods. 2 resp. 3 alebo 4 citovaného zákona. Doklady podľa § 26 ods. 2 môže nahradiť predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25 / 2006 Z.z.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
nepožaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklad podľa § 28 ods. 1 písm. f.) kontrola technickej spôsobilosti - doklad o schválení prevádzky úradom verejného zdravotníctva alebo predložiť ekvivaletný doklad, ktorý vydáva v krajine jeho pôvodu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ po vyhodnotení podmienok účasti zašle všetkým uchádzačom, ktorí splnili podmienky účasti Výzvu na účasť v elektronickej aukcii min. 2 pracovné dni pred jej uskutočnením. Informácie o EA budú v súlade so zákonom a budú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS 01/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.04.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
13.05.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.05.2013 13:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude bez účasti uchádzačov, z dôvodu elektronickej aukcie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
12.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité